Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylenmääräinen pessimismi pysyvä olotila,

Vierailija
30.05.2010 |

vai voiko tästä jotenkin "tervehtyä"? Itseäkin joskus tympii, kun aina ensimmäinen ajatus aiheesta kuin aiheesta on jotain negatiivista ja vasta ajan mittaan ja kokemusten jälkeen saatan nähdä niitä hyviä puolia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi