Lue keskustelun säännöt.
Onko ylenmääräinen pessimismi pysyvä olotila,
30.05.2010 |
vai voiko tästä jotenkin "tervehtyä"? Itseäkin joskus tympii, kun aina ensimmäinen ajatus aiheesta kuin aiheesta on jotain negatiivista ja vasta ajan mittaan ja kokemusten jälkeen saatan nähdä niitä hyviä puolia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla