Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kerron miksi esim korttien lukemisesta, tai ennustajista yms ei ole mitään haittaa, vaikka mä en itse niihin perusta

Vierailija
26.04.2024 |

Tuli tosta aloituksesta mieleen, kun joku kysyi, että miksi jotkut tekevät sitä, et se on "huuhaata". 

Ei sillä ole mitään väliä, onko se "huuhaata" vaiko ei. Ihminenhän yleensä kuuntelee niitä ihmisiä, ketkä hänelle resonoi, ja niitä juttuja, mitkä resonoi hänelle itselle. Se taas johtaa siihen, että ihminen alkaa itse manifestoimaan sitä omaa tulevaisuuttaan sellaiseksi, minkä hän itse haluaa ja odottaa tapahtuvan. 

Manifestointi ei ole mikään "huuhaa" juttu, se on ihan todistettu fakta, että manifestointi kannattaa. 

Se on aina parempi kuunnella vaikka sitten sitä "huuhaa" ihmistä ja alkaa manifestoimaan omaa elämäänsä, kuin se, että itkee itsensä uneen koska on "huono" eikä "kykene mihinkään". 

Ajatelkaa syvemmin asioita joskus, ihan oikeasti.

Jos tää ei sulle resonoi mitenkään, et sä oot enemmän sellanen yritysmaailman ja työ-uran ihminen, niin mieti se tällee:

Onko yksikään esim menestynyt liikemies vahingossa asemassaan? EI. Se ihminen on manifestoinut itselleen menestyksen, se on tiennyt kokoajan, että jossainvaiheessa se on menestynyt liikemies. Ei se ole ajatellut omaa huonouttaan nukkumaan mennessä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä nämä "heränneet" kutsuvat "manifestoinniksi" on tiedetty psykologiassa aina. 

Kun ihminen ajattelee tiettyä asiaa, hän alkaa operoida se parissa, ja hän myös todennäköisemmin menestyy siinä. 

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut luulemaan, että tässä on meille jotain uutta?

Vierailija
4/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään haittaa kun hänelle joka rahapussiaan humpuukimaakareille raottelee.   Etäistunnot 90 e tuntim

Vierailija
5/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun nämä korttien lukijat yms. Ottavat rahaa "välittääkseen viestejä tuonpuoleisessa" surevalle? Tai muita tapauksia, joissa joku on menettänyt kaiken omaisuutensa ja ottanut lainaa päälle meedion takia? 

Nämäkö harmittomia? 

Vierailija
6/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun nämä korttien lukijat yms. Ottavat rahaa "välittääkseen viestejä tuonpuoleisessa" surevalle? Tai muita tapauksia, joissa joku on menettänyt kaiken omaisuutensa ja ottanut lainaa päälle meedion takia? 

Nämäkö harmittomia? 

No kyllähän rahaa saa palveluista ottaa, sellaisistakin joihin sinä et usko. Tuollaiset omaisuuden menettämiset ja lainojen otot on ÄÄRIMMÄISEN harvinaisia noiden asioiden takia, ja niillä ihmisillä on yleensä vähän vakavampiakin mt-ongelmia. Samalla tapaa esim. uskontojen parissa voivat menettää rahansa, jopa tutun ja turvallisen kristinuskon - oma tätinikin laittoi rahaa haisemaan jonkun karismaattisen saarnaajan toimien tukemiseen, kun uskoi siitä saavansa siunauksen Jumalalta. Mutta mikäpä siinä, omat rahat ja aikuinen ihminen.

Vierailija
8/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan ihmisen tulee välttää tuollaista.

Vierailija
9/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitään haittaa kun hänelle joka rahapussiaan humpuukimaakareille raottelee.   Etäistunnot 90 e tuntim

Siitä voi silti olla hänelle hyötyä, vaikka ei olisikaan mitään ns. yliluonnollista. Itselleni on vaikeassa tilanteessa ollut, enkä todellakaan kadu esim. astrologin, tarot-lukijan ja intuitiivisen oppaan palvelujen käyttöä. Ihminen joskus tarvii vähän uskonvahvistusta ulkopuoleltaan, että saa rohkeutta mennä sinne mitä haluaisi. Sitä voi saada noista tuollaisista, jos pystyy edes vähän uskomaan että niissä on perää, edes hetken ajan.

Itselleni ne antoivat voimaa lähteä epätyydyttävästä elämäntilanteesta ja tehdä rohkean valinnan lähteä korkeahkossa iässä kouluttautumaan uudestaan. En nykyisin usko, että mitään yliluonnollista tietoa sain, mutta koska uskoin silloin että sain, ja merkit näytttivät olevan positiiviset, uskalsin, ja menestyin omilla kyvyilläni. 

(Entä sitten, jos ennusmerkit olisi huonot? Aika harvoin nuo koskaan sellaisia ehdottoman torjuvia merkkejä esittävät kellekään. Mutta sittenkin jos on, useimmat kuitenkin tekevät oman päänsä mukaan. Mulla on tuttu joka uskoo esim. Tarot-korttiluentaan paljon. Mutta jos ne kortit sanoo jotain mistä hän ei tykkää, hän sanoo ettei tunnu oikealta, ja tekee mitä tahtoo. Jos taas kortit tukee sitä mitä hän sisimmässään haluaa, sitten käyttää niitä uskonvahvistuksena).

Vierailija
10/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämäkö harmittomia? 

No kyllähän rahaa saa palveluista ottaa, sellaisistakin joihin sinä et usko. Tuollaiset omaisuuden menettämiset ja lainojen otot on ÄÄRIMMÄISEN harvinaisia noiden asioiden takia, ja niillä ihmisillä on yleensä vähän vakavampiakin mt-ongelmia. Samalla tapaa esim. uskontojen parissa voivat menettää rahansa, jopa tutun ja turvallisen kristinuskon - oma tätinikin laittoi rahaa haisemaan jonkun karismaattisen saarnaajan toimien tukemiseen, kun uskoi siitä saavansa siunauksen Jumalalta. Mutta mikäpä siinä, omat rahat ja aikuinen ihminen.

Petos on rikos. Valehtelemalla ei saa viedä toiselta rahaa, vaikka tämä toinen itse olisi valmis antamaan rahaa valehtelijalle. 

Vierailija
11/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen saa lohtua uskonnoista ja uskomuksista, joilla ei ole mitään tekemistä toden kanssa. 

Vierailija
12/12 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli paineita yhdestä ennustuksesta (ja meediosessiosta) vuosien takaa niin paljon, etten tosielämässä pystynyt enää tekemään tiettyjä asioita (sitä asiaa mitä pitäisi) ja muutkin asiat vaikutti myös paljon. Itse en siis uskaltaisi sillä tavalla ketään auttaa. Ei kannata myös antaa toisen manifestoida mitään negatiivista tai ylimääräistä elämäänsä. Ja itse menee kohti positiivista jos se on mahdollista. Lisäksi on eri asia meneekö joku korttilukijalle Mexicossa hoodoo alueella vai suomalaiselle kiltti-Liisalla, mikäli Liisa on oikeasti kiltti. Eikä ole rahastusta käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän