mitä teistä yli 9,5 keskiarvon lukiossa saaneet sitten tuli
Olettaen, että tuon eteen ei ole hirveästi "hikuiltu" (eli ns. normaalilla lukemisella)
Kommentit (50)
ja työtön mielenterveyskuntoutuja :)
tuli paljon parjattu kympin-tyttö-luokanopettaja, vaikkakin valitsin alan siksi, että olin oppinut pitämään partiossa ohjaamisesta.
Kaipaisin kyllä työhöni enemmän haastetta. Tämä homma on jo 10 vuodessa nähty. Lisäopiskelukaan (kaksi lisäpätevyyttä hankittu) ei ole tuonut kuin hetken helpotusta.
Minulla on oma kehittelemä käyttöjärjestelmä jota en ajatellut koskaan myydä. Tiedän että saisin sillä miljoonia, mutta raha tuhoaa luonteen ja laiskistuttaa. Sen lisäksi tahdon itsekkäästi nauttia yksin ikiomasta käyttöjärjestelmästäni.
koska opiskelin kyllä lukiossa enemmän kuin koskaan sen jälkeen. Keskiarvo oli 9.8. Nykyään tutkijana yliopistolla. Muullistavat keksinnöt vielä tekemättä, mutta katsotaan, mitä tulevaisuus tuo.
esim. ala-asteella yks tyyppi joka luki 8 kertaa koealueen (muut luki ehkä kahdesti) on hikuttaja ja hänen piti aina saada kymppejä, ts. pakko muistaa kaikki.
Stressaan hirveästi pääsenkö relluun opiskeelen ensi vuonna
Vierailija kirjoitti:
Meille heikompi älyisille kuuluu myös raha. Ette voi ottaa enempää vain sen takia mitä peritte vanhemmiltanne. On väärin että te menestytte. Ette ole ansainneet tuota kaikkea!
Vanhempani ovat tavallisia duunareita, palkkaa saavat juuri ja juuri elääkseen. Peruskoulunsa päässeet läpi nipin napin. Minun lukion päättötodistukseni keskiarvo on silti 9,5! Ei kaikkea vanhemmilta peritä, ihan omasta päästä lähtee ahkeruus ja lukuinto!!!!
Valokuvaaja tuli.
jatko-opiskelija. Sitä ennen pahaa masennusta, ahdistusta, itsetuhoa, kahdeksan vuoden psykoterapia ja kahdet keskeytetyt opinnot. Nyt menee hyvin.