mitä teistä yli 9,5 keskiarvon lukiossa saaneet sitten tuli
Olettaen, että tuon eteen ei ole hirveästi "hikuiltu" (eli ns. normaalilla lukemisella)
Kommentit (50)
Kuitenkin, poliisi minusta tuli.Ja oli unelma-ammattini kuulemma n. 5v alkaen :) Myös mieheni on yllättäen: poliisi.
Muista en ajatellut juuri mitään enkä ajattele vieläkään.
Virka ammattikoulussa, tekniikan puolella. Viihdyn äärettömän hyvin työssäni!
Minulla on oma kehittelemä käyttöjärjestelmä jota en ajatellut koskaan myydä. Tiedän että saisin sillä miljoonia, mutta raha tuhoaa luonteen ja laiskistuttaa. Sen lisäksi tahdon itsekkäästi nauttia yksin ikiomasta käyttöjärjestelmästäni.
Pääaineena fysiikka. Yllättävää kyllä en jäänyt tutkijaksi :)
Ei tarvinnu kun kaikki jäi mieleen tuosta vain. Minusta tuli ensin KTM ja sen jälkeen logistiikkainsinööri (AMK). Juu ja perheenäiti tietysti myös.
Lukion päästötodistuksen keskiarvo mulla oli 9,7.
Minulla on oma kehittelemä käyttöjärjestelmä jota en ajatellut koskaan myydä. Tiedän että saisin sillä miljoonia, mutta raha tuhoaa luonteen ja laiskistuttaa. Sen lisäksi tahdon itsekkäästi nauttia yksin ikiomasta käyttöjärjestelmästäni.
en erityisen menestynyt, semmoinen rivitutkija vaan.
mutta ei oikein onnistu, koska tutkimusryhmän vetäjän kanssa ei oikein kemiat toimi.
Käyttöjärjestelmäsi on lapsesi. Kukapa lapsiaan myisi?
KA oli 9,7 eikä tosiaankaan paljon luettu.
Jätin opiskelut kesken, menin töihin ja kun viihdyin siellä, ei tullut aloitettua uusia opintoja.
Sitten lapset syntyivät ja olen ollut heidän kanssaan kotona 9v (lapset 9v ja 7v).
Ehkä opiskelen joskus vielä jotain, ehkä en. Ikää on kertynyt jo 40v.
OTK olen koulutukseltani ja lisäksi auskultoinut eli varatuomari
pätkätyöläinen, laiska elämästänautiskelija
heh, huijasin. En edes käynyt lukiota loppuun:-)
koska opiskelin kyllä lukiossa enemmän kuin koskaan sen jälkeen. Keskiarvo oli 9.8. Nykyään tutkijana yliopistolla. Muullistavat keksinnöt vielä tekemättä, mutta katsotaan, mitä tulevaisuus tuo.
Vakituisessa virassa valtiolla ja pian kolmen lapsen äiti.