Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tyhösi liittyvää teet työajan jälkeen saamatta siitä korvausta?

Vierailija
30.05.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Eivät myöskään halua että ruoka tehdään alusta loppuun hoitolasten aikana. Siivoamista eivät myöskään katso hyvällä työaikana.

Vierailija
22/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen äitiyslomaa olin duunin takia lähes burnoutissa, tein ylitöitä, mietin aina firman asioita, stressasin ja huolehdin, olin sairaanakin töissä ja lomiltakin palasin tarvittaessa hätiin. Vaati kolmen vuoden irtioton (ä-loma ja hoitovapaa), että opin suhtautumaan työhöni TYÖNÄ. Työaikana otan sen yhä edelleen tosissaan ja panostan, mutta kun työpaikan ovi menee kiinni päivän päätteeksi, en kanna sieltä mukanani edes ajatusta. Tää on ihanaa, vapauttavaa. Mä oon vaan töissä täällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksette saa töitänne hoidettua työaikana? Onko niitä liian paljon vai meneekö teiltä työaika laiskotteluun? Toisekseen, miksi suostutte tekemään töitä työajan jälkeen ilman korvausta?

Töitä on niin paljon että työpäivä ei riitä mitenkään. Toisekseen maailma ei pysähdy vaikka Suomessa klo on 17 ja aamulla herätessä on jo 20 mailin jono edessä Aasiasta. Jos en tee omia hommiani joustavasti, Kiinasta löytyy 10 halvempaa ihmistä tekemään näitä hommia 16-20h/pv/7pv viikko.

Vierailija
24/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle esim. lukeminen ei ole työtä, vaikka se työhöni hyvin kiinteästi liittyy.

Mies tekee työkseen koodaushommia ja tekee sitä paljon vapaa-aikanakin. Työn ja harrastuksen välimaasto siis hämärtyy.

Vierailija
25/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelen tunteja. Etsin materiaaleja, vertailen kirjoja..

Olen tuntiopettaja. Palkka tulee vain tehdyistä opetustunneista. Esim. yhden kokeen korjaaminen saattaa viedä 200 oppilaan luokalta jopa 12-15 tuntia. Palkkaa saan kokeen valvonnan ajalta. Tuntipalkaksi saattaa silloin tulla jotain 2e/tunti.

Vierailija
26/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelen tunteja. Etsin materiaaleja, vertailen kirjoja.. Olen tuntiopettaja. Palkka tulee vain tehdyistä opetustunneista. Esim. yhden kokeen korjaaminen saattaa viedä 200 oppilaan luokalta jopa 12-15 tuntia. Palkkaa saan kokeen valvonnan ajalta. Tuntipalkaksi saattaa silloin tulla jotain 2e/tunti.

Vierailija
27/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan opetustunneista. Ei mistään muusta. Nyt elokuun puoleenväliin asti taas palkattomalla vapaalla.

Valmistelen tunteja. Etsin materiaaleja, vertailen kirjoja.. Olen tuntiopettaja. Palkka tulee vain tehdyistä opetustunneista. Esim. yhden kokeen korjaaminen saattaa viedä 200 oppilaan luokalta jopa 12-15 tuntia. Palkkaa saan kokeen valvonnan ajalta. Tuntipalkaksi saattaa silloin tulla jotain 2e/tunti.

Vierailija
28/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilauksia, soitan puheluita, päivystän.

Nyt äitiyslomalla olen puhelimitse tavoitettavissa 24h, jos sijaiselle tulee jotain ongelmia/kysyttävää.

Vierailija
29/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan opetustunneista. Ei mistään muusta. Nyt elokuun puoleenväliin asti taas palkattomalla vapaalla.

Vierailija
30/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaan kaiken kotonakin tekemäni työn työaikaan ja saan siitä palkan.

Toisin oli opettajan työssä. Onneksi ei enää tarvitse sitä tehdä :) Oppilaista ja opettamisesta kyllä tykkäsin, mutta muuten työolot olivat syvältä ja hirveästi piti tehdä palkatonta työtä :/

Vierailija
31/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella linjaa pitkin, puhun työpuheluita (enimmäkseen silloin kun joku soittaa minulle päin) jne. jne. Ihan sitä samaa kun teen työpaikalla työaikanakin, paitsi että palavereja on vähemmän illalla (jotain edustusluontoista joskus kyllä voi olla).

Vierailija
32/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa tunteja ja loput sitä muuta. Ehkä se pitäisi sitten ihan työehtosopimukseen kirjata ja ottaa kellokortti käyttöön, että koululla ollaan 7,5 h päivässä ja hoidetaan hommat.

Vierailija
33/33 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin yläasteen ope, opetustunteja 33 + valmistelut ja tarviketilaukset päälle...