Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiiiin kyllästynyt työhöni

Vierailija
30.05.2010 |

Olen hoitoalalla ja työpaikka on sellainen, jossa on hyväkuntoisia ihmisiä. Työ on enimmälti lähinnä henkisen puolen hoitoa, siis juttelua.

Olen niin korviani myöten täynnä sitä "päivää mitäs tänne kuuluu, kaunis ilma tänään, oletkos syönyt ja juonut ja mitäs muuta olet touhunnut"....

Työ on yhtä maleksimista, mitään järkevää tekemistä ei ole, vaan aina sitä älytöntä juttelua.

Sekoan varmaan pian, mutta en tiedä mihin muuallekaan hakisin. Haluaisin jonkun aivan uuden työn, joka ei liity hoitoalaan mitenkään!! Ei ole kuitenkaan varaa mennä kouluun, enkä keksi mikä se toinen ala sitten olisi. Jotain missä oikeasti saisi koko ajan tehdä jotain, eikä vain maleksia ja jutella!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vanhuspuolella oon... ei jaksais sitä jatkuvaa marmatusta olipa asiat miten tahansa...

pitäiskö vaan ehkä kokeilla vastakohtaa työlleen esim vanhukset ja lapset tms en tiijä

Vierailija
2/2 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmaksi osaksi niin kiire ettei ehdi juttelemaan potilaiden kanssa juuri lainkaan. Työ on lähinnä lääkkeitä ja lääkärin määräyksien toteuttamista ja tutkimuksiin valmistamista. Tykkään kyllä työstäni, mutta olisi kiva jos välillä olis niin hiljaista, että ehtisi antaa aikaa potilaille. Yksi hyvä puoli työssäni on, että työvuorot kuluvat erittäin nopeasti. Tasan ei käy onnenlahjat...koetahan löytää joku työ joka antaa sinulle enemmän, on tärkeää että tykkää siitä mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan