Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko teillä perhepedissä teinejäkin. Mua ällöttää koko ajatus perhepedistä.

Vierailija
29.05.2010 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka mummu kyläs niin nukutaan kaikki samassa isossa sängyssä. Mä nukuin lapsena omassa sängyssä, mut muistan kuin ihana oli lapsena kömpiä vanhempien viereen nukkumaan. Sitten myöhemmin teininä menin monesti ädin viereen nukkumaan kun vanhempani olivat eronneet. Kivahan se on nukkua kun joku on lähellä. Oli se sitten mies, lapsi, äiti, sisko, veli tai kaveri. Ei nukkuminen ole yhtä kuin seksi.

Vierailija
22/47 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillointällöin on meidän lapset päässeet viereen. Nytkin on 8-vuotias poika meidän sängyssä. Tyttö on jo teini ja ei todellakaan enää meidän vieressä halua nukkua.

Meillä on sellainen "sääntö" ton nuoremman kanssa ja oli joskus tytön kanssa että, arkipäivinä nukutaan omassa sängyssä, viikonloppuisin voi tulla meidän viereen jos haluaa.

Teini ei siis enää ole vuosiin nukkunut meidän viekussa, nautin nyt vielä kun saa edes tota nuorempaan pitää vieressä, kohta sekään ei ehkä enää halua?

Mutta ei mua mitenkään häiritse jos jotkut nukkuu jossain perhepedissä joka yö. Ja mitä sitten jos on teini vieressä, mitä pahaa siinä on että nukkuu lapsensa vieressä?

Mä nukun joskus mun oman isän vieressä kun ollaan veneilemässä, siellä pitää tehdä välillä kompromissejä nukkumapaikoista, eikä siinä mitään ole, nukutaan vaan.

Kaverin oli viime viikolla käymässä meillä ja mun lapset oli isänsä kanssa veneellä. Kaverin kanssa juhlittiin ja tultiin sitten meille, nukuttiin vierekkäin meidän sängyssä. Onko hirveetä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa huoneessaan. Myös mies ja minä nukukaan eri huoneissa. Tämä siksi, että mies kuorsaa ja mä en pysty nukkumaan yhtään. Myöskään lasten kanssa en oikein pysty nukkumaan.

Jos joku lapsista on sairaana, otan viereeni parisänkyyn nukkumaan, niin mun ei tarvitse koko yötä kytätä ja kuulostella.

Vierailija
24/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää mammat joita ällöttää omien lasten vieressä nukkuminen..Omituista.

Vierailija
25/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe lapsissa niin sitten mitään ällöä tai seksuaalista.

Vierailija
26/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ja 4v eivät tule. Tuo 9v aina ollut huono nukkuja ja pienenä ei saanut nukuttua kuin meidän välissä ilman jatkuvaa heräilyä.

Vierailija
27/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairasta, jos näkee nukkumisessa tai varsinkin LAPSISSA jotain seksuaalista.

Minä ajattelen sen niin, että en itsekään haluisi nukkua yksin vaan mieheni kanssa, se on lämmintä ja turvallista. Miksi pakottaisin siis oman lapsenikaan yksin toiseen huoneeseen, jos ei sitä itse halua? Tosin lapseni on vielä pieni, teinistä ei kokemusta. Mutta luotan, että lapsi osaa itse kertoa, kun hän tarvitsee omaa rauhaa nukkumiseensa.

Vierailija
28/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mieheni, kaksi koiraa, ja kolme lasta (14-,10-,ja 4-vuotiaat)ja ihan hyvin on pärjätty. Vanhinta lasta yritettiin pienenä nukuttaa omassa huoneessa, mutta hän piti niin loistavan puheen siitä, kuinka on väärin, että hän nukkuu yksin ja kaikki muut (tuolloin minä, mies, koirat ja vauva) nukumme yhdessä, että oli pakko päästää takaisin sänkyyn, ja siihen ne on jääneet:)

Omat huoneet on jokaisella, sielä säilytetään tavaraa, leikitään kavereiden kanssa ja puuhataan päivisin, öisin tullaan meidän kanssa nukkumaan

Vierailija
29/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oman lapsen kanssa nukkuminen voi jonkun mielestä olla inhottavaa. Onko inhottavaa pitää omaa lasta sylissä? Tai pitää häntä kädestä?

Vierailija
30/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepedistä ja siitä että painajaisen jälkeen lapsi voi mennä vanhempien väliin. Perhepetinä en pidä myöskään sitä jos toisen vanhemman ollessa pois yön, lapsi/lapset tulevat toisen vanhemman viereen nukkumaan.

Vierailija
31/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieressä niin kauan kun se söi yöllä tissiä. Sen jälkeen siirsin sen (8kk) pinnasänkyyn joka sijaitsee meidän sängyn jalkopäässä. Siellä se edelleen nukkuu, (2v4kk) vaikka lapsen ollessa 1,5v hänelle remontoitiin oma huone ja sinne oma tavallinen jatkettava lastensänky. Ei lapsi tahdo sinne, pinnasänky on auki niin että pääsee kiipeämään meidän sänkyyn suoraan halutessaan, mutta ei se sitä ole kovin usein tehnyt.

Mutta mitä sitten jos kaikki tuntevat mahtuvansa samaan sänkyyn? Minä tarvitsen nukkuessa omaa tilaa ja silloinkin kun 2v on välissä nukun hieman huonosti, 160cm leveässä sängyssämme, vaikka olemme mieheni kanssa kumpikin pieniä. (minä 162/50 ja mies 169/65)

Vierailija
32/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tyttö mennään yhtäaikaa nukkumaan 21 aikaan (herään töihin klo 5 aamulla, mies ja tyttö jää nukkumaan), mies tulee joskus 00 maissa perästä.

Tytöllä kyllä omakin sänky on, mutta käytää sitä vain jos on yökylässä kaveri. Silloin nukkuu itse omassa sängyssä ja kaveri patjalla vieressä.

Vierailija
33/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun häntä oli uhkailtu ostarilla ja sanottu että tulevat yöllä hänen ikkunansa läpi ja lyövät saippuoilla.

Olivat viimeviikolla koputelleet ikkunaan ja pelleilleet poikamme kustannuksella. Nyt hän ei uskalla nukkua yksin.

Kiusaajien vanhempiin on otettu jo yhteyttä.

Vierailija
34/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun häntä oli uhkailtu ostarilla ja sanottu että tulevat yöllä hänen ikkunansa läpi ja lyövät saippuoilla. Olivat viimeviikolla koputelleet ikkunaan ja pelleilleet poikamme kustannuksella. Nyt hän ei uskalla nukkua yksin. Kiusaajien vanhempiin on otettu jo yhteyttä.

Vierailija
35/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on ase. Ettekö oo koskaan kuulleet tästä?

Vierailija
36/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on ase. Ettekö oo koskaan kuulleet tästä?

Vierailija
37/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan jokaisen omia valintoja, ainoastaan oman valinnan parhauden toitottamista en kestä.

Meillä on 1-vuotias lapsi, joka on hyvin pienestä nukkunut paitsi omassa sängyssään myös omassa huoneessaan. Hän on ollut erinomainen nukkuja ja hyvin tyytyväinen lapsi. Me vanhemmat taas nukumme myös hyvin ja olemme molemmat tyytyväisiä että on tilaa ja aikaa olla myös kaksin ja harrastaa seksiä ja tehdä aikuisten juttua, esim. puhua nukkumaan mennessä ihan normaalisti.

Meille ei tule perhepetiä toisenkaan kanssa, koska itse en varmaan saisi niin silmäystäkään unta. Lapset saavat kuitenkin tottakai tulla aina viereen myöhemmin joskus jos on esim. painajaisia, toinen vanhempi työmatkalla tms. Pääsääntöisesti nukutaan kuitenkin omissa sängyissä ja huoneissa.

Vierailija
38/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti joku toinen perhe on onnellisin erilaisin ratkaisuin

Vierailija
39/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakotamme hänet omaan sänkyynsä niin hän vain kiljuu ja riehuu.

Viimeyön lapsemme nukkui yönsä sohvan takana rakentamassaan majassa.

Vierailija
40/47 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin 6v kipittää joka yö väliin. 7v nukkuu omassa sängyssä kuin tukki. Ihmettelen kyllä ketä ällöttää ajatus omien lasten vieressä nukkumisesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä