Hei tyylitaiturit! Nyt kaipaan apuanne!
Olen ylioppilaan äiti ja mietin että voinko pistää mustan polvipituisen lyhythihaisen mekon ylioppilasjuhliin? Onko tyylikäs vai synkkä?
Kommentit (21)
Laittaisin lisäksi jonkun näyttävän korun tai huivin niin ei mene synkistelyksi.
Et voi, juurihan täällä on teilattu musta väri pois kesävaatteista eli mustaa saa/voi käyttää vain syys-maaliskuun välisenä aikana!
Voi hyvin olla tyylikäs. Asusteet kannattaa miettiä, ettei tule turhan synkkä. Mustat sukkikset ei mielestäni ole lainkaan poissuljetut, jos on muuten väriä, esim. koruja tai huivi tms. Itse inhoan beigejä sukkiksia ja mieluummin valitsen aivan ohuet mustat tai vaikka värikkäät (joita tosin huomattavan vaikea löytää Suomesta peruskaupoista). Mutta kukin makunsa mukaan.
On se vähän synkkä kevään juhliin.Itse laittaisin vaaleamman värin, mutta jos ei rahaa hankkia uutta mekkoa niin menettelee.
Keltaiset kumisaappaat ja harmaat verkkarit, tukka nutturalle.
Vain jos se on ainoa ja äärimmäinen saatavilla oleva vaihtoehto.
Kuulostaa kivalta, siihen voi lisätä näyttävän kultaisen cuff-rannerenkaan ja kivat narusandaalit.
Se ei ole ainoa mutta istuu mekoista ehkä vartalolleni parhaiten.
Toinen vaihtoehto olisi kirkkaansininen.
Ap
Musta sopii hyvin, samoin kirkkaansininen. Itse valitsisin ilman muuta mustan, jos istuvuus on hyvä. Sukkahousujen ei tosiaan olisi hyvä olla mustat, mutta ei välttämättä aivan ihonvärisetkään, neutraalit kuitenkin.
Tottakai, mustahan on juhlava väri!
Musta on minusta aika tunkkaisen näköinen kesällä.
Kaikilla miehilläkin on kuitenkin musta puku, joten miksei. Valkoiset kengät jos löytyy niin mieluummin ne kuin mustat ehkä.
Valkoiset kengät mustan hameen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ketju on tarkoitettu tyylitietoisille. Mitä sinä teet täällä?
Keltaiset raksahousut, lähijuottolaa mainostava huppari, valkoiset tennissukat ja kopio-Crocsit.
Minkä väriset kengät mustan tai sinisen mekon kanssa?
Mustat avokkaat. Umpikärkisyys pääasia, eli muuten voi olla remmejäkin.
minkä takia pidetään mustia housuja, mutta ei saisi olla mustia sukkahousuja ? "mustissa", sukkahousuissa on useita värivaihtoehtoja. esim barely black, tai sinertävä. ihon väriset sukkikset on hyvä vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on tarkoitettu tyylitietoisille. Mitä sinä teet täällä?
Anna Wintourkin kehoittaa välttämään mustaa asua.
Voi laittaa, kunhan ei ole tyyliltään bilemekko. Mekon kanssa ei sitten mustia sukkahousuja, niin ei tule hautajais-lookia.