Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka sanoo ettei koskaan ole lyönyt naista aiheetta?

Vierailija
29.05.2010 |

On ollut mukava, huomaavainen, ystävällinen,jne. mutta arvostellut eksiänsä älyttömän usein, eikä se ole todellakaan mitään mukavaa kuultavaa (huorittelee yms.). Kysyin eilen leikilläni kun olimme viihteellä että onko hän ikinä lyönyt eksiään. Hän sanoi ettei ole, "ikinä aiheetta". Sitten hän ei suostunut enempää puhua aiheesta vaan oli aluksi kysymyksestä loukkaantunut ja loppuillan vetäytyvä. Uskaltaisitko jatkaa seurustelua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jo ihan siitä syystä, että ei ole käsitellyt edellisiä suhteitaan ja erojaan vaan syyttää niistä naisia. Toisin sanoen epäonnistuu myös seuraavissa suhteissaan, kun ei kykene ottamaan opiksi ja myöntämään oman osuutensa erossa.

Kaikesta päätellen myös väkivaltainen. Ja kun ei kykene näkemään eroissa omaa osuuttaan, ei varmasti myöskään riidoissa ja niinpä sitten on varmasti väkivaltainen.

Jos olet epävarma, ota yhteyttä ex-tyttöystäviin ja kysy eron syytä ja ylipäätään miehen käytöksestä. Sillä ainakin saat varmistuksen.

Vierailija
2/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfauros, niin ei muuta kuin anna mennä. Naisen paikkahan on hellan ja nyrkin välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Vierailija
4/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies?! Mieheni sanoja, kerro yksikin kerta kun olen satuttanut sua huvikseni.

Vierailija
5/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin provohan tämä oli

Vierailija
6/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka puukolla tai aseella niin saa pelastautuakseen lyödä. tai joa nainen

koittaa raiskata jotakuta niin lyöminen

on oikein.

mutta jos nainen on vaan sanallisesti suututtanut

pahoin niin silloin se vaan pitää jättää lyömättä.

Vierailija
7/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mukava, huomaavainen, ystävällinen,jne. mutta arvostellut eksiänsä älyttömän usein, eikä se ole todellakaan mitään mukavaa kuultavaa (huorittelee yms.). Kysyin eilen leikilläni kun olimme viihteellä että onko hän ikinä lyönyt eksiään. Hän sanoi ettei ole, "ikinä aiheetta". Sitten hän ei suostunut enempää puhua aiheesta vaan oli aluksi kysymyksestä loukkaantunut ja loppuillan vetäytyvä. Uskaltaisitko jatkaa seurustelua?

naisia, eksiä tai ketä tahansa. Taitaa olla väkivaltainen tyyppi myös.

Vierailija
8/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt: Huorittelu ei hyvää kerro ja ainahan lyömiseen on syy, mutta syy ei anna oikeutta lyödä.

Paljon ex- avo tai aviovaimoja kertoo myös sen, että miehessä on vikaa.

Vierailija
9/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe oli "itsepuolustus". Eli jos riitelimme ja olin vihainen, hän itsepuolustukseksi hakkasi naamani verille. Sen kerran kun viimeksi hakkasi hän jätti pois, sillä meillä ei ollut riitaa vaan kävi päälle ihan ulkona kävellessä. Mutta "sitä hän ei muista".

Eli juokse ja kovaa, poispäin.

Vierailija
10/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä persoonallisuushäiriö! Exät jättäneet mokoman luuserin! Toivottavasti et kovin kiintynyt ole moiseen. Ei ole vaikea veikata, että panostaa varmaan ulkonäköönsä paljon ja on olevinaan joku kingi tms?

Vierailija
11/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä persoonallisuushäiriö! Exät jättäneet mokoman luuserin! Toivottavasti et kovin kiintynyt ole moiseen. Ei ole vaikea veikata, että panostaa varmaan ulkonäköönsä paljon ja on olevinaan joku kingi tms?

Vierailija
12/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se kertoo paljon, että haukkuu kaikki exänsä ja syyttää luultavasti heitä eroistaan.

Toinen juttu on se, että väkivaltainen mies löytää aina syyn ja aiheen lyödä. Jossain vaiheessa ei tarvitse kuin hymyillä väärään aikaan... Ja mikään syy ei oikeuta lyömään...

Vierailija
13/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ex- avo tai aviovaimoja kertoo myös sen, että miehessä on vikaa.

Vierailija
14/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVmammojen mielestä mies on varmasti narsistipsykopaattiluuseri. Juokse pakoon! Niin kovaa kuin pääset!

Anneli Auer on syytön.

"Otatsä naiselta pataan, vai?" Mies ei ehkä ottanutkaan.

Vierailija
15/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta kuvauksestasi kovin pitkälle meneviä johtopäätelmiä voi tehdä, mutta selvästi jotain tuntuisi olevan vinossa kuitenkin. En jäisi ottamaan selvää kuinka pahasti.

Vierailija
16/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen ihmisen kanssa joka katsoo oikeudekseen määritellä milloin hänellä on aihetta pahoinpidellä muita.

Hyi helvetti.

Vierailija
17/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään se, että puhuu paljon existään (ja vielä syyttelevästi) on minusta miehessä tosi paha turn-off.

Lisäksi tietysti tuo vihjaus väkivaltaan saisi minut kyllä tosi varpailleni, vaikkei tietysti kertomasi perusteella mitään väkivalta-narsistidiagnooseja voi tehdäkään.

Vierailija
18/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen kerran katkaissutkin suhteen juuri noiden sanojen vuoksi. Olimme hiljattain puhuneet yhteisen asunnon etsimisestä ex-miesystäväni kanssa, ja sen vuoksi päätin kysellä häneltä mm. siitä, miten hän suhtautuu parisuhde- ja perheväkivaltaan. Lapsena jouduin perheväkivaltaa todistamaan niin sivusta katsojana kuin uhrinakin, ja kotoa muutettuani vannoin, etten ikinä muuta yhteen yhdenkään miehen kanssa, jolla nyrkki heiluu. Mies tiesi taustani, ja selitin hänelle, etten tahdo häntä loukata, mutta minun on pakko kysyä ennen yhteen muuttoa, onko hän koskaan lyönyt ketään. Mies kohautteli olkiaan ja tuhahteli vähän epämääräisesti, mutisi jotain tyyliin "no ehkä joskus jossain grillijonossa kännissä". Kun kysyin, onko hän koskaan lyönyt naista, mies tokaisi hyvin kipakasti, että "no en ole syyttä suotta lyönyt". Sanoin, että haluan vastauksen selvällä suomen kielellä, onko lyönyt vai ei. Mies kertoi lyöneensä, mutta se oli kuulemma naisen oma vika, kun itse oli miestä ärsyttänyt. Kyselin tarkemmin, ja mies selitti, että nainen oli ärsyttänyt häntä siten, että oli mieluummin maannut sohvalla pureksimassa kynsiään kuin imuroinut, ja kehdannut vielä käskeä miestä imuroimaan itse, kun mies pyysi naista imuroimaan.

Minä totesin tähän, että jätetään homma tähän. Mies kyllä yritti pitkän aikaa vannoa ja vakuutella, ettei sellainen toistuisi minun kanssani, mutta minä en uskonut silloin enkä usko vieläkään, etteikö ennen pitkää olisi siinäkin suhteessa menty nyrkin ja hellan väliin. Eikä mun paikkani todellakaan ole siellä.

Vierailija
19/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies EI hauku eikä arvostele entisiä kumppaneitaan eikä MISSÄÄN tapauksessa lyö naista. AP:n mies on moukka. En itse haluaisi olla tekemisissä moisen kanssa.

Vierailija
20/20 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies EI hauku eikä arvostele entisiä kumppaneitaan eikä MISSÄÄN tapauksessa lyö naista. AP:n mies on moukka. En itse haluaisi olla tekemisissä moisen kanssa.[/

Exien huorittelu ei tosiaan ole hyvä merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi