Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin hoitomuoto lapselle on pph.!!!!!

Vierailija
25.01.2009 |

Joko kotona äidin tai mummin tai muun sukulaisen luotettavassa hoidossa tai päiväkodissa, joka on myös nykyään yhtä hyvä ja luotettava hoitomuoto.

Mutta älkää ikinä laittako lastanne pph:n hoitoon.

Se on huonoin vaihtoehto ja aiheuttaa lapsillenne vain henkisiä traumoja.

Syynä: pph;n omat lapset, ruoka huonoa, tilan ahtaus, pph vitutus kun pieni palkka ja pitkät päivät, virikkeiden puute, hoidokit vaihtuu usein, niitä tulee ja menee, huolimattomuus ja välinpitämättömyys(tapaturmariski suurin tässä hoitomuodossa), mahdollinen työtön juoppu mies siellä nurkissa, tai pph itse alkoholisoitunut ja/tai vittuuntuinut elämäänsä. (tekee siis pph hommia kun muuta ei saa)

tässä muutama esimerkki... lisää saa listata.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin suurin osa perhepäivähoitajista on kesäpäivystyksessä päiväkodeissa.

Itsekin olin viime kesän päiväkodeissa töissä ja suurin osa samoin tämän kunnan perhepäivähoitajista.

Joten aika paljon meitä hirviöitä on niissä hienoissa päiväkodeissa myös. Ja kun eläkeikä alkaa lähestyä, niin päiväkotiin menemme töihin.

Vierailija
62/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole yhtään samaa mieltä. Kaikessä hyvät ja huonot puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivähoitoon, mutta tästä luettelosta en usko sanaakaan.

Vierailija
64/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut lapsena päiväkodissa 60- ja 70-luvuilla eikä siellä todellakaan ollut tuollaista, mulla on paljon muistoja sieltä.

Nuorena tyttönä olin pk:ssa harjoittelemassa ja huh sitä menoa. Joissain pk:ssa oli ihan asiallista, mutta muutamassa aika järkkyä. Ruoka saattoi olla JOKA PÄIVÄ eineskeittiön herkkuruokaa, yöks. Pienet lapset sai maidon vasta kun lautanen oli ihan tyhjä, maitomukit odottivat keskellä pöytää. Sotkemisesta hoitajat vihastuivat, samoin housuun pissaamisesta, joskus antoivat tukkapöllyä, joskus luunappeja. Lapsia peloteltiin pimeällä huoneella, pakotettiin tekemään jotain askartelua, vaikka eivät osanneet ja vaikka lapsi olisi itkenyt, saatettiin sanoa että "taidat olla yhtä tumpelo kuin isäsi". Silloin päätin, että ikimaailmassa en vie omaa lastani päiväkotiin, en ainakaan alle 3-vuotiaana.

Vierailija
65/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk = kaikki lapset ovat muiden lapsia.

Kiusaamiseen puututaan herkemmin...

Vierailija
66/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt nolottaa olla vaan se kamala PPH

Vierailija
67/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me pph.t torumme sitä omaa helpommin, kuin toisen..Ettei vaan suosisi omaa hoitopäivän aikana...ja kun omaakaan ei halua syyttä torua niin tulee panostettua tasapuolisuuteen kaikinpuolin.

Ja mulla kanssa masokistihoitolapsia...haluavat meille yökylään:)

Mutta olen hirviö niinkuin pph.t ja kun omat lapseni ovat isoja, niin tämä hirviö lähtee takaisin päiväkotiin KIUSAAMAAN päiväkotilapsia..jepjep

Vierailija
68/68 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi (3v) alkoi taantua pph:n "hoidossa". Muut lapset olivat vauvoja. Lapset saivat leikkiä ainoastaan yhdessä makkarissa, pph:n olohuoneeseen lapsilla ei ollut asiaa! Ulkoilu oli yhtä kuin seisoskelu parkkipaikalla, jossa pph odotteli että lapsia tultaisi hakemaan. Sitten naama oli norsun veellä jos oli mielestään saanut seisoskella liian kauan pihalla. Aina tultiin hakemaan ennen sovittua aikaa!

Päiväkoti on ollut 1000 kertaa parempi vaihtoehto, on virikettä, kavereita, käyvät luistelemassa, hiihtämässä, teatterissa jne. Ja ylipäätään suhtautuminen ystävällistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä