Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua ällöttää noi actimällit
28.05.2010 |
ynnä muut pikku purkkeihin tungetut muka terveystuotteet! On se vaan hirveen terveellistä saastuttaa ympäristöä tuollaisella purkkiroskalla!!!
Kommentit (3)
erikoistuotteita syödä, että vatsa toimii muka. Eikö enää tervellinen ravinto riitä? Minulla on pömppöä, mutta inhottaisi syödä jotain tuollaista muka terveyslitkua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Testattu on ja ihan toimivia tuotteita :)
Alue: Aihe vapaa
aiemmin ajatelleeksi! Kiitos hyvästä vinkistä!
Terv. ei-ap