Mä en tiedä mitä mä tekisin? oon kyllästynyt kateellisiin "ystäviin"!
Niin läpinäkyvää, että oikein sääliks käy, mutta silti harmittaa välillä kuunnella paskamaisia kommenteja ja ikäviä piikkejä!
Kommentit (30)
Vaikea tässä on sun ongelmaasi pureutua, kun heität vaan yhden irtolauseen ilmaan. Mistä siis päättelet heidän olevan kateellisia?
Mä tiedän, toisaalta on tosi vaikea selittää koska vaan saman kokenut ymmärtää. Lähinnä pohdin sitä että mitä niiden "ystävien" kanssa tehdä? Ovat välillä ihan mukavaa seuraa, mutta välillä taasen tosi rasittavia kun heitä selvästi potuttaa että jollain pyyhkii paremmin.
Päättelen siis sen kateellisuuden ihan heidän piikeistään jotka kohdistuu minuun, perheeseeni, kotiini tai varallisuuteen (en ole rikas).
Mikset sen sijaan ajattelisi, että kyseessä on erilaiset huumorintajut. Et vain ymmärrä heidän vitsailuaan ja kuvittelet sitä kateudeksi. Miksi ihmeessä et puhu suoraan näille ystäville siitä, kuinka häiritseväksi heidän käytöksensä koet?
Kateuden tunnistaa siitä,että se on arvostelua joka kohdistuu sun kotiin,perheeseen tms.vaikka itse tiedät,(ja muut) että näissä ei ole mitään poikkeavaa jota pitäisi mollata.
kenenkään toisen kotia, perhettä tms.??
Kateuden tunnistaa siitä,että se on arvostelua joka kohdistuu sun kotiin,perheeseen tms.vaikka itse tiedät,(ja muut) että näissä ei ole mitään poikkeavaa jota pitäisi mollata.
lyhyempään työaikaan ja PIENEMPÄÄN PALKKAAN.
Ihmeellistä on elämä.
Kyllä vaan.Esim. arvostelee sisustusta sanoen:nää sun sisustukseen valitsemat värit ei kyllä sovi yhteen.Ja kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä:esim.sä olet lihonut tai näytät lihavammalta noissa housuissa(itse arvostelija on ollut arvosteltavaa lihavampi;),sun akne on pahentunut,arvostelee toisen uskoa, kommentoi,että uskonnot aiheuttaa sotia,mutta ei hyväksy uskovaisia sivareitakaan..että näin..Ja itse on harrastanut samaan aikaan maanpuolustusta ja opetellut aseen käyttöä.
Muuten siinä ei ole mitään järkeä. Jos ap ei nauti niiden "ystäviensä" seurasta niin kannattaa lopettaa niiden kanssa oleminen.
Älä enää ota näihin ihmisiin yhteyttä. Kun ne ottavat sinuun yhteyttä, sanot jotain epämääräistä kiireestä etkä sovi mitään seuraavasta tapaamisesta. Jos painostetaan treffeistä, sano että et nyt halua ottaa vielä kantaa mutta palaat asiaan sitten kun sopii.
Ihan sama onko ap:n tuttavien käytös kateutta vai kyllästymistä ap:n omahyväisyyteen, selvästikään ihmissuhde ei toimi.
minua on aina kadehdittu- olen ollut priimus urheilussa ja opiskelussa ja työssä
aina on löytynyt kateellisia- pomoista asti
itse asiassa- olisin huolissani, jos ei kadehdittaisi- siihenkin siis tottuu
ps. tosiystävät eivät kadehdi....niitäkin on
Lopulta tajusin ottaa etäisyyttä kun huomasin,etten olekaan huono vaan ansaitsen parempaa kohtelua.Nykyään valitsen ystäväni ja kenen tahansa seura ei kelpaa.
Vaikea tässä on sun ongelmaasi pureutua, kun heität vaan yhden irtolauseen ilmaan. Mistä siis päättelet heidän olevan kateellisia?