Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppien kehumisketju :)

Vierailija
28.05.2010 |

Anoppini asuu noin 100-200 metrin päässä meistä. Ei kuitenkaan tuppaudu määräilemään tms. Hän on kova leipomaan ja siellä saa aina ihania piirakoita ja muitakin leivonnaisia. 5.5 v pyöräilee sinne jo itse (yksityistie) Nytkin kun nukuin 1.5v:n kanssa päikkäreitä kun olen itse raskaana, niin esikoinen pyöräili mummulaan leipomaan mummun kanssa sämpylöitä :)

Kohta Esikoinen tulee kotiin ja saan lämpimäisiä, nams.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, ystävällinen, ei tungettele ja auttaa mielellään.

Asuu 200 km päässä, mutta tulee lapsia hoitamaan jos on tarve (pari kertaa pyydessty, kun mies pois, minulla tärkeitä työmenoja ja lapsi sairastuu). Hoiti lapsia myös työmatkani ajan 5 pv (mies töissä, ei lomia). On myös antelias, ostelee vaatteita lapsille jne.

Mekin autetaan appivanhempia missä voidaan, eli on molemminpuolista.

Vierailija
2/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meille raha kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei nähdä usein, 2-3 krt vuodessa.

On kyllä maailman herttaisin olento, mä fanitan sitä ihan täysillä :)

Vierailija
4/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi : D

Vierailija
5/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on erittäin herttainen ja kiltti anoppi. :)

Vierailija
6/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini on hyvin asiallinen rouva, ei mitään valittamista. Lisäksi mieheni ex-anoppi kuuluu lähipiiriimme ja on oikein miellyttävä. Olemme olleet hänen mökillään viikonloppujakin! Sen sijaan oma äitini on aika rasittava anoppi veljeni puolisolle, ihan hävettää.

Vierailija
7/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, avulias, kohtelias, tykkää minusta ja rakastaa lapsiani. Auttaa minkä voi. Kehuu lapsia ihan ylenmäärin. Hyväksyy kasvatuksemme. On aina tuputtamassa rahaa lapsen tarpeisiin, pitää oikein estellä ettei nyt ihan kaikkea osteta. Laittaa loistavaa ruokaa, sielä on oikein ihana käydä vieraisilla (1-2 krt/kk).

Itse yritän olla yhtä ystävällinen, avulias ja kohtelias. Autetaan sielä siivouksessa ja arkisissa asioissa. Soitellaan usein ihan vaan pikkujuttuja. Appiukko on myös kultainen.

Vierailija
8/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremmissa väleissä kun oman äitini kanssa.

Anopilla on todellakin sydän täyttä kultaa. Sairauksistaan huolimatta on todella puuhakas nainen. Todellinen suvun matriarkka. 5 omaa lasta, 16 lastenlasta ja 2 lapsenlapsenlasta.

Välimatkaa meillä vajaa 500 km, joten kun tänne meille tulevat, niin ovat sitten kerralla useamman päivän. Leikkii lasten kanssa. Oma äitini lähinnä katselee telkkaa.

Vierailija
9/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kilometrin päässä, mutta eivät tuppaudu kylään, jos ei kutsuta. Poikansa kasvattanut hyvin ja iitä olen kiitollinen ettei ole kasvatettu pullamössöpoikaa.

On ihan innoissaan meidän esikoisestamme joka sattuu olemaan heille ensimmäinen lapsenlapsi.

Muisti minun syntymäpäivänkin tällä viikolla jopa ennen omaa äitiäni.

Tänäänkin mennnään heidän mökilleen viikonlopuksi ja mukavaa on varmasti.

Vierailija
10/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan hieno ihminen myös anoppina. Luottaa itsenäiseen päätäntäkykyyni, ei arvostele mutta uskaltaa kyllä sanoa mielipiteensä. Todella hyvä ihminen, haluaa auttaa ja tehdä asioita helpommaksi meille. Arvostava ja reilu.

Koitan olla myös mukava miniä. Toivon että olisinkin..

Vierailija
11/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin omasta kynästäni. Myös minä yritän olla mukava miniä todella mukavalle anopille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme