Kommentoisitteko mun tarjoamia välipaloja hoitolapsille
Mitä haluaisitte listalta pois, mitä muuta toivoisitte tarjottavan, jos kyseessä olisi omat lapsenne?
Viimeisimmät välipalat: hedelmäsalaatti, mustikkakiisseli, sämpylä ja kaakao, täysjyväleipää ja maitoa, marjapiirakka ja vaniljakastike, kinkkuruisleipää ja tuoremehua, pannari ja hilloa, persikkarahka.
Kommentit (31)
Juuri tästä syystä me ollaan siinä mielestäni vähän ikävässä tilanteessa että kotona on pidettävä nollalinjaa herkkujen suhteen, kun hoidossa on melkein joka päivä jotain pannaria tai piirakkaa, ja sitä pitää sitten kotona kompensoida.
Valittavat voivat pitää lapsensa kotona ja syöttää ne itumössöt itse.
Minusta tuo vastaa ihan päiväkotien välipalalistaa.
Tietty jos et käytä paljon sokeria esim. leivonnassa tai rahkan kanssa niin sitten parempi. Itse jättäisin jonkun makeamman (piirakka/pannari) pois ja tilalle esim. karjalanpiirakkaa. Ja kai leivän yms. kansas on aina tarjolla kurkkua, tomaattia jne?
deissa tosiaan tarjotaan ihan vastaavia. Eikä kiisselipäivinä anneta leipää ennen kiisseliä.
Naurattaa nuo arvostelut, joiden mukaan on liian makeaa. Ei makea pahaksi ole jos syö kohtuudella, lisäksi hedelmät ja marjat ovat terveellisiä.
Meillä päiväkodissa on paljon enemmän makeaa, mm. suklaapuuroa harva se viikko!
Pph:n pitäisi sitten yltää täydellisyyteen..
maustamattoman jugurtin kans hyvää
Sitä paitsi, ei välipalan kuulu täyttää vatsaa vaan siirtää nälkää sen verran, että lapsi jaksaa päivälliseen asti.
että kiisseli, rahka, marjapiirakkapäivänä olisi ensin jotain leipää, sitten vasta tämä makeampi. Pelkkää kiisseli tai rahka ei ainakaan meidän lapsia pidä kylläisenä.
Ja jotain vihannesta, hedelmää, marjaa joka välipalalla.