Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cerazette ja vuoto

Vierailija
28.05.2010 |

Onko muillaollut cerazette pillereitä syödessä jatkuvaa vuotoa? Kohta menee totaalisesti heermo ja lopetan koko pillerit. Kohta eka laatta syötynä ja vuotaa kokoajan... Kannattaakohan jatkaa, loppuukohan tää vuoto joskus?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut vuotoja Cerazetten kanssa. Kuukautisetkib jäi kokonaan pois. En vaihtais toisiin saati kierukkaan.

Vierailija
42/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kk välivuotoa ja sitte loppu ja kuuluu ihan pillereiden että vuotoa tulee mutta se ei ole menkka vuotoa niiku monet väittää vaan sitä välivuotoa. Kyllä se siitä loppuu ja muista ajallaan ottaa pilleri. :) malttia ja kärsivällisyyttä sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuotoa ollenkaan paitsi muutamia tippoja ainakun pitäis kuukautisten olla.Itseäni ihmetyttää kun mulla on kuitenkin pms, olen suoraan sanottuna aivan sairaan vittuuntunut juuri ennen kuin tuo pieni tiputtelu tulee.Luulisi että pms katoaa kun syö näitä, mutta ei..

Vierailija
44/45 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt cerazettea n.5kk:tta. Ekat 3kk:tta oli enemmän vuotoa kuin ei ollut ja nyt taas just viikko sitten oli "menkat" ja taas kunnon vuotoa.. Jos ny kuukauden päästä ei lopu, niin vaihdan 😬

Vierailija
45/45 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazette netistä – sisältää sähköisen reseptin - https://hespac.com/cerazettefi.htm Nopea toimitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän