Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus on loppunut seksiä vain 1krt/viikossa

Vierailija
28.05.2010 |

ja siihenkin saa melkein miehen pakottaa joskus kahdenkin viikon tauko ja itse haluaisin päivittäin tai 3-4krt viikossa, miehelle puhumiset ei auta. Eroko edessä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"meillä sataa aina vettä, älä valita."

Mikäs sut on noin kyyniseksi saanut? Ei siellä mun värkissä heinää oo tainnu kasvaa, en ees tienny että on mahdollista. Mutta sulla ilmeisesti sitten on kokemusta sellaisesta? Ainiin, sanoinko mieheni olevan impotentti?

Vierailija
22/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sulla kasvaa värkissä heinää ja äijäs on impotentti ei todellakaan helpota kenenkään muun oloa. Kerran viikossa olis liian vähän myös mulle ja kyllä siinä olis puhuttelun paikka jossei tilanne muuttuis.

[/quote]

Mun mielestä se kirjottaja ei nyt kyllä varsinaisesti valittanutkaan. Täällähän nimenomaan on puhetta seksin vähyydestä ja kirjottaja kerto oman "tarinansa", kuin sä siitä niin riehaannuit ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä eroa mietin koska puhe ei auta joskus jopa 2 viikon taukoja. ap

Vierailija
24/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kirjottaja ei nyt kyllä varsinaisesti valittanutkaan. Täällähän nimenomaan on puhetta seksin vähyydestä ja kirjottaja kerto oman "tarinansa", kuin sä siitä niin riehaannuit ???

Kyllä minusta kans kirjoittaja vähätteli suoraan AP:n tilannetta vertaamalla sitä omaansa.

"mä en voi käsittää...", "kerran viikossa ei todellakaan"... jne yms.

Vierailija
25/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kans kirjoittaja vähätteli suoraan AP:n tilannetta vertaamalla sitä omaansa.

"mä en voi käsittää...", "kerran viikossa ei todellakaan"... jne yms.

ilmeisesti se oli kirjoittajan oma kokemus asiasta. joko täällä aletaan sanomaan sitäkin, että kuka saa sanoa mielipiteensä ja kuka ei? mä en pitäsi sitä tekstiä vähättelynä, ennemin siitä paisto läpi kateus. no, kukin käsittää näköjään tällä palstalla muutenkin viestit miten tahtoo.,

Vierailija
26/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien yrittäminen ja ymmärtämisen jälkeen en vaan kertakaikkiaan enää jaksanut saada miestä haluamaan ja lopputulos on se ettei munkaan enää tee yhtään mieli. Tai mulla se on helpompaa olla kokonaan ilman kun tyytyä siihen 1-2 krt /kk mitä se meillä parhaimmillaan oli. Nyt siis ei kumpikaan tee aloitetta ja näin on menty pari vuotta lukuunottamatta muutamaa panoa.

Kyllähän se välillä ottaa päähän kun olen aina (aikaisemmin) ollut erittäin seksuaalinen ihminen mutta se elämä on nyt sitten (27-vuotiaana) takanapäin jos en halua perhettä rikkoa:(

Vierailija
27/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole eroa ottamassa vaikka edellinen seksikerta olikin maaliskuus, sitä ennen marraskuussa.

Ja kyllä, kärsin tästä suunnattomasti, mutta ei, en halua, vielä ainakaan, erota sen vuoksi, mies on kuitenkin loistava isä 2 lapsellemme ja mm huumorintaju meillä kukoistaa.

Vierailija
28/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpä mun viesti on ymmärretty väärin. Ei mun todellakaan ole tarkotus vähätellä ketään. Ymmärrän sen, että ap kokee tuon kerran viikossa liian vähäksi. Pointtini oli vaan se, että ITSE olisin siihen tyytyväinen. Eikö niin olisi saanut sanoa? Ap:lle terveisinä, että siis huonomminkin vielä voisi olla.

Ja mielestäni tuo "heinävärkki"- kommentti oli aika asiaton, etenkin kun ollaan keskustelupalstalla, jossa kuvittelisi kaikkien osallistujien olevan aikuisia.

Vierailija
29/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei oikein auta sekään että mies hyvä isä, huumorintajuinen,kiltti ja yrittää takuulla parhaansa perheensä eteen. Tuntuu pahalta kerjätä edes kerran viikossa kun hän nähtävästi olis ilman vaikka kuukauden. Saan aina pakit jos useammin pyydän. ap

Vierailija
30/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde/rakkaudentunne perustuu pelkkään seksiin. Meillä seksiä nykyään pari kertaa kuukaudessa kaikenmaailman kiireiden takia, mutta laatu korvaa EHDOTTOMASTI määrän :-)

Vierailija
31/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mies ei tajua vihjailuja vaan kaipaa rehellisen vaatimuksen.

Se että konttailett olohuoneen matolla sievissä alusasuissa ei välttämättä kerro miehelle mitään haluistanne. Hän saattaa kuvitella että etsitte avainta tai kadotitte kampanne pörhöiseen mattoon johon polvenne sievästi uppoavat.

Eli sanokaa selvästi. On niin vaikea tulkita toista ihmistä, jos hän vain kiukuttelee tai keikkuu ihme asennoissa olohuoneen matolla.

Vierailija
32/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivekset kouraan, tiukka katsekontakti, ja sanot:"mua panettais."

Meillä toimii aina. :D

Se että konttailett olohuoneen matolla sievissä alusasuissa ei välttämättä kerro miehelle mitään haluistanne. Hän saattaa kuvitella että etsitte avainta tai kadotitte kampanne pörhöiseen mattoon johon polvenne sievästi uppoavat.

Eli sanokaa selvästi. On niin vaikea tulkita toista ihmistä, jos hän vain kiukuttelee tai keikkuu ihme asennoissa olohuoneen matolla.

Vierailija
33/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivekset kouraan, tiukka katsekontakti, ja sanot:"mua panettais."

Meillä toimii aina. :D

T: 11cm mies

Vierailija
34/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita yhtä painavia syitä voisivat olla esim.Toisen puolison sairastuminen tai halvaantuminen, koska silloinkaan toinen ei saa panna niin usein ku haluu.

Vierailija
35/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muuta yhteistä kuin seksi, ei olisi kannattanut lyödä hynttyitä yhteen alun alkaenkaan. Joten kun tilanteenne nyt on tuo, ap, niin erotkaa toki!

Vierailija
36/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ei ole ollut ainakaan kuukauteen. Olemmeko niin sokeita ettemme edes tajua että pitäisi erota?

Vierailija
37/37 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkautta, ei seksiä, ei hellyyttä. Siis mieheni puolelta.

Hänellä ei ole toista naista (uskokaa, kaikki miehet eivät ajattele munallaan).

Mutta siinä se vika onkin: miehellä on heikko libido. Ne miehet joilla vahva libido, halauavat seksiä sata kertaa päivässä. Ja ne ovat myös pettämisherkkiä.

Olen seksuaalinen nainen ja tuntu kamalalta, että joudun tukahduttamaan ison osan itsestäni sen takia, että mies ei anna. Viimeksi eilen oli sellainen tilanne. Jatkuva kieltäytyminen seksistä syö naista. Ei ole todellakaan mieltäylentävää vongata aviomieheltä seksiä.

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Pihtaaminen ei kuulu parisuhteeseen.

En tiedä mitä teen. Ero ei ole niin yksinkertainen ratkaisu. Toyboyko tässä pitää hankkia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan