Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat valinneet sektion, koska eivät kestä sitä kipua?

Vierailija
06.04.2010 |

Se on syy itselläni, miksi päädyin sektioon, eikä minua voi siitä mitenkään ylipuhua. Se kipu oli niin järkyttävää, etten tekisi enää lapsia, jos muita vaihtoehtoja ei olisi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekihän se joo kipeetä (enkä edes ehtinyt saamaan mitään kivunlievitystä), mutta mua kammoksuttais, jos mun maha leikattais auki. Sektio pelottais mua huomattavasti enemmän kuin alatiesynnytys.

Vierailija
2/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä minusta fyysisesti se tuntuu. Ei se pelota erityisesti, se kipu siis.

Tekihän se joo kipeetä (enkä edes ehtinyt saamaan mitään kivunlievitystä), mutta mua kammoksuttais, jos mun maha leikattais auki. Sektio pelottais mua huomattavasti enemmän kuin alatiesynnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joku on synnyttänyt 10 lasta luomuna tunti/ lapsi, eikä sattunut yhtään! Siis daa, sehän on niin ah, luonnollista ja ihanaa! ;DD

Vierailija
4/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisin lääkäri, en ikimaailmassa suostuisi sektioon turhan takia. Vain lääketieteellisin syin.

Vierailija
5/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika iso vatsanalueen leikkaus!

Vierailija
6/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin että tuli hätäsektio ja kun kaikki meni sitten hyvin, olin salaa tyytyväinen ettei tarvinnut synnyttää alakautta koska olen pelännyt sitä aina ja edelleen pelkään todella paljon.

Vierailija
7/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

kuinka joku on synnyttänyt 10 lasta luomuna tunti/ lapsi, eikä sattunut yhtään! Siis daa, sehän on niin ah, luonnollista ja ihanaa! ;DD

Vierailija
8/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin että tuli hätäsektio ja kun kaikki meni sitten hyvin, olin salaa tyytyväinen ettei tarvinnut synnyttää alakautta koska olen pelännyt sitä aina ja edelleen pelkään todella paljon.

Vierailija
9/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika iso vatsanalueen leikkaus!

Vierailija
10/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sinun mielestäsi lääketieteellinen syy.

Jos eläisin kivikaudella ja muita vaihtoehtoja ei olisi, en minä olisi edes hengissä synnyttämässä, olen niin paljon sairastellut, etten olisi edes hengissä.

-ap

Ja jos olisin lääkäri, en ikimaailmassa suostuisi sektioon turhan takia. Vain lääketieteellisin syin.

Vierailija
11/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sua haittaa se leikkaushaavan kipu lainkaan?

Vierailija
12/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläisin kivikaudella ja muita vaihtoehtoja ei olisi, en minä olisi edes hengissä synnyttämässä, olen niin paljon sairastellut, etten olisi edes hengissä.

-ap

Vierailija
13/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olisi annettu muutenkaan, mutta kun mitään ei tapahtunut, kun krampissa vapisin, niiden oli pakko antaa vähän aiemmin epiduraali

-ap

eikö sua haittaa se leikkaushaavan kipu lainkaan?

Vierailija
14/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Toivottavasti et enää sikiä!

Minun etiikkani ei sallisi mukavuussektioita.

Vierailija
15/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lääketieteellinen syy. Suosittelisin sulle tuplaehkäisyä.

Vierailija
16/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia? Toisella synnytyskerralla? Mietin vaan, että eikös se yleensä tehdä pelosta tms, mutta kokiko joku kivun niin sietämättömäksi?

Vierailija
17/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päin niitä sektioita saa valita?

Vierailija
18/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässäkin ketjussa on kasa todellisia luusereita, ämmiä joilla ei ole älyä kyseenalaistaa mitään. Synnyttävät alakautta ja ovat fanaattisia asian suhteen kun eivät muutakaan osaa.

Ketään ei saa näissä asioissa pakottaa. Siitä tulee pahaa jälkeä. Koen syvää sääliä ihmistä kohtaan, jolla on niin pieni maailma, että hän sanoo "älä tee ollenkaan lapsia" ihmiselle joka ei saata lasta maailmaan kuten hän itse. Ja vain sillä perusteella ettei toinen tee kuten hän itse. Olen niin kiitollinen siitä, etten ole tuollainen rajoittunut ämmä.

Synnytys on ihan mielettömän pieni osa vanhemmuutta. Miehethän eivät tee sitä lainkaan ja ovat ihan samassa määrin lapselle vanhempia kuin naisetkin. On aivan sama, mikä synnytystapa on. Vain toisten tuomitseminen sen perusteella on alhaista.

Vierailija
19/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin, jos on hyvä sairasvakuutus. Itse olen täällä synnyttänyt 2 lasta sektiolla eikä sitä valintaa kukaan urputtanut. Ihan normaali tapa synnyttää täällä.

En niinkään pelännyt kipua, vaan repeämisiä, virtsan- ja ulosteen pidätyskyvyn menetystä ynnä muuta sellaista.

Ja olihan se kiva, kun sai etukäteen tietää, koska vauva tulee.

Kaikki meni hyvin molemmilla kerroilla, yksityishuone ja loistava hoito.

Vierailija
20/50 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lääketieteellinen syy, joka saattaa siis olla myös henkinen, kuten vakava, elämää häritsevä pelkotila (en tiedä tarkkaa lääketieteellistä termiä tälle). Päätöksen tekee siis lääkäri.

Siinä mielessä kysymys on täysin järjetön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi