Rakkaus on loppunut seksiä vain 1krt/viikossa
ja siihenkin saa melkein miehen pakottaa joskus kahdenkin viikon tauko ja itse haluaisin päivittäin tai 3-4krt viikossa, miehelle puhumiset ei auta. Eroko edessä?
Kommentit (37)
Jos et, niin ehkäpä teidän sitten täytyy erota. Se on suosittua Porvoossa nykyään.
tuo olisi täysin turha eron syy.
Meillä halut vaihtelevat kausittain. Joskus väsymys ja työstressi vievät halut täysin, ja saattaa olla kahdenkin viikon tauko.
Joskus innostumme hommaan päivittäin, ja silloin jaksaakin paremmin.
Miksi miehesi ei halua? Suosittelen puhumaan miehesi kanssa asiasta (ei miehelle, vaan miehen kanssa). Joskus selkeä tauko voi helpottaa. Silloin toinen saa tuntea olonsa turvalliseksi, ilman toisen painostusta itse aktiin. HAlailut, pusuttelut, hieronnat ym. ovat toki sallittua.
ja pitkät raskaat työpäivät. Eipä meillä paljon hellyyttäkään enää ole, olen jutellut miehen kanssa mutta olen niin yksinäinen kun ei osoita hellyyttä tms.
Jos et, niin ehkäpä teidän sitten täytyy erota. Se on suosittua Porvoossa nykyään.
mutta ymmärrän TÄYSIN.
meillä on samanlaista seksitöntä ollut vaikka kuinka kauan. eroa olen miettinyt monet kerrat.
mutta ollaan vielä tosi rakastuneita. Pitäisköhän meidänkin erota...
Yritän ensin ymmärtää häntä, lievittää stressiä, helpottaa hänen elämäänsä ja olla tukena, ja SITTEN vasta uida pöksyihin. Kyllä mua ainakin vituttais, jos mulla olis hirveen rankkaa töissä eikä seksi oikein maistuis, ja silti äijä vonkais joka ilta.
Yritä panna omat tarpeesi hetkeksi sivuun, ja keskittyä nyt siihen, miten saisitte teidän yhteiselämänne reilaan. Rakkaus ei ole pelkkää seksiä, rakkaus on myös välittämistä ja huolenpitoa.
Ei miehet ole pelkkiä seksikoneita, joiden pitäis suorittaa kyrpä tanassa joka kerta, kun rouvan tekee mieli. Miehilläkin on tunteet. Anteeksi ap, kun tulee tylyä tekstiä, mutta mua ärsyttää tuollainen suhtautuminen.
ja nyt kun hänen työnsä muuttui, niin elämä mennyt helvetiksi. Kuuntelen aina hänen murheitaan päivittäin ja tuen ja autan minkä kykenen mutta eipä hän koskaan kysy mitä mulle kuuluu, mulla ei saisi lainkaan olla murheita tai ei ne kiinnosta.
että puhukaa muustakin kuin seksistä. Kuuntele miehesi huolet.
ikinä:)
Muuten vaan oltu aviossa 17v :)
Seksin määrä ei mitään kerro........
selviksi, niin sitten hakekaa ulkopuolista apua.
Jos olisit jo aloituksessasi kertonut, että kyse on muustakin kuin siitä, että sä et saa munaa joka pvä, niin varmaan saisit asiallisempia vastauksia.
olen seksuaalisesti aktiivinen ja niin oli miehenikin suhteen alussa. Eikä mieheni mihinkään terapioihin lähde on sen aina tuonut selkeästi ilmi.
sitten en osaa auttaa. Ehkä teidän pitää erota.
että puhukaa muustakin kuin seksistä. Kuuntele miehesi huolet.
kaikilla tavalla miestäni.
Hänellä ei ilmeisesti vaan ole seksuaalista vireyttä kovin paljon vaikka itse sanookin että seksi on hänelle tärkeää??? No, ei niin tärkeää että sitä viitsisi harjoittaa!
Aina on syita, töitä on liian vähän tai liikaa, on väsymystä tai ylivireyttä, rahahuolia tai mitä nyt ikinä vaan. En tiedä kuinka tässä oikein jatkaisi, ja pariterapiassa käydään parhaillaankin.
t.9
Kyllä se mun puolelta seksistä onkin kyse olen seksuaalisesti aktiivinen ja niin oli miehenikin suhteen alussa. Eikä mieheni mihinkään terapioihin lähde on sen aina tuonut selkeästi ilmi.
Tulee kyllä sellainen kuva sinusta, ettet suhtaudu kauhean ymmärtäväisesti siihen seksin toiseen osapuoleen.
ja tuen kaikin tavoin, mutta ehkä minulla vain kovemmat seksihalut eikä niitä saa yhteen sovitettua. Harmihan se on perhe rikkoa kun on pieni alle 2v lapsi.
nyt on neljäs toyboy kierroksessa ja sekä mies että minä ollaan onnellisia ja tyytyväisiä - tai eihän mies tietty tiedä, mutta who cares
Mä en voi käsittää sitä, että valitetaan seksin vähyyttä jos sitä on vaan kerran viikossa. Mä olisin NIIIIIIN onnellinen jos meillä olisi niin USEIN. Meillä on suhteen alusta asti seksiä harrastettu keskimäärin kerran kuussa, pisin tauko tais olla yli 4kk. Ja ollaan kuitenkin erittäin rakastuneita, oltu aina ja ollaan edelleen. Suhde voi muuten oikein hyvin.
Kuulkaas, kerran viikossa ei todellakaan ole vähän!
Mä en voi käsittää sitä, että valitetaan seksin vähyyttä jos sitä on vaan kerran viikossa. Mä olisin NIIIIIIN onnellinen jos meillä olisi niin USEIN. Meillä on suhteen alusta asti seksiä harrastettu keskimäärin kerran kuussa, pisin tauko tais olla yli 4kk. Ja ollaan kuitenkin erittäin rakastuneita, oltu aina ja ollaan edelleen. Suhde voi muuten oikein hyvin.
Kuulkaas, kerran viikossa ei todellakaan ole vähän!
Se että sulla kasvaa värkissä heinää ja äijäs on impotentti ei todellakaan helpota kenenkään muun oloa. Kerran viikossa olis liian vähän myös mulle ja kyllä siinä olis puhuttelun paikka jossei tilanne muuttuis.
Onko rakkaudelle sinusta muita mittareita kuin seksi?