Voi miten tyylikäs ja kaunis äiti!
Kommentit (50)
Ei mitenkään todellakaan ruma, mutta ei myöskään mikään kaunotar.
Tuo toinenhan on tyylikäs, klassinen ja muodikas samaan aikaan. Hienostunut ja harkittu kokonaisuus. Hän varmasti pukeutuu noin aina, ei vain kuvaan. Tuolla toisella on ihan karseat vaatteet, palaneen värinen tukka ja muutenkin homssuinen? Ei-ap.
sinä olet kuvaustra varten laitettuna hienossa ympäristössä joo joo... Tuo toinen on kuka-kie-yllättäen kuvattu mamma puistossa, joka nyt ei ole tyvikasvuaan ehtinyt värjätä. Kaksi täysin eri tilannetta.
Toi niiiiiin paljasti sut"hän varmasti pukeutuu noin aina"! :DDD
Tää palsta ei kyllä koskaan petä.
ap
Mutta, kyllä ihminen joka vaivautuu tekemään blogia ja selkeästi omaa tyylitajua, varmasti on aina tyylikäs. Pakko tässä välissä kehua että itsekin olen=) Ei tyylikkäät ihmiset näytä ikinältä siltä kuin tuo puistomamma=)
Ei mitenkään todellakaan ruma, mutta ei myöskään mikään kaunotar.
Tuo toinenhan on tyylikäs, klassinen ja muodikas samaan aikaan. Hienostunut ja harkittu kokonaisuus. Hän varmasti pukeutuu noin aina, ei vain kuvaan. Tuolla toisella on ihan karseat vaatteet, palaneen värinen tukka ja muutenkin homssuinen? Ei-ap.
sinä olet kuvaustra varten laitettuna hienossa ympäristössä joo joo... Tuo toinen on kuka-kie-yllättäen kuvattu mamma puistossa, joka nyt ei ole tyvikasvuaan ehtinyt värjätä. Kaksi täysin eri tilannetta.Toi niiiiiin paljasti sut"hän varmasti pukeutuu noin aina"! :DDD
kun olisi jostain muotilehden sivuilta otettu. Tosi mallimainen ja kaunis tyttö, sekä muodikkaasti rennot vaatteet. Ne on pieniä juttuja mistä muotoutuu kuitenkin aika huikea ero tavismamman ja muodikkaan mamma välillä:) Ei voi mitään jos kaikki ei sitä näe, eikä toisaalta tarvikkaan.. Jokaisella saa olla oma mielipide. Mutta ei blogin pitäjä nyt kuitenkaan TAVISmamma ole ulkoisesti, piste.
koska saattaisin hyvinkin tänään pukeutua samalla tavalla ja minä ainakin olen tavismamma. Mulla on kyllä paljon tyylikkäämpi tukka, sori vaan. Aika pliisu ja tylsä malli sulla, ap taisit taas olla..
Anteeksi olen ilkeä, mut ajattele sitä mainosta vaan... Sun piti mennä kahville, hop hop!
t.jankuttaja.
ja varmasti tyylikäs omassa genressään, joskaan mä en välitä kyseisestä tyylistä (mä en jotenkaan jaksa innostua pintamuodista, vaan tykkään enemmät ajattomuudesta). Tosin tykkäsin tuosta ekasta kuvasta, jossa oli ysärityyliset kolidz-housut, farkkutakki ja tennarit. Ei toikaan olis ihan mun tyyliä, mutta näytti jotenkin vastustamattomalta kys. blogistin yllä.
Mä en nyt ymmärrä kanssa miten jotkut ei tajua.. noi kaksi kuvaahan on kuin yö ja päivä. Enkä tarkoita nyt kuvina vaan ne ihmiset. Toinen on muodikas ja kaunis mallimaiseen tyyliin. Toinen perusäiti,
tsiisus sentään!! No näkee kyllä ketä tälläkin palstalla pyörii... Vaikka siis ite varmaan muistutan enemmän tota jälkimmäistä ihmistä, onhän mulla kuitenkin silmät päässä ja jotain tyylitajua sentään!
kun olisi jostain muotilehden sivuilta otettu. Tosi mallimainen ja kaunis tyttö, sekä muodikkaasti rennot vaatteet.
Ne on pieniä juttuja mistä muotoutuu kuitenkin aika huikea ero tavismamman ja muodikkaan mamma välillä:) Ei voi mitään jos kaikki ei sitä näe, eikä toisaalta tarvikkaan.. Jokaisella saa olla oma mielipide. Mutta ei blogin pitäjä nyt kuitenkaan TAVISmamma ole ulkoisesti, piste.
On tää jännä miten ihmiset voi nähdä asioita niin erillä tavoin.
Ei ap.
Mä en nyt ymmärrä kanssa miten jotkut ei tajua.. noi kaksi kuvaahan on kuin yö ja päivä. Enkä tarkoita nyt kuvina vaan ne ihmiset. Toinen on muodikas ja kaunis mallimaiseen tyyliin. Toinen perusäiti, tsiisus sentään!! No näkee kyllä ketä tälläkin palstalla pyörii... Vaikka siis ite varmaan muistutan enemmän tota jälkimmäistä ihmistä, onhän mulla kuitenkin silmät päässä ja jotain tyylitajua sentään!
ja kyllä mä tajuan, hankin vaan ap:lle ja sen-jonkun-muun plokille mainosta. Kato ny kuinka monta viestiä jo... Nyt kaikki luulee, että täällä on jotain kiinnostavaa ja tulevat jopa avaamaan linkin. Ni.
Ja olen kyllä varma, että kuvan nainenkin joskus saattaa olla jälkimmäisen näköinen, ellei se sitten ole sieltä kauniista ja rohkeista ja herää tuon näköisenä...
30vee helsinkiläisTYTTÖ...mikä ihmeen tyttö 30vee nainen on....hah hah hah..
30vee helsinkiläisTYTTÖ...mikä ihmeen tyttö 30vee nainen on....hah hah hah..
siis toki voi olla tyttömäinen, mutta 30v tyttö... joopajoo...
Kamalat rätit päällä siinä portaikkokuvassa, tommosissa verkkareissa saattaisin siivota, mutta en varmasti kehtaisi mennä ulos.
Tajuatteko itsekään, miten naurettava tää keskustelu on?
Kamalat rätit päällä siinä portaikkokuvassa, tommosissa verkkareissa saattaisin siivota, mutta en varmasti kehtaisi mennä ulos.
jotku cittarin 5 euron pökät jne.. :DD
Mielipiteitä, mielipiteitä kai niitä saa esittää? Tulitko jo katumapäälle avauksestasi? ;D
Mielipiteitä, mielipiteitä kai niitä saa esittää? Tulitko jo katumapäälle avauksestasi? ;D
tajuaako ap, miten naurettava ja näkyvä koko avaus oli?
Ja todellakin tajuan... tajuaako ap, miten naurettava ja näkyvä koko avaus oli?
tätä usko, mutta mä en todellakaan ole Ap, vaan tuo henkilö, joka ylempänä kirjoitti jotain sinne suuntaan, että kaunis nainen, mutta vaatetyyli ei iske mulle (vaikka ekan kuvan tyylistä tykkäsinkin).
Katos kun sellaisetkin saattavat osallistua keskusteluun, joilla ei ole mitään syytä intohimoisesti puolustaa blogia tai vastaavasti haukkua sitä yhtä suurella intohimolla. Ymmärrätkö?
oon tykännyt vihjata siitä tänne. Linkitin aiemmin myös yhden toisen blogin ja samanlaiset syytökset sain, kuinka mainostan omaa blogiani :) Tämän linkitin aiemmin:
http://korundi.blogspot.com/
Luen tosi paljon muotiblogeja, syystä että itselläni ei ole rahaa eikä mahdollisuutta pukea tuonne hiekkikselle sillä tavalla kuin haluaisin. Ehkä sitten taas kun työt alkaa. Uskon kuitenkin, että täällä on muitakin muodista kiinnostuneita, eikä vaan näitä, joita kaikki bloggarit ärsyttää, kun ne on niin pinnallisia (vrt. Kalastajan vaimo)
ap
kun olisi jostain muotilehden sivuilta otettu. Tosi mallimainen ja kaunis tyttö, sekä muodikkaasti rennot vaatteet.
Ne on pieniä juttuja mistä muotoutuu kuitenkin aika huikea ero tavismamman ja muodikkaan mamma välillä:) Ei voi mitään jos kaikki ei sitä näe, eikä toisaalta tarvikkaan.. Jokaisella saa olla oma mielipide. Mutta ei blogin pitäjä nyt kuitenkaan TAVISmamma ole ulkoisesti, piste.