Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Mä en selviä tästä ahdistuksesta.. Pettämisasiaa.

Vierailija
27.05.2010 |

Pari viikkoa sitten selvisi, että miehellä on suhde toiseen naiseen. Suhde on jatkunut ainakin tämän vuoden, jos ei pitempääkin ja on sisältänyt ilmeisen kuumaa seksiä. Kaikki on tapahtunut työn puitteissa.

Meillä on pieniä lapsia, juuri hankittu uusi talo. Mies matkustaa paljon, joten lapset ja talo ovat vastuullani.

Olen yksin lasten kanssa, ja tämä asia painaa mieltäni jatkuvasti. Olen ihan jaksamiseni äärirajoilla, ja lasten kanssa oleminen on todella raskasta. Yritän parhaani mukaan pitää huolta itsestäni, ja lapsista tietysti, mutta välillä tuntuu että haluaisin vain kadota johonkin.

En vielä edes tiedä, haluanko antaa tätä kaikkea anteeksi. Minulla ei ole aavistustakaan, että mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja se vasta ahdistaakin. Miten tästä selviää eteenpäin? Tunnen oloni niin noyryytetyksi ja petetyksi. Pahinta on, että ihminen, jonka on tuntenut 15 vuotta, on tehnyt näin. Että hän on voinut olla noin julma, laskelmoiva, häikäilemätön ja itsekäs.

Hän on kuitenkin osoittanut katumusta ja voi itsekin ilmeisen pahoin tätä nykyä, ja on välillä myös se tuttu ihminen. Mutta sitten muistan, että hänessä on näköjään tällainen röyhkeä puoli, jota en tunne ollenkaan - ja se vesittää kaiken halun korjata asiat. Pystynkö hyväksymään, että hän on tehnyt meille näin?

Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Auttakaa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin oli meilläkin...

Mutta todellisuudessa kaikki meni kuitenkin aivan toisin.

Vierailija
22/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelen pettämisestä, ja päin vastoin. Mutta näköjään tällaiset seikat unohtuu, kun tulee tosipaikka eteen.

Olen kyllä jo vähän miettinyt, mitä elämä olisi yksin lasten kanssa, väkisinhän näitä vaihtoehtoja käy mielessä. Kyllä se varmasti onnistuisi, pakkohan se olisi, mutta pitäisi toimeentulo taata jotenkin.

Tämä on niin hirveää. Mielialat vaihtelee ihan positiivisesta täysin synkkiin. Toivottavasti mun päänuppi vielä kestää mitä tässä sitten edessä onkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen voi antaa anteeksi. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, tästä voi tulla suhteen uusi alku. Uusi alku vaatii todellista anteeksiantamista ja luottamuksen uudelleen rakentamista (vaatii paljon aikaa ja todellista tahtoa).

Mielestäni suhteen ongelmat ja syyt pettämiseen täytynee selvitellä perinpohjin ennen kuin lopulliset päätökset suhteen jatkosta kannattaa tehdä. Mitä molemmat todellisuudessa haluavat? Arvostavat? jne...

Tsemppiä ja voimia sinulle ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan