Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muah! Saipas mies maistaa "omaa lääkettään"

Vierailija
26.05.2010 |

Tänään miehellä oli taas vapaapäivä ja vain aamupäivällä yksi pakollinen oma meno... yllätys yllätys mies nukkui niin pitkään että heräsi vasta, kun hänen piti lähteä sinne pakolliseen menoonsa. Ja tuli kotiin vasta 4 tuntia tämän menon jälkeen, vaikka siellä meni varmasti max. 1 tunti (matkoineen).

Minä soitin ekan kerran kolmisen tuntia pakollisen menon alkamisen jälkeen, että missä mies oikein viipyy (olin jo huolissani, lisäksi oli ollut puhetta että mennään tänään koko perheenä jonnekin ostoksille). Mies sanoo että "ai niin joo, no mä tulin Makelle poikkeen.. ja käytiin tossa Maken mökillä ja sitten tuolla yhdessä nähtävyysalueella kahvilla ja jätskillä..."

Minä siihen että no onpa tosi kiva, että tapansa mukaan taas ilmoittaa mihin oikein menee, kun itse olen sitten aina huolissani ja aikataulut ihan perseellään kun miestä ei näy ei kuulu eikä tietoa missä on.. ja olisi ehkä ollut ihan kiva käydä siellä nähtävyysalueella kahvilla ja jätskillä PERHEEN KANSSA, olen siitäkin puhunut jo ties kuinka kauan!

No, sitten miestä ei kuitenkaan taas näkynyt, ja yritin soittaa pari kertaa, ei vastannut (puhelin kuulemma oli latauksessa autossa). No mies tuli sitten iltapäivällä, tunnin päästä siitä kun soitin.

Kotiin tultuaan mies meni suoraan sohvalle ja pisti televisiosta nauhoittamansa leffan pyöriin. Mä sanoin hänelle että aijaa, eikö sitten ollakaan lähdössä mihinkään, mies ei kuullut mitään (ei kuule kun katsoo telkkaria). "Valitin" sitten hänelle siitä, ettei ikinä ilmoita mihin on menossa tai jos aikataulut venyy ja mitenkäs sen meidän ostosreissun kanssa..

Sitten kuitenkin alkoi itseäni niin vituttaa että sanoin miehelle, että itseasiassa mä lähdenkin nyt itse jonnekin, en tiedä mihin enkä tiedä moneltako tulen, tai EN AINAKAAN ILMOITA, turha soitella, hoida muksut ja huusholli, moro.

Ja lähdin itse ostoksille. Tulin vasta äsken kotiin, eli viivyin reissussani miltei 5 tuntia :D

Siinähän oli kotona muksujen kanssa jumissa, ja tietämättä missä mä menen ja milloin tulen, IHAN NIINKUIN MÄ JOKA PÄIVÄ.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kommentoi varmaan oman perheensä tilanteesta lähtien.

Minkähän ikäiset lapset ap teillä on? Meillä on 5 ja 1-vuotiaat lapset ja todellakin tarvitsen miestäni vapaa-ajalla. Olen kotona hoitamassa lapsia ja meillä ei ole apua isovanhemmista tai muista sukulaisista. Minusta olisi tosi törkeää, jos mies tekisi noin, koska kaipaan hänen seuraansa ja apuaan. Mies saa mennä, ei onneksi ole kauhean kova menemään, mutta todellakin haluan tietää, koska tulee kotiin, koska yleensä odotan häntä niin kovasti.

Minusta miehenkin pitää sitoutua perheeseen kun kerran on lapsia siunaantunut. Ei hän voi olla vapaa kuin taivaan lintu vaan vastuu lapsista kuuluu ihan yhtä lailla miehille kuin naisille!

Hyvä ap, lähde useammin pois kotoa, se tekee muutenkin hyvää vaikka et kiukulla lähtisikään. Kaipaat selvästi omaa aikaa.

Vierailija
42/50 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä oikeen on?

Meillä on joitakin sellasia tuttuja joissa mies saattaa "käydä" kaverilla mutta aika aina venähtää.

Olen vaan huomannut että sellasissa perheissä se parisuhdekkaan ei kovin hyvin voi.

Meillä mies ei todellakaan luuhaa missä sattuu. Mieluummin touhuaa kotona jotakin. okt:ssa sitä hommaa riittää aina.

Jos joku pyytää sauna-iltaan niin mies kyllä yleensä lähtee ja ihan hyvillä mielin annan mennäkkin. Todellakin aina ilmotetaan puolin ja toisin että missä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran naisen puhetta, miksi miehen pitäisi olla jossain liekanarussa, jos nainen on.

Vierailija
44/50 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä oikeen on? Meillä on joitakin sellasia tuttuja joissa mies saattaa "käydä" kaverilla mutta aika aina venähtää. Olen vaan huomannut että sellasissa perheissä se parisuhdekkaan ei kovin hyvin voi. Meillä mies ei todellakaan luuhaa missä sattuu. Mieluummin touhuaa kotona jotakin. okt:ssa sitä hommaa riittää aina. Jos joku pyytää sauna-iltaan niin mies kyllä yleensä lähtee ja ihan hyvillä mielin annan mennäkkin. Todellakin aina ilmotetaan puolin ja toisin että missä mennään.

Puolisoiden tapa viettää vapaa-aikaa ominpäin heijastaa perhe-elämää ja parisuhdetta.

Jos jompikumpi joutuu valehtelemaan oman menonsa, se on surullista. Hyvin ei mene myöskään, jos vaimo tulkitsee miehen tapaamiset ystäviensä kanssa "luuhaamiseksi missä sattuu". Tai kun elämänkumppani "päästää" tai "antaa puolison mennä" sauna-iltaan.

Kauhea parisuhde on sellainen, jossa aikuinen ei vapaapäivänään saa tehdä kuin kotihommia, kun "okt:ssa sitä hommaa riittää aina". Ankeaa, ankeaa.

Ja taas kerran: parisuhdeKin, mennäKin. Yksi K riittää.

Vierailija
45/50 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/50 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi vapaapäivä ja vaihtoehdot mennä kaverin kanssa tämän mökille tai koko perheen kanssa ostoksille (arvatenkin johonkin kauppakeskukseen), niin se olisi ihan no brainer: mökille tietysti!

Miten toinen viettää vapaapäivänsä on niin olosuhteista kiinni (kuinka pitkä työputki ollut jne). Mutta tuollainen potut pottuina-kuittailu ja kostaminen, jos sitä jatkuu, niin siitä ei hyvää seuraa.

Ei mitään, kunhan tulin hekumoimaan "voitonriemullani" ;D ja ikää 31. ap

Normaali ihminen ei lupaa sellaista, mitä ei aio pitää. Jos suunnitelmiin tulee muutoksia, niin ne pitää kertoa toiselle, vaikka "kaveri pyysi mökille, siirretäänkö se meidän meno toiseen päivään?". Kummankaan ei tarvitse kostaa tai pahoittaa mieltään. Sinkun elämä on erilaista mitä perheellisen.

Vierailija
47/50 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se tekee mitä annetaan tehdä eli loppu sille.

Vierailija
48/50 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kommentoi varmaan oman perheensä tilanteesta lähtien.

Minkähän ikäiset lapset ap teillä on? Meillä on 5 ja 1-vuotiaat lapset ja todellakin tarvitsen miestäni vapaa-ajalla. Olen kotona hoitamassa lapsia ja meillä ei ole apua isovanhemmista tai muista sukulaisista. Minusta olisi tosi törkeää, jos mies tekisi noin, koska kaipaan hänen seuraansa ja apuaan. Mies saa mennä, ei onneksi ole kauhean kova menemään, mutta todellakin haluan tietää, koska tulee kotiin, koska yleensä odotan häntä niin kovasti.

Minusta miehenkin pitää sitoutua perheeseen kun kerran on lapsia siunaantunut. Ei hän voi olla vapaa kuin taivaan lintu vaan vastuu lapsista kuuluu ihan yhtä lailla miehille kuin naisille!

Hyvä ap, lähde useammin pois kotoa, se tekee muutenkin hyvää vaikka et kiukulla lähtisikään. Kaipaat selvästi omaa aikaa.

Ihanko oikeasti et pysty tai pärjää lasten kanssa kolmisin!? Miksi hommasit liian ison " taakan" itsellesi. Huomisestahan ei kukaan tiedä, ties vaikka miehesi menehtyisi. Mä en ole ikinä epäillytkään ettenkö pärjäisi tai ettenkö haluaisi olla lasteni kanssa. Ei ikinä tullut edes mieleeni että mieheni täytyisi olla kaikki vapaa-aika minun ja lasten kanssa. Mutta itse " hankinkin " lapseni ihan omasta tahdostani( tottakai mies oli valmis myös siihen, eli en tullut ns vahingossa raskaaksi;)) joten ei ole tullut tarvetta olla kateellinen miehelle jos hän ei yhtä montaa tuntia lastemme kanssa vietä. Minä nimittäin vietän heidän kanssaan aikaa täydestä sydämestäni enkä pidä heitä minään kakaroita joiden kanssa pitää olla:(

Vierailija
49/50 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi parat

Vierailija
50/50 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja ikää 31.