Muah! Saipas mies maistaa "omaa lääkettään"
Tänään miehellä oli taas vapaapäivä ja vain aamupäivällä yksi pakollinen oma meno... yllätys yllätys mies nukkui niin pitkään että heräsi vasta, kun hänen piti lähteä sinne pakolliseen menoonsa. Ja tuli kotiin vasta 4 tuntia tämän menon jälkeen, vaikka siellä meni varmasti max. 1 tunti (matkoineen).
Minä soitin ekan kerran kolmisen tuntia pakollisen menon alkamisen jälkeen, että missä mies oikein viipyy (olin jo huolissani, lisäksi oli ollut puhetta että mennään tänään koko perheenä jonnekin ostoksille). Mies sanoo että "ai niin joo, no mä tulin Makelle poikkeen.. ja käytiin tossa Maken mökillä ja sitten tuolla yhdessä nähtävyysalueella kahvilla ja jätskillä..."
Minä siihen että no onpa tosi kiva, että tapansa mukaan taas ilmoittaa mihin oikein menee, kun itse olen sitten aina huolissani ja aikataulut ihan perseellään kun miestä ei näy ei kuulu eikä tietoa missä on.. ja olisi ehkä ollut ihan kiva käydä siellä nähtävyysalueella kahvilla ja jätskillä PERHEEN KANSSA, olen siitäkin puhunut jo ties kuinka kauan!
No, sitten miestä ei kuitenkaan taas näkynyt, ja yritin soittaa pari kertaa, ei vastannut (puhelin kuulemma oli latauksessa autossa). No mies tuli sitten iltapäivällä, tunnin päästä siitä kun soitin.
Kotiin tultuaan mies meni suoraan sohvalle ja pisti televisiosta nauhoittamansa leffan pyöriin. Mä sanoin hänelle että aijaa, eikö sitten ollakaan lähdössä mihinkään, mies ei kuullut mitään (ei kuule kun katsoo telkkaria). "Valitin" sitten hänelle siitä, ettei ikinä ilmoita mihin on menossa tai jos aikataulut venyy ja mitenkäs sen meidän ostosreissun kanssa..
Sitten kuitenkin alkoi itseäni niin vituttaa että sanoin miehelle, että itseasiassa mä lähdenkin nyt itse jonnekin, en tiedä mihin enkä tiedä moneltako tulen, tai EN AINAKAAN ILMOITA, turha soitella, hoida muksut ja huusholli, moro.
Ja lähdin itse ostoksille. Tulin vasta äsken kotiin, eli viivyin reissussani miltei 5 tuntia :D
Siinähän oli kotona muksujen kanssa jumissa, ja tietämättä missä mä menen ja milloin tulen, IHAN NIINKUIN MÄ JOKA PÄIVÄ.
Kommentit (50)
Niin joo, olisihan tämä pitänyt jo oppia! :D
ap
miehesi tod. näk viihtyi tv:n ääressä oikein mainiosti koko iltapäivän
lapset saivat olla ominensa, eivätkä päässeet mihinkään kivaan paikkaan, eikä edes kotoa pois ??
Montakos kertaa teil on tämmöistä viikossa?
kyllä se kuvastaa sinusta puhelinkyttää ja terroria.
toivottavasti miehesi oli nussimassa toista naista...
t. ap
Kypsää kommenttia kerrassaan:) Voi hyvä ihme, jos nyt miehelle soittaa 3 kertaa joista yhteen vastataan niin ompa terroria. Ihan oikeen teki ap-kirjoittaja kun antoi takaisin, ei ne itsekkäät miehet muuten opi mitään..........
Sit ne kyllä ihmettelee kun akka lähtee lätkiin että mikä sille nyt muka tuli. Älkääpä miehet heiluttako sitä vehjettä jos ei kerta voi ymmärtää seurauksia.
mä oisin vain sanonu että -mä meen nyt, moido!
Oon tehnyt samalla tavalla. Kyllä se muutamasta kerrasta huomaa mikä on homman juju! ;D
Ihan oikein teit!
Mä en tajua tätä av-mammojen meininkiä, siis esim. niitä jotka nyt on tuomitsemassa ap:ta. Ootteko te niin tossuja, että teidän mielestä nainen hoitaa kodin ja mies saa mennä luuhia missä lystää ilman että hänelle saa soittaa?! Ootte kyllä melkosia :D
kun menen esim. asioilleni, menen sinne minne just sattuu huvittamaan. Jos on kylästelyfiilis, käyn kylässä.
Samoin tekee mieheni ja kaikki voidaan hyvin.
Ennen olin kellosta kyttääjä ja jupisin miehelleni hänen menoistaan. Sitten olen kasvanut ja huomannut kuinka helposti aika luiskahtaa ja kotonakin pärjätään ihan hyvin ilman minua. =)
on oikeasti nainen, eikä siis missään kaverilla ollut vaan toista bylsimässä.
Ihan oikein teit!
Mä en tajua tätä av-mammojen meininkiä, siis esim. niitä jotka nyt on tuomitsemassa ap:ta. Ootteko te niin tossuja, että teidän mielestä nainen hoitaa kodin ja mies saa mennä luuhia missä lystää ilman että hänelle saa soittaa?! Ootte kyllä melkosia :D
Täällä joku/jotkut ovat kieltämässä naisilta kaikkinaisen kapinoinnin tai vastaanpanemisen. Hiirenä vaan pitäis lymyillä nyrkin ja hellan välissä ja mies saa mennä minne/miten ja kenen kanssa lystää.
Käyttäydytte molemmat tosi kypsästi ja hienosti, oikein kateeksi käy
Kaverin mies oli hieman samanlainen. Koskaan ei tiennyt millon pääsee kauppaan jne. Tässä on ehkä hyvä mainita että kaveri hoiti 3 lasta kotona ja kotihoidontukia ei juuri saanut. Mies taas niin pihi että lähti mieluummin itse mukaan kauppaan (vahtimaan että ei osteta mitään ylimääräistä) kuin olisi antanut rahaa vaimolle. Vaimo yritti kyllä puhua että parisuhteessa pitää tietää missä toinen luuhaa ja kuinka kauan. Mutta ei mennyt jakeluun.
Sitten eräänä päivänä miehen töissä ollessa vaimo pakkasi hieman kampetta mukaan itselle ja lapsille ja lähti äitinsä luokse. Ei jättänyt mitään viestiä, varmuuden vuoksi kertoi minulle missä ovat ja pyysi mun miestä käymään hieman vakoilemassa, että ei ukkonsa ihan poliiseille perään soittele. Eka päivä mies oli ihan kuin ei mitään. Toisena oli jo hieman levoton, mutta ei puhunut vieläkään mitään mun miehelle. Kolmantena oli jo mennyt anoppilaan hädissään. Ja oppi meni perille, mies pyysi että älköön ikinä enää vaimo tee samaa temppua.
Kaverin mies oli hieman samanlainen. Koskaan ei tiennyt millon pääsee kauppaan jne. Tässä on ehkä hyvä mainita että kaveri hoiti 3 lasta kotona ja kotihoidontukia ei juuri saanut. Mies taas niin pihi että lähti mieluummin itse mukaan kauppaan (vahtimaan että ei osteta mitään ylimääräistä) kuin olisi antanut rahaa vaimolle. Vaimo yritti kyllä puhua että parisuhteessa pitää tietää missä toinen luuhaa ja kuinka kauan. Mutta ei mennyt jakeluun.
Sitten eräänä päivänä miehen töissä ollessa vaimo pakkasi hieman kampetta mukaan itselle ja lapsille ja lähti äitinsä luokse. Ei jättänyt mitään viestiä, varmuuden vuoksi kertoi minulle missä ovat ja pyysi mun miestä käymään hieman vakoilemassa, että ei ukkonsa ihan poliiseille perään soittele. Eka päivä mies oli ihan kuin ei mitään. Toisena oli jo hieman levoton, mutta ei puhunut vieläkään mitään mun miehelle. Kolmantena oli jo mennyt anoppilaan hädissään. Ja oppi meni perille, mies pyysi että älköön ikinä enää vaimo tee samaa temppua.
Jos mulla olisi vapaapäivä ja vaihtoehdot mennä kaverin kanssa tämän mökille tai koko perheen kanssa ostoksille (arvatenkin johonkin kauppakeskukseen), niin se olisi ihan no brainer: mökille tietysti!
Miten toinen viettää vapaapäivänsä on niin olosuhteista kiinni (kuinka pitkä työputki ollut jne). Mutta tuollainen potut pottuina-kuittailu ja kostaminen, jos sitä jatkuu, niin siitä ei hyvää seuraa.
Ei mitään, kunhan tulin hekumoimaan "voitonriemullani" ;D ja ikää 31. ap
Voisko olla, ettei mies kuitenkaan "opi" mitään, vaan tekee jatkossakin niin kuin ennenkin... eli viipyy omilla menoillaan...?
tee noin jatkossakin aina silloin tällöin.
Kerran mies sanoi, että lähde vetää. Lähdin ja olin kaksi yötä poissa kotoota.
Ei ajannut sen jälkeen pois omasta kodistani.
perheen kanssa. eikä jaksa selitellä.
tuskin se tuosta miksikään muuttuu.
Etkö ap ole vielä oppinut, että av-raati tuomitsee ehdottomasti kaikkinaisen miehen osallistumisen perhe-elämään... Mies on kuningas, tulee ja menee kuinka tykkää perheestä piittaamatta, jos näin ei ole niin sinä olet nalkuttava, rajoittava, kahlitseva vaimo. Nih. ;)