Muah! Saipas mies maistaa "omaa lääkettään"
Tänään miehellä oli taas vapaapäivä ja vain aamupäivällä yksi pakollinen oma meno... yllätys yllätys mies nukkui niin pitkään että heräsi vasta, kun hänen piti lähteä sinne pakolliseen menoonsa. Ja tuli kotiin vasta 4 tuntia tämän menon jälkeen, vaikka siellä meni varmasti max. 1 tunti (matkoineen).
Minä soitin ekan kerran kolmisen tuntia pakollisen menon alkamisen jälkeen, että missä mies oikein viipyy (olin jo huolissani, lisäksi oli ollut puhetta että mennään tänään koko perheenä jonnekin ostoksille). Mies sanoo että "ai niin joo, no mä tulin Makelle poikkeen.. ja käytiin tossa Maken mökillä ja sitten tuolla yhdessä nähtävyysalueella kahvilla ja jätskillä..."
Minä siihen että no onpa tosi kiva, että tapansa mukaan taas ilmoittaa mihin oikein menee, kun itse olen sitten aina huolissani ja aikataulut ihan perseellään kun miestä ei näy ei kuulu eikä tietoa missä on.. ja olisi ehkä ollut ihan kiva käydä siellä nähtävyysalueella kahvilla ja jätskillä PERHEEN KANSSA, olen siitäkin puhunut jo ties kuinka kauan!
No, sitten miestä ei kuitenkaan taas näkynyt, ja yritin soittaa pari kertaa, ei vastannut (puhelin kuulemma oli latauksessa autossa). No mies tuli sitten iltapäivällä, tunnin päästä siitä kun soitin.
Kotiin tultuaan mies meni suoraan sohvalle ja pisti televisiosta nauhoittamansa leffan pyöriin. Mä sanoin hänelle että aijaa, eikö sitten ollakaan lähdössä mihinkään, mies ei kuullut mitään (ei kuule kun katsoo telkkaria). "Valitin" sitten hänelle siitä, ettei ikinä ilmoita mihin on menossa tai jos aikataulut venyy ja mitenkäs sen meidän ostosreissun kanssa..
Sitten kuitenkin alkoi itseäni niin vituttaa että sanoin miehelle, että itseasiassa mä lähdenkin nyt itse jonnekin, en tiedä mihin enkä tiedä moneltako tulen, tai EN AINAKAAN ILMOITA, turha soitella, hoida muksut ja huusholli, moro.
Ja lähdin itse ostoksille. Tulin vasta äsken kotiin, eli viivyin reissussani miltei 5 tuntia :D
Siinähän oli kotona muksujen kanssa jumissa, ja tietämättä missä mä menen ja milloin tulen, IHAN NIINKUIN MÄ JOKA PÄIVÄ.
Kommentit (50)
oli miehen reaktio? Ihan oikein teit! Jospa vaikka alkais vähän miettiä menojaan ja kyllä äidillekin kuuluu omaa aikaa.
Sä varoitit, ettet tiedä millon tuut takaisin. Oisit sanonut sille, että meet käymään kiskalla hakemassa itelles iltasiiderin. Ja sit oisit tullu kotiin viiden tunnin päästä, kun mies luuli, että sä viivyt vartin.
Lähde joskus heti aamusta jonnekin, älä kerro yhtään milloin tuut tai mihin meet. Tuut sit joskus illalla takaisin.
tai siis kerron kyllä mihin menen ja koska tulen, mutten kysele lupia. On kumasti vähentänyt miehen menoja, eikä yhtään ole uskaltanut sanoa vastaan.
Ja kas, parisuhde on hieman paremmalla tolalla, kun mies ottaa itsekin oma-aloitteisesti vastuuta enemmän.
soittaa rimputtiko se sun perääsi koko ajan,niinkuin sinä teet hänelle??
tarvii muistaa ens kerralla!
Ja mies kyllä osaa tuonkin jalon taidon, saattaa lähteä yks kaks ulos niin ettei sano mitään (ja mä luulen tietty että menee tupakalle) ja sitten äijää ei näykään moneen tuntiin ja on taas lähtenyt vaan jollekin kaverilleen kun soitan perään, ja unohtanut ilmottaa tai edes moikka sanoa... kumma tapaus.
Mies ei "valitettavasti" kommentoinut mitenkään, kysyi että oliko kiva reissu ;D
Tietty se varmaan tajusi itsekin, ettei oo paljon varaa sanoa mitään.
ap
soittaa rimputtiko se sun perääsi koko ajan,niinkuin sinä teet hänelle??
Jos vaimo soittaa ensimmäisen kerran 3 tuntia sen jälkeen kun mies on lähtenyt (ja tietäen minne oli menossa, eli oli oletettavaa että selviää tunnissa takaisin kotiin, varsinkin kun mies ei sanonut olevansa menossa menon jälkeen minnekään, ja oli puhe että lähdetään perheenä ostoksille sen jälkeen)
niin ei voi puhua että rimputtelisin koko ajan.. ja siis kaksi muuta kertaa soitin myös, mutta silloinhan mies ei vastannut.
ap
Eiköhän se ollut vain huvittunut, kun sinä niin tomerana muka laitoit sille luun kurkkuun. Tuskinpa sinä tuolla miehen elämää hetkautit mihinkään.
Jos mies käy töissä niin kai se saa kavereitakin nähdä välillä?
Tuskin senkään takia halusi kuulla mitä sille sanoit kun aikamoista papatusta näyttää olevan :D
Sinä teet sitä ja tätä ja tuota ja anna olla viimeinen kerta ja miksi et vastannut puhelimeen ja missä olit ja mitä teit ja miksei tehty yhdessä ja jaada jaada...
en yhtään ihmettele miestäsi miksei halua perheen kanssa lähteä tai tehdä mitään jos nainen on tuollainen valittaja
Sun miehelläsi tulisi olla kotiintulo ajat ja kertoa tarkalleen missä on milloinkin?
Sairasta..
että tajusi varmasti itsekin ettei sillä ollut varaa sanoa mitään.
Vietin vaan kivan ostosreissun kaikessa rauhassa, ihan itsekseni, omaan tahtiin, ja olin ja olen voitonriemuinen kun mies sai olla kotona itsekseen kakaroiden kanssa :)
ap
te nyt missasitte pointin ihan urakalla.
Mies toki saa käydä kavereillaan ja menoillaan, MUTTA, olisi tietysti kiva että sanoisi ennen menoaan että meinaa mennä sitten kaverilla käymään, etten mä turhaan ole huolissani kotona että missä mies viipyy.. ja varsinkin kun oli puhetta, että lähdetään miehen menon jälkeen yhdessä ostoksille, ja mies sanoo "Joo" ja sitten kuitenkaan ei tule kotiin.. omituista käytöstä. Ei liene suuri vaiva ilmoittaa vaimolle, että menenkin kaverille.
Mikäs siinä jos teillä saa miehenne mennä miten tahtoo ja lähteä ovesta ulos tietämättömäksi ajaksi, sanomatta edes minne on menossa ja koska tulossa, mutta mä en moista hyvällä katso.
ap
mystistä, jos mies luuhaa milloin missäkin, tekee katoamistemppuja, eikä vastaa puhelimeen.. vedetäänkö pettää -kortti vai kyllästynyt perhe elämään -kortti esiin.. =)
Jos mies käy töissä niin kai se saa kavereitakin nähdä välillä? Tuskin senkään takia halusi kuulla mitä sille sanoit kun aikamoista papatusta näyttää olevan :D Sinä teet sitä ja tätä ja tuota ja anna olla viimeinen kerta ja miksi et vastannut puhelimeen ja missä olit ja mitä teit ja miksei tehty yhdessä ja jaada jaada... en yhtään ihmettele miestäsi miksei halua perheen kanssa lähteä tai tehdä mitään jos nainen on tuollainen valittaja
on ihan oikein herätellä miestä, ettei se ole kivaa, kun lähdetään vaan ja tullaan koska huvittaa.
Meillä mies aina ilmoittaa, että lähtee jonnekin ja tulee takaisin silloin kun on tarkoitus. Jos jostain syystä homma venyy, ilmoittaa senkin. Itsellä on myös menoja ja myös ilmoitan miehelle ennen lähtöä, että nyt menen ja tulen silloin.
Tämä on ihan toisen ihmisen huomioimista.
mä vetäisin kyllä pakasta ihan vaan "itsekäs, ajattelematon sika"-kortin...
ap
Voi olla että oli vaan tyytyväinen, että sinäkin käyt jossain yksin ja näin saa itsekin paremmalla omalla tunnolla tehdä samoin.
Ongelma taitaa olla siinä ettei miehesi viihdy kanssasi.
Ongelma taitaa olla siinä ettei miehesi viihdy kanssasi.
Ja mieheltä suoraankin kysynyt, mutta kummasti miehelle aina tulee hätä käteen ja kieltää moisen. Mikä nyt ei sinänsä minua vakuuta, ihmetyttää vaan miksi sitten niin tiukasti ja ehdottomasti haluaa kanssani olla, jos oikeasti olen hänelle tylsää seuraa.
No, ota noista miehistä nyt sitten selvä...
ap
Muista seuraavalla kerralla kun häivyt, että sanot vain poikkeavasi kiskalla. Ja sitten vietät laatuaikaa sen 6 tuntia. Ja mielellään sellasena päivänä, että ootte puhunu ennakkoon jostain muusta..
Mitäs tähän nyt pitäs sitten kommentoida=