REDUFIM
Hei,
onko kukaan kokeillut otsikossa olevaa tuotetta. Tuli mainos postista. Epäilen, että on täyttä humpuukia, mutta jos jollain on kokemusta, toivoisin kommenttia.
Kommentit (12)
Mainos tuli minullekin postissa.... Päätin siis kokeilla... nyt pari viikkoa takana ja en vielä ainakaan huomaa mitään...
Ehkä hiukan näläntunne on kadonnu... tai sitten kesä tekee sen....
Toivottavasti muutaman viikon päästä alkaa jotain tapahtumaan!
Ilmoittelen!
Luvattiin 24.90, mutta laskussa oli 49,80.
No saitko muutettua oikeaksi tuon hinnan, vai oliko huijausta koko juttu? Miltä tuntuu onko näläntunne vähentynyt?
Kannattaako tilata????
Sain kans postissa ja aattelin kokeilla,näläntunne on vähentynyt mut painoa akdonnu vain 1.5kg ja oon ottanu jo kolme viikkoa,eikös ne luvannu että 8viikkoo ja kymmenen kiloo vai miten se ny oli.
höpötuotetta, joka a) voi sisältää ihan mitä tahansa talkkia tai kalkkia tai b) jos oikeasti vaikuttaa, kuten mainostetaan, voi aiheuttaa erittäin vakavia sivuvaikutuksia; maailmalla samalla tavalla vaikuttavia oikeita lääkeaineita on poistettu markkinoilta mm. sydänvaurioiden ja maksavaurioiden takia. Että siitä vaan tilaamaan mitä tahansa paskaa. Onneksi tuo vaihtoehto a on todennäköisempi.
eikös ne luvannu että 8viikkoo ja kymmenen kiloo vai miten se ny oli.
Siis oikeasti on ihmisiä jotka uskoo näihin väitteisiin ja ostaa noita tuotteita? Sellaisia ihmisiä jotka ei ole täysin kehareita ja pystyvät esim. internettiä käyttämään? Luulin että noita ostaa vain jotkut todelliset, kelkastapudonneet idiootit.
Luvattiin 24.90, mutta laskussa oli 49,80.
Tilasin redufimiä alkukesästä. Ei ollut mitään tehoa ja kun olen yrittänyt perua tilauksen jo kolme kertaa, niin aina tulee uusi paketti ja laskut. ovat luvanneet perua tilauksen joka kerta, muttei mitään tehoa.
Oon kyl ihan täyspäinen :) mutta päätin kokeilla ihan sen takia että on omakohtaista tietoa näistä, ja nyt on :) kuusi viikkoa syöny noita eikä yhtään mitään oo vaikuttanu, arvaahan sen - siis ihan huijausta.
Kun soitatte asiakaspalveluun, nauhoittakaa puhelu todisteeksi! Ainakin uusimmissa Nokia-malleissa onnistuu!
Hei. Mä söin noita joku reilu vuos sitten jonku 5 kk paino tippu sinä aikana 10 kiloa tosin en ole koskaan ollut ylipainoinen ja liikunta ja ruoka asiat on kunnossa. Mulla tilaiuksen lopettaminen suju ihan asiallisesti sähköpostilla asiakas palveluun. Eli mulla on vaan hyviä kokemuksia tuotteesta. Tilasin nyt uudelleen kapselit ja toivottavasti toimii taas. Huomasin kyllä että paino alko nousemaan aika rivakasti takasin ku lopetin ne että sillon tulee tarkkailla syömistä entistä tiukemmin ja liikkua ahkerammin. Itsellä rasva kerääntyy aika ikävin paikkoihin ja on tosi hankala saada pelkällä liikunnalla pois kun ei tota aikaakaan ole muun elämän takia loputtomasti. Voin kans muutaman kuukauden päästä laittaa infoa et kuinka tällä kertaa alkaa toimimaan.
AJATTELIN KOKEILLA REDUFIMIÄ, EN TIEDÄ TEHOAAKO MUT KOKEILEN KUMMINKIN. SAIN PAKETIN POSTISSA PERJANTAINA....TOIVON HYVÄÄ TULOSTA.
hyvä kuulo, kun kuulee huudon tietoverkkojen yli... isot kirjaimet voi käsittää ihan miten haluaa. Asiallisia vastauksia kiitos, muuten ei tarvitse vaivautua.