Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät jaksa tylsiä ihmisiä ?

Vierailija
26.05.2010 |

Minusta tuntuu, että näin vanhemmiten (yli 40 v) en jaksaisi seurustella suurimman osan tuttujeni kanssa yhtään, kun tuntuu, että arvaan jo puolesta sanasta mitä ne vastaavat tai aikovat sanoa.

Mielummin istuisin vaikka kotona lukemassa lehteä tai katsoisin tv:tä. Olin nuorempana todella sosiaalinen ja kiinnostunut kavereiden seurasta, mutta nyt tuntuu, että kyläily tylsien ihmisten luona käy raskaasta työstä. En vaan yksinkertaisesti jaksa jauhaa paskaa ihmisten kanssa. Toki muutama mielenkiintoinen poikkeuskin tuttavapiirissä on, mutta kaiken kaikkiaan olisin kiinnostunut tapaamaan ihan uusia ihmisiä mielummin, kuin vanhoja tuttuja, joista tiedän jo kaiken. Oma suku on melkein pahin tylsyyden kehto, jonka tiedän....Onko muilla tällaista vai olenko erityisen kyynistynyt ?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ihanaa että tylsä tv on keksitty tylsiä ihmisiä varten

Vierailija
2/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon hirveen impulsiivinen et uus rakastaja melkein joka viikko. Et ei oo tylsää- ja ikää 52 wee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että näin vanhemmiten (yli 40 v) en jaksaisi seurustella suurimman osan tuttujeni kanssa yhtään, kun tuntuu, että arvaan jo puolesta sanasta mitä ne vastaavat tai aikovat sanoa.

Mielummin istuisin vaikka kotona lukemassa lehteä tai katsoisin tv:tä. Olin nuorempana todella sosiaalinen ja kiinnostunut kavereiden seurasta, mutta nyt tuntuu, että kyläily tylsien ihmisten luona käy raskaasta työstä. En vaan yksinkertaisesti jaksa jauhaa paskaa ihmisten kanssa. Toki muutama mielenkiintoinen poikkeuskin tuttavapiirissä on, mutta kaiken kaikkiaan olisin kiinnostunut tapaamaan ihan uusia ihmisiä mielummin, kuin vanhoja tuttuja, joista tiedän jo kaiken. Oma suku on melkein pahin tylsyyden kehto, jonka tiedän....Onko muilla tällaista vai olenko erityisen kyynistynyt ?

Ei vaan mielesi on tylsistynyt ja itse olet tylsä ilmeisesti. Eikä siinä mitään pahaa, ei sinun tarvitse tuon ikäisenä esittää mielenkiintoista ja menevää.

En itsekään jaksa ihmisiä noin ylöjään.

Vierailija
4/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä. Moni on eri tilanteissa tylsä.

Aikuisena kannattaa muutenkin valita hyvin ystävänsä, ei "turhien" ihmisten kanssa tarvitse olla tekemisissä yhtään pakollisia enempää. Paitsi omat vanhemmat erikseen.

Vierailija
5/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikseen voi olla tylsää, mutta päivä kirkastuu kun saa seuraa : )

Vierailija
6/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ihmiset, jotka luulevat olevansa virkeitä, meneviä ja elävänsä vauhdikasta elämää ovat hyvin tylsiä. Tylsyyshän on oman pääkopan sisällä kuitenkin.

Vierailija
7/15 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri tilanteissa eri ihmiset voivat olla tylsiä. Ja alla olevan kaltaiset ihmiset taas voivat olla niin itsekkäitä, että ovat siksi tylsää seuraa muille. Hoh hoijaa, ehkä kesä tuo uutta potkua :)

Terv. Tylsä-keski-ikäistyvä ap

monet ihmiset, jotka luulevat olevansa virkeitä, meneviä ja elävänsä vauhdikasta elämää ovat hyvin tylsiä. Tylsyyshän on oman pääkopan sisällä kuitenkin.

Vierailija
8/15 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaa kursseilla opittua eikä ajattele itse

Vierailija
9/15 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin sellaista seuraa, jossa voisi enemmän puhua yhteiskunnallisista asioista, filosofiasta, historiasta, ja niin edelleen. En yksinkertaisesti jaksa kerrata omia ja toisen arkikuulumisia, tai vielä pahempi, kuunnella juoruja ihmisistä, joiden asiat eivät kiinnosta.

Iän myötä pinna mullakin on lyhentynyt, vaikka kohtuullisen sosiaalinen olenkin. Yhä enemmän huomaan kuitenkin viihtyväni mieluummin yksin kuin vaikkapa naisten illanistujaisissa.

Vierailija
10/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitettavasti suurin osa ihmisistä on mielestäni todella unettavaa porukkaa. Tyhmien kohdalla sama, tosin olen siitä onnekas että tuttava-/sukulaispiiriin ei kuulu kuin pari tyhmää ja heitäkin näkee ehkä kerran viidessa vuodessa pari tuntia, sen jaksaa ;)

Kaveriporukassa ei ole tylsiä tyyppejä, kun tylsät tippuvat kyydistä jo alkumetreillä.

Vierailija
11/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on tylsä ihminen teidän mielestänne

Vierailija
12/15 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaa mitään tulista/erikoista/uutta. Käyttää tavallisia vaatteita, valittaa että on köyhä/väsynyt yms. Ei koskaa tee mitään räväkkää vaan kaikki asiat aina samalla tavalla. Puhuu muiden ihmisten asioista pitkään ja hartaasti, koska itselle ei tapahdu kostaan mitään... esim.tällainen.

millainen on tylsä ihminen teidän mielestänne

Vierailija
13/15 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä ihmisiä on kaikkialla! Suomalaiset eteenkin ovat kansaa, jotka ovat harmaata massaa eikä mitään odottamatonta tapahdu keskusteluissa, juhlissa tai illanistujaisissa. Kaavaa kaavan perään!

N31

Vierailija
14/15 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainakin itse huomannut, että ns. tylsät ihmiset puhuvat yleensä ihmisistä. Mielenkiintoiset ja fiksut puhuvat ideoista. Kyse lienee abstraktin ajattelun tasosta, sellaiset simppelit ihmiset puhuvat arkipäivän asioista ja kohtaamisista, usein vähän juoruilevatkin. Toiset taas antavat muiden elää elämäänsä ja keskittyvät mieluummin keskustelemaan kauniiden mielten kanssa ajatuksista, ideoista, mahdollisuuksista ja muusta rakentavasta. 

Vierailija
15/15 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä karttelen sellaisten seuraa, jotka kertovat ja kuvailevat jokaista pientä juttua niin yksityiskohtaisesti ja tarkasti, että alan olla jo todella kyllästynyt odottamaan miten se tarina loppuu ja siihen pieneen asiaan voi mennä todella kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi