Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämän kestänyt ystävyys päättyi ja tyhmän seurustelun takia :(

Vierailija
26.05.2010 |

Olen tuntenut koko elämäni yhden pojan kenen kanssa ollaan oltu aina kuin paita ja peppu.

Lapsena hän oli ihastunut minuun ja kun täysi-ikäisiksi päästiin niin ihastuttiin kummatkin toisiimme. Tosin meidän seurustelu kesti vaan kuukauden kunnes tämä poika ilmoitti ettei haluakaan olla kanssani ja ymmärsin täysin. Olihan hänellä takana viiden vuoden seurustelu suhde ja ehkä olin vaan hätävara että hän unohtaisi sen silloisen kumppanin.

Sovittiin sitten että ollaan taas kavereita niinkuin ennen vanhaan mutta eipä siitä tullut sitten mitään. Sen jälkeen kun tämä tyyppi minut jätti en ole kuullut hänestä mitään.

Harmittaa suunnattomasti että koko tähän astinen elämämme olemme olleet niin hyviä kavereita ja sitten kaikki loppuu kuin seinään yhden tyhmän kuukauden takia... muilla käynyt samoin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta päätimme harrastaa seksiä ihan siksi ettei tarvitse enää miettiä asiaa. Olimme ajatelleetkin että ystävyys voi siihen päättyä

Seksiä siis harrastettiin ja ystävyys katkesi vuodeksi.

Mitäs sitten tapahtuikaan.. Soitti humalassa ja tavattiin. Samana päivänä alkoi seurustelu ja muutimme yhteen. Nykyään naimisissa. Naimisiin meno päätöstä ei tarvinnut kauaa miettiä.

Vierailija
2/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen ei oikeasti voi olla vain ystäviä. Aina toinen tai molemmat odottaa enemmän. Ap:nkin ex-ystävä odotti vain pääsevänsä pukille ja kun pääsi ja totesi ettei toimi, hasta la vista. Että se siitä ystävyydestä. Miehet on si-ko-ja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettiin hauskaa, nähtiin päivittäin, käytiin baareissa jne. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja ystäväni veti herneen nokkaan, muutti lisäksi kauas opiskelemaan. Kuulin jälkikäteen, että oli ollut ihastunut minuun eikä kestänyt nähdä minua toisen kanssa. Tosi kurjaa että hänellä oli tunteet pelissä, oltiin tosi hyviä kavereita varmaan 10 vuotta tuotakin ennen. Pöh.

Vierailija
4/6 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaavia tarinoita toisinpäin jossa mies löytää elämänsä naisen ja naispuolinen ystävä häipyy maille halmeille? Vai onko se aina niin että miehellä on enemmän tunteita pelissä kun kevytkenkäset iskee niitä renttuja (ei omaa katkeruutta, mutta katon tarttuuko kukaan tohon koukkuun ;) )

Vierailija
5/6 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyin yhden miehen kanssa. Tunnettiin melko pian vetoa toisiimme, mutta minä estelin pitkään. Meille syntyi kuitenkin romanssi ja tiedän että meillä molemmilla oli tunteet pelissä. Asuttiin aika kaukana toisistamme. Juteltiin päivittäin puhelimessa..maratoonipuheluita. Ja nähtiin muutaman kerran kuussa..menin aina tämän miehen luo.

Sitten kuvioihin tuli toinen nainen, tai hän oli kuvioissa jo aikaisemmin, mutta kaverina. Minä jäin lehdelle soittelemaan. Ei tohtinu tämä mies minulle suoraan sanoa missä mennään, mutta osasin laskea asiat yhteen ja tajusin ihan ite. Siinä vaiheessa oli myönnettävä että oli ihan lovena siihen mieheen. Meidän ystävyys loppui, ehkä hyvä niin. Kumpikaan ei saanut koskaan sanottua tunteitaan ääneen, vaikka ne oli aistittavissa. Asia kuitenkin puhuttiin jossain vaiheessa halki.

Toisinaan kaipaan meidän ystävyyttä ja harmittaa että päästin tunteet mukaan, mutta toisaalta olen paljon rikkaampi ihminen tämän kokemuksen johdosta. Olen onnellisessa parisuhteessa ja tämä mies on naimisissa tämän toisen naisen kanssa ja heillä on lapsia. Näin se elämä kasvattaa.

Vierailija
6/6 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta on ystävyys päättynyt, jos on jompikumpi noista toteutunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän