Suku on pahin!
Tai oikeastaan mun isän puolelta todella mätä.
Mun setä osti talon jossa isäni ja veljensä sekä sisko kasvoivat ja jossa minäkin vietin kesällä lomia silloin kun mummi ja ukki vielä elivät.
Ei siinä mitään mutta nyt on laittanut talon myyntiin, mä olisin valmis ostamaan sen ja todella haluaisin sen meidän kesäpaikaksi, niin setä perkele ei suostu myymään sitä mulle. Mitään syytä ei suostu kertomaan, ei ota yhteyttä ei mitään.
Mä en tajua!
Kommentit (10)
Jollei sillä jo ole joku ostajaehdokas jolle lupaillut tai muu hyvä syy?
...niin, että ei vain halua talon päätyvän sukulaiselle... Ei ehkä harmita jälkikäteen talon myynti niin paljon, jos ei ole sukulaisella...
kaikkea lupaillaan ja oltu myymässäkin, kun sitten kyselee myyntihintaa tuleekin vastaus että ei myydä...muut sisaret jauhaa paskaa ja lyö kapulaa rattaisiin. Kukaan ei saa saada ikinä mitään.
Sovi jonkun ystäväsi kanssa, että ostaa talon ja myy sen sulle samaan kauppahintaan. Maksat pienen palkkion.
Hänellä on luonnevika johon sinä et voi vaikuttaa.
Ostat talon häneltä jolle se myydään:) Toimi viisaasti peli ei ole pelattu vielä.
Mun on itse hyvin vaikea ymmärtää miksi ei voi myydä sitä sukulaiselle, miks se ei saisi pysyä suvussa talo/mökki?
Ei ole mitenkään pramea, mutta tunnearvoa sillä olisi. Samaan hintaan saisin varmaan paremmankin ja saisinkin.
No, meidän suku isänpuolelta on outo!
Sovi jonkun ystäväsi kanssa, että ostaa talon ja myy sen sulle samaan kauppahintaan. Maksat pienen palkkion.
Ja ylimääräisen 4 % kauppasummasta.
Meidän suku on ihan samanlainen, just tollaista vois odottaa.
Kateeks käy niitä joilla on hyvät sukulaiset ja hyvät välit omiin sukulaisiin, ei meillä vaan.
ja laitat jonkun mun menemään kaupantekotilaisuuteen.
Vaan olisin valmis maksamaan jopa vähän yli pyyntöhinnan!