Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemän kuin Stockan hissien käyttäminen, mua ärsyttää turha inva/lastenhoitovessan käyttäminen!

Vierailija
26.05.2010 |

Itse jonottelee siinä lapsen kanssa kauan ja lopulta oven avaa keski-ikäinen, ei todellakaan invalidisoitunut koppavannäköinen rouva puuhkassaan!

"Anteeks, jäikö teidän lapsenne vessaan?" =D

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaneita av-mammoja! Sanokka vielä, että kuulutte bättre folkiin! ;-DD

Vierailija
42/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen lapsen kanssa, joka on oppinut jo olemaan ilman vaippaa, voi käydä myös normaalissa vessassa?

Näin meillä on ainakin tehty, jo tuon ekan kanssa, joka oli päiväkuiva tuossa puolentoista vuoden iässä.

Samoin kyllä meillä on onnistuttu ihan pieneltäkin lapselta vaippa vaihtamaan normaalissa vessassakin, jos lastenhoitohuone on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEidän lähikaupassa on aina samoilla mannemummoilla ne autokärryt, eikä koskaan lapsia :P Ja niitä autokärryjä on vaan kolmet.

Ei mikään maailmaa kaatava juttu tietenkään, mutta ärsyttävää.

Vierailija
44/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problemo

Siellä normaalissa vessassa ei ole pottaa!

Vierailija
45/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lastenhoitovessoja. Joten jos lapsesi ei ole vammainen, teillä ei ole oikeutta käyttää niitä. Tsempatkaa nyt vähän mammat!

Vierailija
46/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lastenhoitovessoja. Joten jos lapsesi ei ole vammainen, teillä ei ole oikeutta käyttää niitä. Tsempatkaa nyt vähän mammat!

Totta kai inva-vessoja saa käyttää muutkin kuin jotenkin invalidisoituneet; ne vessat ovat sitä varten että johonkin vessaan mahtuu esim. pyörätuolilla, mutta muuten siinä saa jonotella ihan siinä kuin normivessaankin.

Vierailija
47/47 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin lapsi voi tehdä tarpeenssa pytyllä, jos ÄITI vähän tukee ettei tipu pönttöön.

Täällä on tosiaan uusavuttomia mammoja pilvin pimein.

Minä käyn siinä vessassa joka on vapaa. Joskus jopa MIESTEN vessassa:-O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän