Enemän kuin Stockan hissien käyttäminen, mua ärsyttää turha inva/lastenhoitovessan käyttäminen!
Itse jonottelee siinä lapsen kanssa kauan ja lopulta oven avaa keski-ikäinen, ei todellakaan invalidisoitunut koppavannäköinen rouva puuhkassaan!
"Anteeks, jäikö teidän lapsenne vessaan?" =D
Kommentit (47)
Mutta en usko kaikilla näillä rouvashenkilöillä olevan muuta sairautta kuin itsekeskeisyys.
tai pitää potta mukana. Lapsi, joka ei enää käytä pottaa, osaa myös pidättää kakkaa sen verran, ettei laske housuihin parissa minuutissa.
Haista paska!
Ja huippuna on tietty nää naiset, jotka tulee nelosen lastenhoitotilaan käydäkseen vessassa itse, siis ilman lapsia.
terv. eräs, jonka lapsella tuli kakka housuun kun odottelimme tällaista rouvaa pois vessasta.
invavessaan pääsyä juuri kuivaks oppineen lapsen kans. varttin odottelun jälkeen (ja sitten jo pissasten housujen kanssa) tuli ulos perhe vauvan kanssa ja äiti viä pahoitteli että kun nyt jäi tuo vauvan syöttö kesken. kädessä sillä tuttipullo ja vauva ihan tyytyväisen olonen vaunuissaan... ei sitten ilmeisesti voinut syöttää pullosta jossain muualla...
mahdollisia lapsiperheitä, jos se lastenhoitovessa on vapaana. Tuskinpa niihinkään kukaan mene aikomuksenaan lukea sunnuntaihesari tai edes -höblä samassa sessiossa, vaan toimittaakseen akuutin tarpeensa.
No mit varten se LASTENHOITOvessa on olemassa?!
Ei kehtaa siellä yleisissä kopeissa puotella...
Mitä väliä sillä on meneekö ne paskat housuun aikuista tai lasta odotellessa?
Mitä väliä sillä on meneekö ne paskat housuun aikuista tai lasta odotellessa?
Loppujen lopuksi keski-ikäinen puuhkanainen viettää siellä takuuvarmasti paljon lyhyemmän ajan kuin lapsimamma imettämisineen, vaipanvaihtoineen ja muine ohjelmanumeroineen.
Eli kyllä se tervejalkaisten hissien valloitus on PALJON ärsyttävämpää!
niin se vessa olisi ehkä vapaa eikä ne paskat tulis housuun. Kuinka tää voi olla NIIN vaikeaa käsittää?
Ja jos se katsoi sua ylimielisesti koska "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
niin se vessa olisi ehkä vapaa eikä ne paskat tulis housuun. Kuinka tää voi olla NIIN vaikeaa käsittää?
Mutta ihan sama, minä tulen jatkossakin käyttämään vapaata vessaa, oli se sitten mikä tahansa :)
Ei se invamerkki tai lastenhoitohuoneen merkki ole mikään kieltomerkki :) Kyllä niitä saa käyttää jos ne vapaina ovat.
Monessa paikassa on esim pari vessaa, joista toisessa on mahdollisesti lasten pyttykin ja hoitotaso. Todellakaan noita yleisiä wc-tiloja ei ole tarkoitettu käytettäväksi niin, että siihen toiseen on kamala jono kun kukaan ei uskalla käyttää sitä toista pelossa, että kohta siellä on joku pieni lapsi kakat housussa. Se mummu käy aivan varmasti nopeammin asioillaan siinä vessassa kuin vauva jolla vaihdetaan vaipat, pestään peppu ja kenties imetetäänkin vielä. Toki jos jonoon tulee niitä, jotka tarvitsee nimenomaan tuota lastenhoito-wc:tä, niin aina on menneet jonon ohi sinne. Mutta miksi sen pitäisi olla tyhjänä ja muiden asiakkaiden pitää jonottaa.
Järki käteen kaikille uusavuttomille mammoille. Voitte toki ottaa yhteyttä Stokkan johtoon ja pyytää varaamaan joku WC nimenomaan teille ja kenties ajavarauslista vielä oveen, jotta pääsette imettämään silloin kun haluatte.
3. kerroksen naisten vessan yhteydessä sekä leikkipaikan yhteydessä. Luulisi näiden riittävän.
3. kerroksen inva-wc:n saa auki vain naisten takkiosastolta pyytämällä. Ihmettelen siis, että mikä tässä nyt on hälynä.
Jos joku pyytää erikseen päästä inva-vessaan (kassalle on matkaa), hänellä on varmasti tarve käyttää sitä. Voi tarvita tukea istuimelle laskeutumisessa jne.
Lasten kanssa wc-käyntejä kannattaa myös ennakoida.
meille Stockmann on lähikauppa, jonne tulaan ostoksille ihan vaikka kiireessäkin.
Ja kakkoselle sanon, vaikka en ikinä rumasti vastaakaan, että pakko haistaa kun sieltäpäin tuulee!
-2-
ettette itse käy paskalla siellä inva-wc:ssä!!!
paska tulee housuun oven toisella puolen yhtä lailla. Onko paljonkin parempi olo?
Järki käteen kaikille uusavuttomille mammoille. Voitte toki ottaa yhteyttä Stokkan johtoon ja pyytää varaamaan joku WC nimenomaan teille ja kenties ajavarauslista vielä oveen, jotta pääsette imettämään silloin kun haluatte.
koskaan ei ole kukaan kytännyt mua pahasti, kun sieltä olen tullut pois.
Emme ole vielä siis törmänneet ap :)