Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin pyörällä K-rautaan niin joku ukko meinasi ajaa päälle ja huusi että hei tyttö tämä ei ole pyörätie!

Vierailija
23.06.2026 |

Se piha on tosi vaarallinen kun pitää ajaa parkkipaikan läpi eikä ole edes pyörätelinettä missään. Miksi luullaan että kaikilla on auto?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikoillakin väistetään oikealta tulevaa, jos ei ole muuta merkitty. Ja parkkiruudusta lähtevä väistää kaikkia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi