Lue keskustelun säännöt.
Oksutauti alkuraskauden pahoinvoinnin päälle- nyt on sekin koettu
25.05.2010 |
Ei voisi herkumpaa yhdistelmää olla kun pitkään saa miettiä onko kyseessä nyt tauti vai mikä. No, meillä se tarttui muihinkin sitten ja yltyi niin ettei arvailla tarvinnut. On kiva kun olo helpottaa, mutta kun oksetus ei lähde kokonaan pois silloinkaan niin... pitkä on odottavan aika.
Kommentit (2)
mutta se iski vuorokausi ennen synnytystä. Oli mukava lähteä synnyttämään kun oli vuorokauden tyhjentänyt itseään molemmista päistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se oli kieltämättä aika hehkeetä..