Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaunis pieni elämä"-blogin kuva

Vierailija
24.05.2010 |

heidän kreikkalaisesta salaatistaan oli kaamea!

Ei yhtään oikeaoppinen salaatti :(

Nyt meni jotenkin maku tästä ennen niin täydellisenä pitämästäni elämästä:(

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ja rumat ne täällä taas kitisee.

Vierailija
22/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Anne ei ole erehtynyt kuvaamaan risottoa!

Hemmottelen usein perhettäni risotolla. Eihän se ole vaikeaa. Keittää vaan risellaa ja paistaa jauhelihaa. Yhdistetään ja sekaan pussi hernemaissipaprikaa. Kyllä italialainen ruoka on hyvää!

et kai vaan ole unohtanut tomaattiketsuppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ollessaankin! Toisilla on bisnesvainu syntyessään ja he pärjäävät. Ei kannata jäädä ruikuttaa osaansa kelan tukien varassa, tee jotain!

Vierailija
24/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut/teidät luulemaan, että lapset syövät aina lettuja, sokeria ym.? Voi elämä tätä kateellisten kerhoa :)

Vierailija
25/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän päätarkoituksena ollutkin esitellä kattausta, aterimia ja ruokailuvälineitä ja miten idyllisesti heillä syödään ulkona ihan arkenakin.

Ihanat ottimet ja tuo tuikkukynttiläpidike!!!

Vierailija
26/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää valkoista ja vaaleanpunaista.

Missä on Feng Shui?

Vierailija
27/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein alan epäillä, että blogisti itse nostaa oman bloginsa täällä haukuttavaksi vähän väliä = )

Vierailija
28/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on bisnesvainu syntyessään ja he pärjäävät. Ei kannata jäädä ruikuttaa osaansa kelan tukien varassa, tee jotain!

jotka maksavat kaiken talosta alkaen.

Vierailija
29/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ihmetyttää miksi se Anne vaihtoi kuvansa. Ensimmäisessä kuvassa (missä hymyili hampaat näkyen) hän oli todella kaunis, sellainen luonnonlapsi. Sitten vaihtoi kuvansa, eikä ole enää yhtään kaunis. Näyttää ihan puusta pudonneelta pissikseltä.

Vierailija
30/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin eilisen ketjun innoittamana blogia ja kiinnitin huomiota samaan ankeaan fetasalaattiin.

Mun ON paras hankkia elämä

Vierailija
31/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneksi silputtu vihreys ja tomaatit...

naurattaa, etta kayn taalla moista kommentoimassa ennen toihin lahtoa!!!

Vierailija
32/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa, etta kayn taalla moista kommentoimassa ennen toihin lahtoa!!!

Minä kommentoin moista ihan töissä ollessani ;)

Vierailija
33/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin eilisen ketjun innoittamana blogia ja kiinnitin huomiota samaan ankeaan fetasalaattiin.

Mun ON paras hankkia elämä

kun kaikki muu on stailattu niin viimeisen päälle:)

Vierailija
34/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ihmetyttää miksi se Anne vaihtoi kuvansa. Ensimmäisessä kuvassa (missä hymyili hampaat näkyen) hän oli todella kaunis, sellainen luonnonlapsi. Sitten vaihtoi kuvansa, eikä ole enää yhtään kaunis. Näyttää ihan puusta pudonneelta pissikseltä.

Vierailija
35/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on bisnesvainu syntyessään ja he pärjäävät. Ei kannata jäädä ruikuttaa osaansa kelan tukien varassa, tee jotain!

jotka maksavat kaiken talosta alkaen.

Vierailija
36/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin amerikkalaisiin pannukakkuihin. On muuten ihan älyttömän hyviä! Meillä on tehty niitä jo varmaan 10 kertaa kevään aikana ja kyllä, ohje on tästä blogista.

Mikä on sitten teidän haukkujen mielestä hyvä blogi, jos tämä ei kelpaa? Työskentelen media-alalla, joten osaan kyllä jollainviisii arvioida esim kuvien tasoa, ja kyllä ne tässä blogissa ovat blogistanian parhaimmasta päästä.

Minusta tämä on kiva blogi.

Ai niin. Pahoittelen sanan "kiva" käyttöä. Olen nyt varmaan pissis ;)

Lopuksi ihan huisin villi arvaus: te samat tyypit olette haukkuneet myös Kalastajan Vaimoa? Mikä blogi sitten kuvastaa teidän elämäänne? Paskamutsi? Siitäkö tykkäätte?

Seuraava joka haukkuu Annen ihanaa blogia, niin voisiko laittaa loppuun linkin blogiin josta pitää? Pliis. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että millaista blogia tykkäätte lukea, jos tämä ei kelpaa. Minusta Ihana Pieni Elämä on ihana blogi. Ainoa miinus siitä, että ei päivitä nykyisin kuin 2-3 kertaa kuussa. kuin Lukisin useamminkin!

Vierailija
37/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen huomenna aitoa:)

Vierailija
38/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pastanjauhantaa.blogspot.com/

Hyvä kuvitus ja siinä on täyttä asiaa myös tekstissä.

Vierailija
39/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen usein tuollaista salaattia, enkä kutsukaan sitä kreikkalaiseksi salaatiksi. En käytä siinä fetaa, vaan salaattijuustoa, kuten varmaan blogistikin ;)

Vierailija
40/136 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Anne ei ole erehtynyt kuvaamaan risottoa!

Hemmottelen usein perhettäni risotolla. Eihän se ole vaikeaa. Keittää vaan risellaa ja paistaa jauhelihaa. Yhdistetään ja sekaan pussi hernemaissipaprikaa. Kyllä italialainen ruoka on hyvää!

et kai vaan ole unohtanut tomaattiketsuppia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi