"Kaunis pieni elämä"-blogin kuva
heidän kreikkalaisesta salaatistaan oli kaamea!
Ei yhtään oikeaoppinen salaatti :(
Nyt meni jotenkin maku tästä ennen niin täydellisenä pitämästäni elämästä:(
Kommentit (136)
Onneksi Anne ei ole erehtynyt kuvaamaan risottoa!
Hemmottelen usein perhettäni risotolla. Eihän se ole vaikeaa. Keittää vaan risellaa ja paistaa jauhelihaa. Yhdistetään ja sekaan pussi hernemaissipaprikaa. Kyllä italialainen ruoka on hyvää!
et kai vaan ole unohtanut tomaattiketsuppia!
kotona ollessaankin! Toisilla on bisnesvainu syntyessään ja he pärjäävät. Ei kannata jäädä ruikuttaa osaansa kelan tukien varassa, tee jotain!
Mikä saa sinut/teidät luulemaan, että lapset syövät aina lettuja, sokeria ym.? Voi elämä tätä kateellisten kerhoa :)
mutta eiköhän päätarkoituksena ollutkin esitellä kattausta, aterimia ja ruokailuvälineitä ja miten idyllisesti heillä syödään ulkona ihan arkenakin.
Ihanat ottimet ja tuo tuikkukynttiläpidike!!!
Pelkkää valkoista ja vaaleanpunaista.
Missä on Feng Shui?
Melkein alan epäillä, että blogisti itse nostaa oman bloginsa täällä haukuttavaksi vähän väliä = )
Toisilla on bisnesvainu syntyessään ja he pärjäävät. Ei kannata jäädä ruikuttaa osaansa kelan tukien varassa, tee jotain!
jotka maksavat kaiken talosta alkaen.
Mutta mua ihmetyttää miksi se Anne vaihtoi kuvansa. Ensimmäisessä kuvassa (missä hymyili hampaat näkyen) hän oli todella kaunis, sellainen luonnonlapsi. Sitten vaihtoi kuvansa, eikä ole enää yhtään kaunis. Näyttää ihan puusta pudonneelta pissikseltä.
luin eilisen ketjun innoittamana blogia ja kiinnitin huomiota samaan ankeaan fetasalaattiin.
Mun ON paras hankkia elämä
pieneksi silputtu vihreys ja tomaatit...
naurattaa, etta kayn taalla moista kommentoimassa ennen toihin lahtoa!!!
naurattaa, etta kayn taalla moista kommentoimassa ennen toihin lahtoa!!!
Minä kommentoin moista ihan töissä ollessani ;)
luin eilisen ketjun innoittamana blogia ja kiinnitin huomiota samaan ankeaan fetasalaattiin.
Mun ON paras hankkia elämä
kun kaikki muu on stailattu niin viimeisen päälle:)
Mutta mua ihmetyttää miksi se Anne vaihtoi kuvansa. Ensimmäisessä kuvassa (missä hymyili hampaat näkyen) hän oli todella kaunis, sellainen luonnonlapsi. Sitten vaihtoi kuvansa, eikä ole enää yhtään kaunis. Näyttää ihan puusta pudonneelta pissikseltä.
Toisilla on bisnesvainu syntyessään ja he pärjäävät. Ei kannata jäädä ruikuttaa osaansa kelan tukien varassa, tee jotain!
jotka maksavat kaiken talosta alkaen.
niihin amerikkalaisiin pannukakkuihin. On muuten ihan älyttömän hyviä! Meillä on tehty niitä jo varmaan 10 kertaa kevään aikana ja kyllä, ohje on tästä blogista.
Mikä on sitten teidän haukkujen mielestä hyvä blogi, jos tämä ei kelpaa? Työskentelen media-alalla, joten osaan kyllä jollainviisii arvioida esim kuvien tasoa, ja kyllä ne tässä blogissa ovat blogistanian parhaimmasta päästä.
Minusta tämä on kiva blogi.
Ai niin. Pahoittelen sanan "kiva" käyttöä. Olen nyt varmaan pissis ;)
Lopuksi ihan huisin villi arvaus: te samat tyypit olette haukkuneet myös Kalastajan Vaimoa? Mikä blogi sitten kuvastaa teidän elämäänne? Paskamutsi? Siitäkö tykkäätte?
Seuraava joka haukkuu Annen ihanaa blogia, niin voisiko laittaa loppuun linkin blogiin josta pitää? Pliis. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että millaista blogia tykkäätte lukea, jos tämä ei kelpaa. Minusta Ihana Pieni Elämä on ihana blogi. Ainoa miinus siitä, että ei päivitä nykyisin kuin 2-3 kertaa kuussa. kuin Lukisin useamminkin!
http://pastanjauhantaa.blogspot.com/
Hyvä kuvitus ja siinä on täyttä asiaa myös tekstissä.
teen usein tuollaista salaattia, enkä kutsukaan sitä kreikkalaiseksi salaatiksi. En käytä siinä fetaa, vaan salaattijuustoa, kuten varmaan blogistikin ;)
Onneksi Anne ei ole erehtynyt kuvaamaan risottoa!
Hemmottelen usein perhettäni risotolla. Eihän se ole vaikeaa. Keittää vaan risellaa ja paistaa jauhelihaa. Yhdistetään ja sekaan pussi hernemaissipaprikaa. Kyllä italialainen ruoka on hyvää!
et kai vaan ole unohtanut tomaattiketsuppia!
Köyhät ja rumat ne täällä taas kitisee.