"Kaunis pieni elämä"-blogin kuva
heidän kreikkalaisesta salaatistaan oli kaamea!
Ei yhtään oikeaoppinen salaatti :(
Nyt meni jotenkin maku tästä ennen niin täydellisenä pitämästäni elämästä:(
Kommentit (136)
En ymmärrä miten jotkut voivat todellakin olla noin kateellisia.
Tehkää muutkin kotiäidit kotona töitä niin pystytte samanlaiseen elämään kun noin kovasti harmittaa.
että miksi heti tuo ensimmäinen blogin "otsikkokuva" (Kaunis Pieni Elämä - Elämää ja Remonttia Villa Hertzenissä) menee yli tuosta kehyksestä.
Katsokaa vaikka oikeaan reunaan.
ikinä seurannut mitään blogeja. Suuri sisustusintoilija en ole, mutta tyytyväinen omaan sisustustyyliini olen. Mutta jos voin sen verran sanoa, että KYLLÄ ON KATEELLISTA PORUKKAA!!!! Jos joku haluaa tuollaista sisustusblogia pitää ja laittaa puoliksi syödyn "kreikkalaisen salaatin" kuvia nettiin, niin antakaa ihmisen laittaa. Jotenkin tuntuu, että täällä ne sisustustaidottomat ja ei niin varakkaat nyt sitten valittaa ja etsii pilkkuja jonkun harrastuksesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia...
Olen 100% varma, että toi täydellinen jeesustelija on Mia Joen sisko.
En voi ymmärtää tätä tarvetta "ilmaista mielipiteensä" eli kovaan ääneen huutaa netissä, että "ei ole mun tyylistä, en tykkää". Kun sitä mielipidettä ei ole missään kysytty.
En voi ymmärtää tätä tarvetta "ilmaista mielipiteensä" eli kovaan ääneen huutaa netissä, että "ei ole mun tyylistä, en tykkää". Kun sitä mielipidettä ei ole missään kysytty.
tätäkin ketjua jatkuvasti luetaan ja kommentoidaan?
En ymmärrä.
on parhaimpia suomalaisia blogeja. Samastun toiseen kommentoijaan, ja toivon, että päivityksiä olisi useammin. Toisaalta, eihän sitä ehdi, kun on lapsia kotona, ja paljon muuta tekemistä.
on muuten uudelleen muodissa. Sitä saa monensävyisenä.
Kaunis pieni elämä-blogi on todella mukavaa luettavaa, kuvat ovat ihania ja talo kaunis ja hienosti sisustettu. Tulen sitä lukiessani hyvälle mielelle.
En voi ymmärtää miksi pitää aina väkisin keksimällä keksiä kaikkea pahaa sanottavaa tälläisestäkin aiheesta. Täytyy olla todella vit....nen ihminen, tolkuttoman kateellinen, ruma ja kaikella tavalla todella onneton ihminen se, joka todella jaksaa miettiä kuinka rumaa salaattia oli tehty tai mistä he rahansa tienaavat.
Ihanaa että jollakin ihmisellä, kuten tällä Annella, on noin paljon positiivista jaettavaa muille ihmisille.
Te saa.....set elämäänne kyllästyneet valittajat tällä palstalla hankkikaa elämä, menkää kauneusleikkaukseen, laihduttakaa, palkatkaa sisustussuunnittelija ja vaihtakaa miestä jos oma elämä on niin kauheaa!!!
So pink, so pink!
ovatko nuo Nextin vaatteet nyt jotenkin erityisen tyylikkäitä?
Sen tiedän ja näen itsekin, että kaikki Hello Kitty-tuotteet ovat.
täältä, että mikä on in ja mikä on out:<a href="http://glamwithm.blogspot.com/" alt="http://glamwithm.blogspot.com/">http://glamwithm.blogspot.com/</a>
mutta sen verran katselin tuota blogia ja myös vanhempia sivuja sieltä, että suuresti ihmettelen miksei lapsille ole hankittu sellaista vanhaa idyllistä koulupulpettia, joka olisi maalattu valkoiseksi.
Ihania ovat sellaiset.
Ja lapset niissä pikku töppösissään värittämässä väriliiduin värityskirjaa, pieni räkänoro nenästä valuen.
Ihania ovat sellaiset.
Ja lapset niissä pikku töppösissään värittämässä väriliiduin värityskirjaa, pieni räkänoro nenästä valuen.
yhtään viitsinyt lukea blogia taaksepäin, niin sieltä olisi helposti havainnut, miten tyylikästä tuolla Villassa on mm. aamiaiset: appelsiinimehu puristetaan tuoreista appelsiineista ja sen osaa jo perheen pieni tyttökin.
Kuvatkin olivat oikein onnistuneita.
Kuka niin sanoo?! Voi sitä juoda vaikka pullon kossua aamulla jos niin tahtoo!!! Sinäkö itse muka olet niin kaikkitietävä ja hienostunut että tiedät ja osaat neuvoa muille milloin mitäkin kahvia juodaan!? Oletko kenties opiskellut alaa? Vai asustellut keski- tai etelä-euroopassa? Miltä pohjalta neuvot? Oletko ihan itse lukenut jostakin naisten lehdestä että sivistyneet ihmiset eivät juo aamulla espressoa?
Hankkikaa elämä! Ihka oikea elämä, jota arvostatte ja rakastatte!
Suomalaiset ovat tunnetusti kateellista sakkia, mutta mun mielestäni täällä keskustelupalstalla menitte aivan liian pitkälle. Ja alkaen yhdestä hiton salaatista. Jokainen voi tehdä juuri sellaisen salaatin kuin itse haluaa. Ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa!!!
Sitten mitä ulkonäköön tulee: Mitäs jos teitä haukuttaisi kymmenen vuotta vanhemmaksi? Onhan se paljon parempi näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta, kuin vanhemmalta... ainakin hyvin säilynyt, vai oletteko siitäkin kateellisia "Kaunis pieni elämä" blogistille...