Hei imetysfanaatikot! Miksi ette imetä lapsianne kouluikäisiksi saakka???
Koska se on NIIIN TERVEELLISTÄ ja PARASTA ravintoa lapselle? Ja tietenkin täysin luonnollista, epäseksuaalista ja ei missään nimessä äidin vauva-aikaan takertumista? Tai vaikka ihan rippikouluun asti imettäisitte, kun imetys suojaa KAIKILTA sairauksilta, lihavuudelta hammaskariekselta? HALLELUJAH ja tissiä suuhun!!!!
Kommentit (12)
Varo silti heittäytymästä lapselliseksi, ettei vaan imetysfanaatikko tule ja laita tissiä suuhun kun luulee sinulla olevan uhma päällä.
Illan paras!!!!!!!!!!!
raivopäinen imetyksenvastustaja. Ei ole ressukka saanut aikaiseksi muuta kaaosta kuin sen mikä omassa päässään kuplii.
Sulla on varmaan omat imetykset menneet toisin kun halusit, kun yrität pahaa mieltä näin purkaa. Käsittele asia, kyllä se siitä.
Mulle kaksi vuotiaan imettäminen olisi sama kuin imettäisin 5-6 vuotiasta. Kun lapsi osaa itse nostaa äidin paidan ja alkaa lutkuttamaan tissiä niin kyllä mä koen sen todella outona.
Että miksi ihan oikeasti ette sitten imetä pidempään kuin sen 2-3 vuotta kun siihenkin asti on pitänyt "vauvaa" syöttää? Miten se sitten yhtäkkiä kolmevuotiaana muuttuukin taaperoksi se lapsi? Tai että sitten ei enää tarvitse imettää..
???
alkoi osoittaa uhmaiän merkkejä. Siihen asti se oli tuntunut vauvalta jolle imetys toi lohtua aitoihin murheisiin, uhmaikäinen taas kehittää niitä "murheita" vaikka aidanseipäästä enkä halunnut että se ottaa imetyksen mukaan kiukuttelunkohteisiinsa.
Mulle kaksi vuotiaan imettäminen olisi sama kuin imettäisin 5-6 vuotiasta. Kun lapsi osaa itse nostaa äidin paidan ja alkaa lutkuttamaan tissiä niin kyllä mä koen sen todella outona.
Että miksi ihan oikeasti ette sitten imetä pidempään kuin sen 2-3 vuotta kun siihenkin asti on pitänyt "vauvaa" syöttää? Miten se sitten yhtäkkiä kolmevuotiaana muuttuukin taaperoksi se lapsi? Tai että sitten ei enää tarvitse imettää..
???
on ihan samat perusteet imetyksen lopettamiseen kuin sulla: tuntuu oikealta lopettaa. Jos sun mielestä tissi on vain vauvalle, niin ok. Jos jonkun toisen mielestä tissi on myös taaperolle, niin eipä sen luulisi olevan sulta pois. Valitettavasti (tai onneksi) kaikki ihmiset eivät ole sulle tilivelvollisia tästäkään asiasta.
Mitä varten kaikkien ihmisten pitäisi tehdä tässä samalla tavalla kuin sinä?
???
on ihan samat perusteet imetyksen lopettamiseen kuin sulla: tuntuu oikealta lopettaa. Jos sun mielestä tissi on vain vauvalle, niin ok. Jos jonkun toisen mielestä tissi on myös taaperolle, niin eipä sen luulisi olevan sulta pois. Valitettavasti (tai onneksi) kaikki ihmiset eivät ole sulle tilivelvollisia tästäkään asiasta.
Mitä varten kaikkien ihmisten pitäisi tehdä tässä samalla tavalla kuin sinä?
sitä että kaikki olisivat mulle tilivelvollisia
tai että kaikkien tarvitsisi tehdä kuten minä. Mutta eikös tää av ole juuri sitä varten että täällä kysellään, käydään keskustelua ja ihmetellään?
Että jos sä olet jossain keskustelussa jotankin mieltä niin minäkin leimaan sen heti että kaikkien täytyy tehdä kuin sinä ja miks vitussa kukaan olis sulle tilivelvollinen?
Miks tätä koko av:ta edes on jos täällä ei saa kysellä?????
Ja mua todella ihmetyttää.. kyllä meijän tyttö ihmettelis jos sen kaverille yhtäkkiä tungettais tissi suuhun tai että kaveri itse menisi tissille kun kolmevuotiailla on yleensä se käsitys että vauvat juo tissistä ja isot lapset mukista..
Mulle kaksi vuotiaan imettäminen olisi sama kuin imettäisin 5-6 vuotiasta. Kun lapsi osaa itse nostaa äidin paidan ja alkaa lutkuttamaan tissiä niin kyllä mä koen sen todella outona. Että miksi ihan oikeasti ette sitten imetä pidempään kuin sen 2-3 vuotta kun siihenkin asti on pitänyt "vauvaa" syöttää? Miten se sitten yhtäkkiä kolmevuotiaana muuttuukin taaperoksi se lapsi? Tai että sitten ei enää tarvitse imettää.. ???
on ihan samat perusteet imetyksen lopettamiseen kuin sulla: tuntuu oikealta lopettaa. Jos sun mielestä tissi on vain vauvalle, niin ok. Jos jonkun toisen mielestä tissi on myös taaperolle, niin eipä sen luulisi olevan sulta pois. Valitettavasti (tai onneksi) kaikki ihmiset eivät ole sulle tilivelvollisia tästäkään asiasta. Mitä varten kaikkien ihmisten pitäisi tehdä tässä samalla tavalla kuin sinä?
sitä että kaikki olisivat mulle tilivelvollisia tai että kaikkien tarvitsisi tehdä kuten minä. Mutta eikös tää av ole juuri sitä varten että täällä kysellään, käydään keskustelua ja ihmetellään? Että jos sä olet jossain keskustelussa jotankin mieltä niin minäkin leimaan sen heti että kaikkien täytyy tehdä kuin sinä ja miks vitussa kukaan olis sulle tilivelvollinen? Miks tätä koko av:ta edes on jos täällä ei saa kysellä????? Ja mua todella ihmetyttää.. kyllä meijän tyttö ihmettelis jos sen kaverille yhtäkkiä tungettais tissi suuhun tai että kaveri itse menisi tissille kun kolmevuotiailla on yleensä se käsitys että vauvat juo tissistä ja isot lapset mukista..
Mulle kaksi vuotiaan imettäminen olisi sama kuin imettäisin 5-6 vuotiasta. Kun lapsi osaa itse nostaa äidin paidan ja alkaa lutkuttamaan tissiä niin kyllä mä koen sen todella outona. Että miksi ihan oikeasti ette sitten imetä pidempään kuin sen 2-3 vuotta kun siihenkin asti on pitänyt "vauvaa" syöttää? Miten se sitten yhtäkkiä kolmevuotiaana muuttuukin taaperoksi se lapsi? Tai että sitten ei enää tarvitse imettää.. ???
on ihan samat perusteet imetyksen lopettamiseen kuin sulla: tuntuu oikealta lopettaa. Jos sun mielestä tissi on vain vauvalle, niin ok. Jos jonkun toisen mielestä tissi on myös taaperolle, niin eipä sen luulisi olevan sulta pois. Valitettavasti (tai onneksi) kaikki ihmiset eivät ole sulle tilivelvollisia tästäkään asiasta. Mitä varten kaikkien ihmisten pitäisi tehdä tässä samalla tavalla kuin sinä?
täällä saa kysellä ja ihmetellä imettäjiä??
Ei tietenkään! Sillähän soheisee symbioosissa elävää av-mammaa silimään!! :DD Täällä pitää olla vain sitä mieltä että rintamaito ja imetys on pyhää! Ei leikki-ikäisen imetystä saa kyseenalaistaa täällä!
ei ole sen kummempi, kuin se, että tuntuu OIKEALTA imettää lasta tiettyyn ikään asti. Samalla tavalla voi kysyä, miksi sinä lopetit tietyssä iässä sen imettämisen. Vastaus lienee: se tuntui susta oikealta.
Ja toki lapset ihmettelee kaikkia muitakin asioita, jotka eivät ole tuttuja. Esimerkiksi pienet lapset saattavat ihmetellä vaikkapa ihmisiä, joilla on eri värinen iho kuin heillä, jos eivät ole sellaisia koskaan nähneet. Keksit varmaan itsekin lisää esimerkkejä.
Siis luulitko että täällä saa kysellä ja ihmetellä imettäjiä??Ei tietenkään! Sillähän soheisee symbioosissa elävää av-mammaa silimään!! :DD Täällä pitää olla vain sitä mieltä että rintamaito ja imetys on pyhää! Ei leikki-ikäisen imetystä saa kyseenalaistaa täällä!
mutta kun ne vastaukset eivät yleensä tyydytä taaperoimetyksen vastustajia.
Varo silti heittäytymästä lapselliseksi, ettei vaan imetysfanaatikko tule ja laita tissiä suuhun kun luulee sinulla olevan uhma päällä.