Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen: löysin mieheni laukusta kondomin

Vierailija
25.01.2009 |

Yhdessä ollaan oltu jo yli 10v ja lapsiakin on. Seurustelun alkuvaiheessa jäi kiinni yhden illan kännijutusta mutta sen jälkeen ollut kaikki ihan ok. Nyt hain hänen laukusta yksiä papereita ja tuli sitten löydettyä yksi irrallispakattu kondomi. Me emme sellaisia käytä joten...mitä mä nyt teen? Periaatteessa se on voinut olla jonkun kaverin antama jollain reissulla ja sitten tunkenut sen vain laukkuun mutta silti epäilyttää. Miksi olisi laittanut sen talteen jos ei ole lainkaan aikomusta sitä käyttää? Voiko miehet olla niin ajattelemattomia, siis jos ei aikomusta käyttääkään? Otanko asian puheeksi miehen kanssa ja miten? En saa ajatuksiani kasaan, kädetkin vain tärisee. Auttakaa mua keksimään miten mun pitäis toimia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on upea vaimo, ihanat lapset, omakotitalo yms.

Hänellä oli korsu lompakossa! Kysyin miksi sulla tuollainen on tuolla. Mies sanoi, että varmuuden varalta on aina miehellä oltava kumi matkassa, vaikka ei olekaan "sellaista" suunnitteilla.

Meni vähän maku koko miehestä...

Millainen nainen sinä mahdat olla???

Olen tietysti sellainen maksullinen nainen. :P

Vierailija
22/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan miestäs. Se on kaverin kumi. Turhaa vaivaat päätäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on upea vaimo, ihanat lapset, omakotitalo yms.

Hänellä oli korsu lompakossa! Kysyin miksi sulla tuollainen on tuolla. Mies sanoi, että varmuuden varalta on aina miehellä oltava kumi matkassa, vaikka ei olekaan "sellaista" suunnitteilla.

Meni vähän maku koko miehestä...

Siis tällä työkaverillahan siis oli korsu lompakossa. Varmuuden vuoksi, jos syttyisi sota. Perhekin voisi sitten kömpiä sinne suojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä