Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen: löysin mieheni laukusta kondomin

Vierailija
25.01.2009 |

Yhdessä ollaan oltu jo yli 10v ja lapsiakin on. Seurustelun alkuvaiheessa jäi kiinni yhden illan kännijutusta mutta sen jälkeen ollut kaikki ihan ok. Nyt hain hänen laukusta yksiä papereita ja tuli sitten löydettyä yksi irrallispakattu kondomi. Me emme sellaisia käytä joten...mitä mä nyt teen? Periaatteessa se on voinut olla jonkun kaverin antama jollain reissulla ja sitten tunkenut sen vain laukkuun mutta silti epäilyttää. Miksi olisi laittanut sen talteen jos ei ole lainkaan aikomusta sitä käyttää? Voiko miehet olla niin ajattelemattomia, siis jos ei aikomusta käyttääkään? Otanko asian puheeksi miehen kanssa ja miten? En saa ajatuksiani kasaan, kädetkin vain tärisee. Auttakaa mua keksimään miten mun pitäis toimia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain työkaverilta ja laitoin laukkuun...

Vaikka mun mielestä siinä ei mitään järkeä ole. Kyllä mä luulisin että kaikilla ne kondomit kulkee mukana ihan tarpeeseen.

Vierailija
2/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kortsu ja pyörittele sitä kysyvän näköisenä miehesi edessä...

tainnu maistaa aidan toiselta puolelta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huvikseen niitä kumeja laukussaan kuljeta. Voimia sinulle!

Vierailija
4/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku nainenkin jo, jonka kanssa on ajatellut kumin käyttää.

Mietippä tiedätkö missä miehesi on viimeaikoina ollut. Onko ollut paljon "kavereiden luona" tai harrastusten parissa. Oletko varma että hän on ollut siellä missä sanoo olleensa?

Kannattaa tosiaan ottaa asia puheeksi.

Hyvä jos kondomi on vielä käyttämättömänä laukussa, mutta mistä tiedät ettei se ole viidestä tai kymmenestä kumista se viimeinen joka on jäljellä...

Vierailija
5/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asia on 'selvä tapaus'. Ap:n mies pettää.

Vierailija
6/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet selvitä asiaa. Kysy suoraan, näissä asioissa ei kiertely auta!

Vierailija
7/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka totesi, että ap:lla on "vastuuntuntoinen" mies; käyttää kortsua pettäessään.

Vierailija
8/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinunkin miehesi ostaa kumeja vain silloin kun pettää sinua, tietää heti siis mistä on kysymys. "selvä tapaus"

Vierailija
9/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi laittanut sen talteen jos ei ole lainkaan aikomusta sitä käyttää? Voiko miehet olla niin ajattelemattomia, siis jos ei aikomusta käyttääkään? Otanko asian puheeksi miehen kanssa ja miten? En saa ajatuksiani kasaan, kädetkin vain tärisee. Auttakaa mua keksimään miten mun pitäis toimia.

Kysy nyt kuitenkin ihmeessä puolisoltasi mitä hän on aikonut kumilla tehdä.

Vierailija
10/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette siitä varmasti luontevasti keskustelun alkuun.

Vierailija
11/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vuoden (vaikka en sitä tarvinnut) koska kerran olin baarissa ja joku tyyppi jakoi kondomin+lappusen kaikille koska oli joku Aids-päivä tmv, hänellä oli myös keräyslipas johon sai lahjoittaa rahaa halutessaan.

Vierailija
12/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin mies pohti pitkään, ettei mitään aids-valistuskumeja ole jaettu vuosikausiin ja että kyseinen kumi on tarkoitettu käyttöön kun ensin se on saatu/hankittu ja sitten otettu oikein laukkuun talteen. Työkaveria veikkasi toiseksi naiseksi.

Vierailija
13/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomeja, ja mistä ihmeen syystä?

sama asia miehesi kohdalla, ei mitään järkevää syytä.

ja noille jotka lohduttelee että vain yksi ja sekin käyttämättä, no mihin on huvennut se koko paketti jos yksi vain on jäljellä, ja ei kai ap:n petturimies mitään niitä käytettyjä laukussaan enää kantelisikaan!

kaikkea sitä naiset haluaakin uskoa ja silmänsä ummistaa ihan kivenkovilta faktoilta....

sanoisin kanssa että selvä homma.

nimim. liian monessa elämänkoulun sopassa koulittu

Vierailija
14/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsusta. Mutta mistä sitä silti tietää ettei niitä ole ollut enempää... Täytyyhän niitä pari olla, jos ei ole oman vaimon kanssa tottunut käyttämään, niin voi mennä pieleen se eka...

Vierailija
15/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on upea vaimo, ihanat lapset, omakotitalo yms.

Hänellä oli korsu lompakossa! Kysyin miksi sulla tuollainen on tuolla. Mies sanoi, että varmuuden varalta on aina miehellä oltava kumi matkassa, vaikka ei olekaan "sellaista" suunnitteilla.

Meni vähän maku koko miehestä...

Vierailija
16/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on upea vaimo, ihanat lapset, omakotitalo yms.

Hänellä oli korsu lompakossa! Kysyin miksi sulla tuollainen on tuolla. Mies sanoi, että varmuuden varalta on aina miehellä oltava kumi matkassa, vaikka ei olekaan "sellaista" suunnitteilla.

Meni vähän maku koko miehestä...

Millainen nainen sinä mahdat olla???

Vierailija
17/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pyörinyt yksi kortsu laukussa kohta 10 vuotta. Tosin siitä kyllä huomaa että myös tuo viimeinen käyttöpäivä on ollut ja mennyt vuosia sitten. Pitäisi varmaan heittää roskiin.

Vierailija
18/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noille jotka lohduttelee että vain yksi ja sekin käyttämättä, no mihin on huvennut se koko paketti jos yksi vain on jäljellä, ja ei kai ap:n petturimies mitään niitä käytettyjä laukussaan enää kantelisikaan!

kaikkea sitä naiset haluaakin uskoa ja silmänsä ummistaa ihan kivenkovilta faktoilta....

Ei se mies nyt niin tyhmä olisi, että jos muut olisi käyttänyt, niin olisi jättänyt yhden käyttämättömän laukkuunsa... Ellei tarkoituksella halua "jäädä kiinni". Ja ap:n tapauksessa oli kyse yksittäispakatusta!

Vierailija
19/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis miespuolisen) baarissa, ja näin kun hän tuli baariin sisään naisseuralaisen kanssa. Kysyin sitten jotain tyttöystävästä tyyliin "morsseen kanssa liikkeellä?" Niin tämä limanuljaska vastaa että "riippuu kuka kysyy"

Yöks!

Vierailija
20/23 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkii uusia lisää sitä mukaa kun vanhat käytetään, nyt oli vielä yksi jäljellä....

naiset ne vissiin taitaa yleensä olla niitä tyhmiä ja sinisilmäisiä.

tokihan kaikki mammatkin kantelee hoitolaukussa lasten vaippojen seassa kondomipaketteja, ihan vaan huvikseen. ja selityskin on aina valmiina miehelle kun se sieltä ne löytää...

Ei se mies nyt niin tyhmä olisi, että jos muut olisi käyttänyt, niin olisi jättänyt yhden käyttämättömän laukkuunsa... Ellei tarkoituksella halua "jäädä kiinni". Ja ap:n tapauksessa oli kyse yksittäispakatusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi