Nainen on parhaimmillaan 23-vuotiaana.
On jo kasvettu naisen mittoihin ja pahimmat räpellyspanotkin ovat jo historiaa. Silti kroppa parhaimmillaan, kiimainen mieli, halu nähdä ja kokea uutta, ahhh...
Voi minua onnellista että olen päässyt panemaan useampaakin tuon ikäistä ja vielä tässä iässä jopa!
M38
Kommentit (119)
joka ei enää ottaisi alle 30-vuotiasta miestä. Minun kokemuksellani 20+ on hätäisiä, itsekeskeisiä ja turhan suuret luulot omista taikavoimistaan.
..että miksi ne omatkin rakastajattaret on olleet tyytyväisiä. En ole mustasukkainen ja siksi saan naiset keskustelemaan vapautuneesti edellisistä "miehistään". Ja kyllähän siinä väkisinkin saa nauraa, kun kuulee miten tollanen parikymppinen "ori" yleensä sängyssä käyttäytyy, heh.
M40
Alle 30 "naiset" luulevat tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa maailman ihanampia... 30+ rupeaa tietämään missä mennään. Itsevarma nainen on aina haluttava, harvoin pikkutytöt niitä ovat.
kun sain lapseni. Päin vastoin.
Nyt olen paremman näköinen kuin ennen. Olen 22 -vee.
Olitko valtavan lihava ennen lasta. Muutoin ei mahdollista. Nainen ei yleensä kaunistu teini-iän jälkeen.
kun sain lapseni. Päin vastoin.
Nyt olen paremman näköinen kuin ennen. Olen 22 -vee.
*ulvoo naurusta* Jaa, että 24-vuotias ei ole enää nuori, ja itse asiassa keski-ikäkin kolkuttelee ovella? No, miten vain haluat valehdella itsellesi. ;-) Nuori yleensä yhteiskunnassa mielletään alle 25-vuotiaaksi, ja laajemassa merkityksessä alle kolmekymppiseksi. Keski-ikään puolestaan on tuossa vaiheessa pitkä matka, ottaen huomioon että eliniänodote on Suomessa noin 80 vuoden kieppeillä. Yliopisto-opinnot ja sen mukaisen opiskelijaelämän aloittavien keski-ikä lienee nykyisin noin 23-24 vuotta, ainakin omalla alallani.
Nuo lähemmäs nelikymppiset miehet ja jopa vanhemmat jotka tulevat iskemään kuvitellen elävänsä parasta nuoruuttaan ovat aina yhtä säälittäviä ja surkuhupaisia. Ihmiset vanhenevat, naiset ja miehet samaa vauhtia, yksilöllisiä eroja toki on. Yksilölliset tekijät myös määräävät jokaisen ihmisen kohdalla "parhaat vuodet", erona tosiaan nämä koomiset tapaukset jotka ovat jumahtaneet mentaalisessa kehityksessään johonkin tiettyyn aikaan - vahinko vain että heidän fyysinen kehityksensä silti puksuttaa eteenpäin. :>
- 24
kun itse olet 35 vee. Puhutkohan nyt jostain säälittävistä ikuisista poikamiehistä vai kenestä? Ainahan pyytää saa. Mitä vikaa on lähes 4-kymppisissä miehissä? Oletko vähän pinnallinen kenties?
Nuo lähemmäs nelikymppiset miehet ja jopa vanhemmat jotka tulevat iskemään kuvitellen elävänsä parasta nuoruuttaan ovat aina yhtä säälittäviä ja surkuhupaisia.
kun itse olet 35 vee. Puhutkohan nyt jostain säälittävistä ikuisista poikamiehistä vai kenestä? Ainahan pyytää saa. Mitä vikaa on lähes 4-kymppisissä miehissä? Oletko vähän pinnallinen kenties?
Nuo lähemmäs nelikymppiset miehet ja jopa vanhemmat jotka tulevat iskemään kuvitellen elävänsä parasta nuoruuttaan ovat aina yhtä säälittäviä ja surkuhupaisia.
Ihan tottahan tuo on. On se kyllä aika hauska tilanne nähdä jossain diskossa yli 40v "joraaja". Itsekin silloin nuoruusvuosinani ihmettelin noita "setiä".
M34
Mutta usein.
No, täytyy ihmetellä, miten joku edes puhuu discosta. Meilläpäin yökerhoissa on ihan normaalia ikähaarukka 20-40. Toki on sitten enemmän nuorten paikkojakin. Itse en ole ikinä välittänyt "joraamisesta". Ei silti ole ollut puutetta naisista. Ei ole mitään naurettavampaa kuin "joraava" raavas mies. Kukaan itseeän kunnioittava yli 25-vuotias mies ei hötkyile tanssilattialla. Ehkä se hauskuus piilee siinä. No makuja on monia.
M32
Ihan tottahan tuo on. On se kyllä aika hauska tilanne nähdä jossain diskossa yli 40v "joraaja". Itsekin silloin nuoruusvuosinani ihmettelin noita "setiä". M34
Oon 44vee, kalju ja (vähän) kaljamahainen. Yritän iskeä jokapaikassa naisia. Silloin tällöin, vaikkakin turhan harvoin, onnistaa.
Mikäs tässä on niin säälittävää ? Normaalin miehen luonnollinen tarve on päästä panemaan naista. Ei siinä mitään häpeämistä ole.
Maksullisiin en kyllä eläissäni ole haksahtanut. Ei vain ole minun juttu.
Niin joo, ehkä on syytä lisätä: Alle jotain 20v tytöt ovat kyllä liian nuoria. Lapsia yhtä tyynni, vaikka juridisesti jo olisivatkin täysikäisiä. 23 voisi on sillä rajoilla.
nuo säälittävät 40+ miehet, jotka yrittävät elää ikuista nuoruutta. Niitä löytyy varmaan moneen lähtöön, mutta aika usein he ovat niitä miehiä, jotka eivät ole koskaan kasvaneet aikuiseksi(henkisesti). Ammatillinen status on kehno ja päihdeongelmaa pukkaa...
Toki on sitten nämäkin, joilla iskee paha "villitys vaihe". Jokin joutsenlaulu vissiin ennen "kuolemaa" (tarun mukaan joutsen laulaa kauniimmin kuin koskaan juuri ennen kuolemaansa) ja pakko päästä iskemään vielä nuorta naista/miestä, kun viimeisillä voimillaan vielä pystyy. Näitä löytyy kyllä niin naisista kuin miehistäkin ja ovat yleensä perheellisiä.
Itse olen 30+ nainen ja koen olevani himokkaampi kuin koskaan. Olen innostunut jopa naisista kolmenkympin kriisin aikana. Mustakin nuoret (noin 20v.) naiset ja miehet näyttää ulkoisesti parhailta, mutta kyllä aikuinen nainen tai mies (yli 30v.) on kuitenkin haluttavin. Aikuinen elämää nähnyt nainen/mies omaa jotain mitä nuoret eivät, vaikka ulkoinen olemuskin on jo nähnyt elämää.
Kurjaa olisi, jos seksuaalisuuden kehitys ja muu henkinen kehitys päättyisi noin 23v. Elämä on ihanaa näin 30+ ja 30-45-vuotiaat naiset sekä miehet on kiihottavia! En ole koskaan ollut sängyssä naisen kanssa, mutta kyllä haluaisin ehdottomasti ennemmin aikuisen naisen kuin nuoren. Nuoria on vain helpompi iskeä ja manipuloida, aikuisten naisten kohdalla jännitän ja koen, että pitäisi olla oikeasti jotain annettavaa (myös henkisesti). Siis jos joskus pääsisin intiimiin suhteeseen naisen kanssa. Tähän mennessä se on ollut vain haave.
nuo säälittävät 40+ miehet, jotka yrittävät elää ikuista nuoruutta. Niitä löytyy varmaan moneen lähtöön, mutta aika usein he ovat niitä miehiä, jotka eivät ole koskaan kasvaneet aikuiseksi(henkisesti). Ammatillinen status on kehno ja päihdeongelmaa pukkaa...
Miten luokittelisit vaikkapa n. 40-vuotiaan akateemisesti erittäin kouluttautuneen, johtavassa asemassa kansainvälisessä firmassa olevan urheilua neljä kertaa viikossa harrastavan miehen, joka on tullut korviaan myöten rakastuneen 22- naisen iskemäksi ihan sattumalta (naisen tietämättä miehen ominaisuuksista)ja samalla itsekin rakastunut naiseen ja yhteisiä elinvuosia nyt takana kolme ja arki täynnä molemminpuolista rakkautta? Säälittävä juoppo ikuisen nuoruuden tavoittelija?
Sinä taisit olla se, joka tapasi lähi-idästä syntyjään olevan nuoren naisen työn merkeissä ulkomailla. Sait vieläpä viedä neitsyyden häneltä. Ja nuoreen ikäänsä nähden vielä erityisen himokas ja kokeilunhaluinen nainen, pitääkö paikkansa? No sinäpä olet todellinen tilastopoikkema, olen vähän kade.
M32
Miten luokittelisit vaikkapa n. 40-vuotiaan akateemisesti erittäin kouluttautuneen, johtavassa asemassa kansainvälisessä firmassa olevan urheilua neljä kertaa viikossa harrastavan miehen, joka on tullut korviaan myöten rakastuneen 22- naisen iskemäksi ihan sattumalta (naisen tietämättä miehen ominaisuuksista)ja samalla itsekin rakastunut naiseen ja yhteisiä elinvuosia nyt takana kolme ja arki täynnä molemminpuolista rakkautta? Säälittävä juoppo ikuisen nuoruuden tavoittelija?
Ei nelikymppisissä miehissä sinänsä mitään vikaa ole, vaan kyse on tietystä ihmistyypistä, jonka monet muut vastanneet näemmä onnistuneesti tunnistivatkin. :-)
- 24
Sinä taisit olla se, joka tapasi lähi-idästä syntyjään olevan nuoren naisen työn merkeissä ulkomailla. Sait vieläpä viedä neitsyyden häneltä. Ja nuoreen ikäänsä nähden vielä erityisen himokas ja kokeilunhaluinen nainen, pitääkö paikkansa? No sinäpä olet todellinen tilastopoikkema, olen vähän kade.
M32Miten luokittelisit vaikkapa n. 40-vuotiaan akateemisesti erittäin kouluttautuneen, johtavassa asemassa kansainvälisessä firmassa olevan urheilua neljä kertaa viikossa harrastavan miehen, joka on tullut korviaan myöten rakastuneen 22- naisen iskemäksi ihan sattumalta (naisen tietämättä miehen ominaisuuksista)ja samalla itsekin rakastunut naiseen ja yhteisiä elinvuosia nyt takana kolme ja arki täynnä molemminpuolista rakkautta? Säälittävä juoppo ikuisen nuoruuden tavoittelija?
Jotenkin noi se meni, totta. Mutta älä hyvä mies kateuteen sorru, vastaavaa voi tapahtua kenelle vaan, kun avoimin mielin maailman turuilla ja toreille liikkuu:)
Mies viehättyy nuoresta lihasta jo ihan alitajuisesti, koska nainen voi synnyttää vielä jälkeläisiä..terveempiä, kuin nelikymppinen nainen.
Julkkismiehissä näkee tämän kuvion. Turha tätä vastaan räpistellä.
Nainen 32
Mies viehättyy nuoresta lihasta jo ihan alitajuisesti, koska nainen voi synnyttää vielä jälkeläisiä..terveempiä, kuin nelikymppinen nainen.
Julkkismiehissä näkee tämän kuvion. Turha tätä vastaan räpistellä.
Nainen 32
Mutta ainakin mitä itseeni tulee, niin kaikkea muuta minä niiltä 23-vuotiailta neidoilta olen halunnut kyllä - paitsi jälkeläisiä... ;-)
M40
Mies viehättyy nuoresta lihasta jo ihan alitajuisesti, koska nainen voi synnyttää vielä jälkeläisiä..terveempiä, kuin nelikymppinen nainen. Julkkismiehissä näkee tämän kuvion. Turha tätä vastaan räpistellä. Nainen 32
Mutta ainakin mitä itseeni tulee, niin kaikkea muuta minä niiltä 23-vuotiailta neidoilta olen halunnut kyllä - paitsi jälkeläisiä... ;-) M40
on juuri sitä, mitä ei tiedostamattaan tajua.
Miehellä vetovoima nuoruuteen (koska biologia ohjaa)
Lue, niin tiedät.
Nainen 32
Eli pitäisi siis olla melkein täydellinen... Kaksi lasta ja sain tuosta emätintestistä löysän (kuten arvasinkin) ja lisäksi olen hiukan ylipainoinen, etenkin vatsa lörtsö (kun vielä neljä vuotta sitten sain kenen vain pään kääntymään aika täydellisellä vartalollani ja nbauravilla silmilläni). Seksiä noin kerran kuussa ja sekin vain koska kai joskus täytyy suostuakin. Ei edes kiinnotusta laittaa itseäni kuntoon, mies vaan alkaisi kinuamaan lisää.
Sanoisin että nainen on täydellinen siihen asti kunnes vakiintuu ja tajuaa että miehet ovat keskivertoon empatiakyvyttömiä ja tunnevammaisia ja naiivit, aina ymmärtävät kiltit tytöt ovat niitä joista tulee kärttyisiä ja kyynisiä akkoja.