Sikainfluenssarokotus jälkipuinti
Lapseni 3v on sairastellut todella hurjasti tänä keväänä. Lääkärimme sanoi että on alkanut tulla viitteitä että lapset ja aikuisetkin jotka ottivat rokotteet ovat sairastelleet todella paljon enemmänk uin normaalisti!
ROkote kuulema horjuttaa omaa vastustkykyä melkoiseti. :( Ihan kiva!!
Kuulema erityisesti korvatulehdukset, keuhkoputkentulehdukset, kuumeilut sekä erilaiset vatsataudit ovat jyllänneet melkoisesti.
Kommentit (66)
Ja nythän se on todettu huuhaaksi koko 'pandemia'
ei mitään. Ei edes flunssaa. Nyt sitten erehdyin ottamaan tuon rokotteen.
En nyt sano onko rokotteen syytä.
Olen ensimmäiseen kertaan 20 vuoden aikana sairastanut 4 keuhkokuumetta ja yhden hyvin vakavan keuhkoputkentulehduksen. Flunssaa on ollut pitkin vuotta.
Näin sairas en ole ollut koskaan. Aivan sängyn pohjalle veti. Myös kunto laski hyvin pahasti, samoin voimat. Kyllä ottaa pannuun, pitää aloittaa punttisali ja lenkkeily uudestaan aivan pohjalta. Meni 2kk sairastellessa ja mitään fyysistä en voinut tehdä.
Nyt on jossain vikaa, ei ehkä sikainfluenssarokotteessa, mutta jossain. Seksiäkän en ole saanut kuten ennen.
mies ja lapset saivat si-rokotteet, minä en ottanut kun en kuulunut mihinkään riskiryhmään. Syksyllä sairastin elämäni ensimmäisen keuhkokuumeen pitkittyneen flunssan jälkeen, sen perään tuli korvatulehdus. Mies ja lapset eivät ole sairastelleet lainkaan.
Me olemme taas sairastaneet poikkeuksellisen vähän tänä talvena.
sun elimistön vastustuskykyä.
ei mitään. Ei edes flunssaa. Nyt sitten erehdyin ottamaan tuon rokotteen.
En nyt sano onko rokotteen syytä.Olen ensimmäiseen kertaan 20 vuoden aikana sairastanut 4 keuhkokuumetta ja yhden hyvin vakavan keuhkoputkentulehduksen. Flunssaa on ollut pitkin vuotta.
Näin sairas en ole ollut koskaan. Aivan sängyn pohjalle veti. Myös kunto laski hyvin pahasti, samoin voimat. Kyllä ottaa pannuun, pitää aloittaa punttisali ja lenkkeily uudestaan aivan pohjalta. Meni 2kk sairastellessa ja mitään fyysistä en voinut tehdä.Nyt on jossain vikaa, ei ehkä sikainfluenssarokotteessa, mutta jossain. Seksiäkän en ole saanut kuten ennen.
niin ei sekään välttämättä vain vahvista, kuten rokotevastustajat kuvittelevat. Si kerrottiin aiheuttavan helposti keuhkokuumetta, ja keuhkokuumeen kerran sairastettuaan sillä on tapana tulla uudelleen helpommin. Keuhkokuume saattaa myös jättää keuhkoihin jälkiä ja haitata keuhkojen ja keuhkoputkien toimintaa.
Vauva sai hiljattain, tulen sitten puolen vuoden päästä kertomaan, sairasteliko hän enemmän. Luulen kyllä, että tämä talvi on vaikuttanut myös sairasteluun.
vaan siitä, että sairastuit rokotteesta huolimatta sikainfluenssaan. (tämä siis sille joka oli sairastanut peräkkäisiä keuhkokuumeita). Tuttavaani ei rokotettu ja hän joutui sairaalahoitoon saatuaan SI:n, selvisi hengissä, mutta nykyään joutuu käyttämään astmalääkitystä ja keuhkojen kanssa etenkin rasituksessa on ongelmia, oli ennen sairastumista perusterve.
vaan siitä, että sairastuit rokotteesta huolimatta sikainfluenssaan. (tämä siis sille joka oli sairastanut peräkkäisiä keuhkokuumeita). Tuttavaani ei rokotettu ja hän joutui sairaalahoitoon saatuaan SI:n, selvisi hengissä, mutta nykyään joutuu käyttämään astmalääkitystä ja keuhkojen kanssa etenkin rasituksessa on ongelmia, oli ennen sairastumista perusterve.
Marssivat kuin lampaat piikittämään itseensä täysin tuntematonta ainetta, jopa TAPPELIVAT jonoissa kuka saisi piikittää itsensä ensimmäiseksi! :o))
THL:n ja kumppaneiden rahoittamalla median propagoinnilla ja piilovaikuttamisella on uskomaton vaikutus ihmisiin, jotka luottavat sokeasti mediaan ja kaikkeen mitä se sanoo.
Jopa rokotteen lääkefirma GSK on kieltäytynyt ottamasta mitään vastuuta rokotteen mahdollisista jälkiseuraamuksista, joita voi ilmetä vasta vuosienkin päästä.
mahdolliset jälkiseuraamukset, jotka saattavat ilmetä heti tai vasta vuosien päästä? Aika lailla sokeaa porukkaa on myös nämä rokotetta henkeen ja vereen vastustavat, jotka julistavat kuinka hyvä on saada taudista luonnollinen vastustuskyky. Toki, jos siitä hengissä selviää ja ilman mitään jälkiseuraamuksia..
ei siitä enää mitään seuraamuksia tule. Kuvitteletteko rokotteen jotenkin elävän elimistössä ja juonivan pahuuksia?
Suomi on muuten koekaniini monen muunkin lääkkeen suhteen, täällä kun todella uskotaan ihan kaikki mitä kansalle sanotaan.
Marssivat kuin lampaat piikittämään itseensä täysin tuntematonta ainetta, jopa TAPPELIVAT jonoissa kuka saisi piikittää itsensä ensimmäiseksi! :o))
THL:n ja kumppaneiden rahoittamalla median propagoinnilla ja piilovaikuttamisella on uskomaton vaikutus ihmisiin, jotka luottavat sokeasti mediaan ja kaikkeen mitä se sanoo.
Jopa rokotteen lääkefirma GSK on kieltäytynyt ottamasta mitään vastuuta rokotteen mahdollisista jälkiseuraamuksista, joita voi ilmetä vasta vuosienkin päästä.
ei siitä enää mitään seuraamuksia tule. Kuvitteletteko rokotteen jotenkin elävän elimistössä ja juonivan pahuuksia?
Me otimme tyttäreni kanssa rokotteen. Nyt minulla on pakokauhuisia ajatuksia rokotteen haitoista.
Mittaan verensokeria ja mittautan myös maksa-arvoja.
Olen varma ettei tästä hyvä seuraa. Olemmekin jo rukoilleet Herralta armoa. Minä ja tyttäreni polvillamme, olohuoneen matolla kädet ristissä.
Itku kurkussa on mennyt tämä vuosi. Eihän tässä uskalla enää elääkään.
t. si:n hysteerinen uhri
ovat aivan yhtälailla median lumoissa ja uskovat kaiken mitä tästä "kaiken pahan alku ja juuri" si-rokotteesta kerrotaan ja puhutaan. Ja jos joku asiantuntija yrittää tietoja kommentoida, niin johan huudellaan salaliittoteorioita ym. joka väliin.
on hyvä että asioilla on vastustajia ja kyseenalaistajia, tällainen lammaskulttuuri mitä täällä harrastetaan on aika surkeaa.
ovat aivan yhtälailla median lumoissa ja uskovat kaiken mitä tästä "kaiken pahan alku ja juuri" si-rokotteesta kerrotaan ja puhutaan. Ja jos joku asiantuntija yrittää tietoja kommentoida, niin johan huudellaan salaliittoteorioita ym. joka väliin.
Kuvitteleeko täälä osa porukasta että rokote elää vieläkin elimistössä? Se kun ei edes elänyt, kun se sinne pistettiin.
Ymmärtääköhän osa porukasta edes millainen on rokote ja miten se vaikuttaa?
Salaliittoporukka ei ainakaan ymmärrä.
ilman kuumetta oli, mutta kesti 3 viikkoa ja hiivutti kuntoa alas/oli hengitysvaikeuksia. Sen jälkeen olemme olleet erveinä kuin pukit tähän päivään saakka, vaikka olemme olleet koko perhe tekemisissä sairastavien kanssa ja minä etenkin töissä olen.