Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssarokotus jälkipuinti

Vierailija
24.05.2010 |

Lapseni 3v on sairastellut todella hurjasti tänä keväänä. Lääkärimme sanoi että on alkanut tulla viitteitä että lapset ja aikuisetkin jotka ottivat rokotteet ovat sairastelleet todella paljon enemmänk uin normaalisti!

ROkote kuulema horjuttaa omaa vastustkykyä melkoiseti. :( Ihan kiva!!

Kuulema erityisesti korvatulehdukset, keuhkoputkentulehdukset, kuumeilut sekä erilaiset vatsataudit ovat jyllänneet melkoisesti.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin hoitolapset, jatkuvasti joku tauti päällä. Älytön määrä korvatulehduksia lähes joka toisella lapsella, nuhaa, yskää jne tosi paljon pyörinyt koko kevään.

Voihan se hyvinkin olla sattumaa, ja olisivat sairastaneet muutenkin, kuka tietää.

Meillä ei rokotettu ketään, ei kyllä olla sairasteltukaan paria pikku flunssaa enempää koko talvena. Mutta ei meillä kyllä muutenkaan sairasteta kovin paljon. Ainoa vuosi kun oli influessa yhdellä lapsista, oli se vuosi kun otin inluenssarokotteen kyseiselle pienelle lapselle. Minä kun kuvittelin, että sillä rokotteella piti suojautua siltä, ei, että sillä se sitten tulee. No vitsi, mutta aika huono sattuma, että juuri sinä vuonna influenssa tuli, kun rokotettiin. Muulloin ei.

Vierailija
22/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni otti aina lääkärien suosituksesta influenssa rokotteen ja sairastui joka ikinen vuosi influenssaan! Sitten kun uskalsi jättää rokotukset väliin ei enää kertaakaan sairastunut normi nuhaa kummenpaa... :)

Itse emmem todellakaan kukaan ottaneet rokotetta, eikä kukaan ole ollut pikku nuhaa kummemmassa taudissa.

Ystäväni joka rokotutti 4 lastaan on sen sijaan elänyt koko kevään sellaisessa sairastelu-helvetissä että olen järkyttyneenä seurannut vierestä. Ja mikä oudointa vaikka olemme nähneet viikottain melkein, omiin lapsiini ei ole tarttunut yksikään heidän tauti?? Vaikka ovat monesti esim. meiltä lähtiessään tulleet samana iltana kipeiksi.

Kyllä tämän rokotteen kanssa on uskomaton määrä "yhteensattumia" :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikentäisi vastustuskykyä ja ihmiseen tarttuisi VATSATAUTI? Pieni tietoisku: rs- virus iskee kovaa keväällä ja syksyllä ja välillä erityisen rankkana. Ei rokote vesirokkoon myöskään aiheuta vatsatautia vaikka Norosta, eikä kaikki vatsataudit ole Noroa!

Rokote ei tietenkään aiheuta vatsatautia tai flunssaa, mutta alentaa vastustuskykyä ja näin muukin tauti tarttuu herkemmin.

Vierailija
24/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miktä RAHAT on lääkermirmat käärineet paitsi itse rokotteesta mutta myös jälkiseurauksista!!!!??? Tuhansia kirjoitettuja antibioottireseptejä...rahaa vaan kilisee koneisisin. ja ihmiset höynäytettyinä ylistävät rokotetta?

Tiesittekö että Puola ei rokotuttanut yhtäkään kansalaistaan eikä siellä ollut sairastavuus/kuolleisuus yhtään sen kummempaa kuin muissa maissa?? JA tiesittekö että puolan terveysministeri sai juuri kiitokset koska ei myöntynyt lääkefirman painostukseen???

Vierailija
25/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat olleet terveinä koko kevään, talvella taisi jokaisella olla se joulun jälkeinen Noro. Minulla oli sikainfluenssa ennen rokotusta ja sen jälkeen ei mitään.

Vierailija
26/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä talvena ei olla sairasteltu yhtä nuhaa enempää ja edellistalvi oli ihan horroria. Sairastettiin koko perhe tauti toisensa jälkeen.

Eiköhän tässä ole kyse yhteensattumista. Jos me olisimme saaneet rokotteen v. 2008 syksyllä/alkutalvesta niin kiroaisimme sen nyt alimpaan helvettiin koska tuo talvi 2008/2009 oli niin kammottavan kamala. Rokote saatiin kuitenkin vasta marraskuussa 2009 joten se ei voinut vaikuttaa tuohon. V. 2008 syksyllä emme ottaneet kausi-influenssarokotettakaan eli ei siitäkään voinut syntyä ongelmia.

Oma huomioni ystäväpiiriä katsoessa on että näytämme sairastavan aina joka toinen vuosi enemmän ja joka toinen vuosi vähemmän. Ne jotka sairastivat paljon v. 2009 talvella ovat selvinneet todella helposti v. 2010 talven. Ne jotka sairastivat vähän v. 2009 talvella ovat sairastaneet paljon 2010 talvella.

Rokotteesta riippumatta.

Vierailija
27/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun terve lapsi kuoli sikainfluenssaan. Sekin oli ihan normaalia?

Vierailija
28/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tallinasta. Virossa ei ole sikainfluenssaa vastaan ketään rokotettu, ei Puolassa, eikä Venäjällä. Suomessa THL:n aivoriihi yrittää kuumeisesti peitellä jälkiään pelottelemalla kansaa toisesta tai kolmannesta aallosta. Logiikka ontuu. Jos parisen miljoonaa venäläistä (rokottamatonta) käy Suomessa vuosittaan, sitten virolaiset puolalaiset mukaan lukien, niin miten tämä rokotuskampanja sitten oikein toimii? Taitaa mennä uskottavuus.

Euroopan neuvoston sosiaali-, terveyden- ja perheasiankomitea on kiittänyt Puolan terveysministeri Ewa Kopaczia hänen vastustaessaan rokotushysteriaa. Ministeri saa kiitosta siitä, että vastusti lääketehtaiden painostusta, eikä tilannut H1N1 –rokotteita. Komitea katsoo ministerin toimineen oikein.

Vierailija
29/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVEITÄ lapsia kuolee joka vuosi muihinkin tauteihin JOS niitä ei hoideta, kuten tämä tapaus oli suomessa kun terve lapsi kuoli si:n!!!

Mielestäni koko rokotushysteria oli täysin käsittämätöntä, mutta vielä hullumpaa on suomalaisten sinisilmäisyys ja totaalinen oman terveen järjen käytön häviäminen!!!

t. ehdoton ei turhille rokotuksille joista hyötyy vain ja ainoastaan lääkkeen valmistaja

Vierailija
30/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset otettiin rokotus eikä kukaan meistä ole sairastanut yhtään enempää kuin ennenkään. Tosi harvoin sairastetaan ja silloinkin jotain perus nuhakuumetta päivä pari.

Vierailija
31/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kantaa ottamatta, minä ja naapurini sisko otimme molemmat rokotteen raskausviikolla 8-10 ja me molemmat saimme keskenmenon tasan 7vrk rokotuksesta? Sattumaako?

ITse sain tuon myötä vielä kohtutulehduksen ja jouduin eri operaatiohin ja toisen lapsen saaminen on epätodennäköistä.

Haistatan suuret paskat rokotteelle loppuikäni. Minä en ainakaan usko sattumiin. Kun kyseessä on täysin tutkimaton rokote.

Vierailija
32/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssasta olisi mielenkiintoista tietää, oliko rokotuksen hylänneissä maissa paljon vakavia tautitapauksia. En ole nähnyt mitään lukuja. Luulisi, että olisi noussut kova haloo, jos tautia olisi esiintynyt. Nyt ollaan asia vaiettu vähin äänin ja päinvastoin yritetään taas houkutella kansaa ottamaan rokotus.

Luulisis tyhmemmänkin tajuavan että jos ilman rokotetta olisi ollut suurempi riski kuolla olisi näitä lukuja virallisesti tai edes epävirallisesti jo jossain esitetty????

Vierailija
33/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen aitous ja aiheuttajat, sikainfluenssan olemassaolon vakavuus sekä Kelan toiminta. Kaikki kolme aihetta sietäisivät saada enemmän kritiikkiä täällä Suomessa. Me lampaat vaan marssimme "asiantuntijoiden" pillin mukaan kyseenalaistamatta mitään. Miksiköhän tuo Puolan terveysministerin saama positiivinen huomio on jäänyt suomalaiselta medialta noteeraamatta...

Vierailija
34/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kantaa ottamatta, minä ja naapurini sisko otimme molemmat rokotteen raskausviikolla 8-10 ja me molemmat saimme keskenmenon tasan 7vrk rokotuksesta? Sattumaako? ITse sain tuon myötä vielä kohtutulehduksen ja jouduin eri operaatiohin ja toisen lapsen saaminen on epätodennäköistä. Haistatan suuret paskat rokotteelle loppuikäni. Minä en ainakaan usko sattumiin. Kun kyseessä on täysin tutkimaton rokote.

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437

Vierailija
35/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuo Puolan terveysministerin saama positiivinen huomio on jäänyt suomalaiselta medialta noteeraamatta...

En myöskään muista lukeneeni suomalaisista lehdistä paljoakaan Itävallan uudistetusta sairauskorvauslaista vaikka sitä siellä kehutaankin.

Vierailija
37/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis husin sivuilla!! Että ensin hutkitaan ja sitten vasta tutkitaan :( Ja tämä nykysuomessa? Olen todella järkyttynyt.

Jos olet saanut H1N1-rokotteen raskauden aikana, soita Teratologiseen Tietopalveluun. Keräämme tietoa sen käytöstä raskauden aikana.

Vierailija
38/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä sinisilmäisiä.

Suomessa vaietaan kaikki mikä sotii vastaan herra Psukan maksettua organisaatiota. Kuten Si rokote, eläinrasvojen vaarattomuus, vaikka vallan mikä.

Suomi on tätä nykyä todella korruptoitunut maa!

Vierailija
39/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä talvena.

Vierailija
40/66 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa on vanhuksia tappava!

Ei se estä flunssatartunnalta ja mistä sitä tietää onko saanut flunssan vai influenssan? ;)

Ainakin mummosi on jäänyt henkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan