Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin mä saan ihanan orgasmin... toimiiko sulla?

Vierailija
23.05.2010 |

Pyörittele ensin nännejä rintaliivien läpi, sitten paljasta rinnat pyörittele vielä hetki ja ota toinen nänni suuhun pyörittele kielellä hetki, sitten ala "hinkata kädellä klitorista ja ala imeä nänniä voimakkaasti, jatka hetki ja orgasmi on varma ainakin mulla toimii joka kerta. Äskenkin...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllä!

Vierailija
42/58 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele ensin nännejä rintaliivien läpi, sitten paljasta rinnat pyörittele vielä hetki ja ota toinen nänni suuhun pyörittele kielellä hetki, sitten ala "hinkata kädellä klitorista ja ala imeä nänniä voimakkaasti, jatka hetki ja orgasmi on varma ainakin mulla toimii joka kerta. Äskenkin...

kokeilla sormen työntämistä peppureikään kaiken muun aktiviteetin lisäksi.

Tero

Vierailija
44/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nännejä hieroen tapahtuu mitään. Miehet vain luulevat että ne ovat meillä naisilla herkät, mutta jos näin olisi, kiemurtelisimme kaikki mammat jatkuvissa orgasmeissa vauvaa imettäessämme

Vierailija
45/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta vähän poiketen...

heitellä tissejä olkapään yli

Aikoinani pikkasena "termospullona" kattelin yleisessä naistensaunassa kun vanhat mummot pläväyttivät tissinsä olkapäälle pestessään "alapintaa". Se olikin iha oma hommansa ku tapaansa uskollisena yrittivät kiristää sitä korsettia päälle.

No mutta asiaan, itse pelkään nykyään sitä pienirintaisena (yhden lapsen synnyttäneenä) että miltä nuo paistetut "kananmunat" näyttää olkapäillä =)

Vierailija
46/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen oli kuitenkin siltä osin tunnotonta toimintaa.

Vierailija
47/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitt tullu kertomaan miten kävi? Itelläkään ei tissit ylety omaan suuhun, olis kyllä kiinnostanu kokeilla tota . Mutt tuo vesisuihku toimii mullakin. Kun olen sopivassa mielentilassa niin suihkuttelu eri voimakkuuksilla klitorikseen toimii takuulla. Vielä kun käyttää dildoa samaan aikaan niin tulee ja kunnolla.

Joskus pitää näitä konsteja käyttää, kun mies on työkomennuksilla.

Vierailija
48/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainaki nää kiinteiden c-kuppien nännit suuhu ltää vaikkei tosiaa roiku vaan kulejn iha ilma rintsikoitakin välillä

Vierailija
49/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2010 klo 16:13"]

Tuli pieru.

[/quote]

kokeile uudestaan jonain sellaisena päivänä kun et ole syönyt hernekeittoa

Vierailija
50/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2010 klo 22:43"]

onko se fyysisesti mahdollista?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Autofellatio6.jpg
Kuva kertoo ehkä enemmän...

Kyllä olis elämä nastaa!

Vierailija
51/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan penikseni taivutettua peräaukon suulle asti, vieläku sais sisään!

t.mies

Vierailija
52/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2010 klo 18:44"]

mulla toimii hanan alla oleminen, vesisuihku suoraan klittaan ja avot!! Kokeilkaa ;D

Ei se mitenkään erityiseltä tunnu. Jos saisin pienestä vesisuihkusta orkun, niin saisin niitä todennäköisesti jatkuvasti jo ihan kävellessäni, samanvoimakkuuksista painetta yms. siihen silloinkin tulee.

Ei klitoriksessakaan mitään tuntoa ole...

Vierailija
53/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2010 klo 18:22"]

siis ei tunnu missään mitään, vaikka niille mitä tekis.

[/quote]

Challenge accepted.

http://grog-blog.com/wp-content/uploads/2014/02/barney-stinson-challenge-accepted.jpeg

Vierailija
54/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kupin tissin nänni suuhun.. Ei oikein onnistu, kielenkärki just ja just ylettää. :D:D

Vierailija
55/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii joka kerta: Vessaan. Ovi lukkoon. Mulkku esiin. Kännyyn auki German Goo Girls (GGG). Vatkaan mulkkua kunnes O tulee. Mulkku piiloon. Ovi auki. Huom! Ei käsien pesua!

Vierailija
56/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan saa edes kielenpäätä ylettämään rintaan vaikka kuinka yritän :D hyi onneksi ei ole sellaiset riipputissit...

Vierailija
57/58 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllä tissit suuhun saakka. Mua vaan himottaa hitosti kun on semmoset liivit nyt joista rinnat pursuu yli... Ja liivien reuna hinkkaa nännejä koko ajan. Ai hemmetti, nyt pitäis saada joku imemään mun nännejä, kun ei ne omaan suuhun yllä. Tai sitt vaan pitää mennä suihkuttelemaan, se toimii kyllä.

Vierailija
58/58 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä avuksesi yhtä *****.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi