Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin mä saan ihanan orgasmin... toimiiko sulla?

Vierailija
23.05.2010 |

Pyörittele ensin nännejä rintaliivien läpi, sitten paljasta rinnat pyörittele vielä hetki ja ota toinen nänni suuhun pyörittele kielellä hetki, sitten ala "hinkata kädellä klitorista ja ala imeä nänniä voimakkaasti, jatka hetki ja orgasmi on varma ainakin mulla toimii joka kerta. Äskenkin...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään yllä omia nännejäni imemään, just ja just ylsin kielen kärjellä lipaisemaan. Nauruksi meni, ei tullu orgasmia :D

Vierailija
22/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä kieli lähellekään vaikka kuinka päätä taivutan ja tissiä kädellä nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain orkun. Kiitos!

Vierailija
24/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muuten mies ottaa itseltään suihin? onko se fyysisesti mahdollista?

Olen lukenut (joo, nää on näitä huhupuheita), että vain hyvin harvalla miehellä riittää peniksen pituus ja selkärangan taipuisuus tuohon. Mutta joillakin siis riittää. :)

Vierailija
25/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toimii hanan alla oleminen, vesisuihku suoraan klittaan ja avot!! Kokeilkaa ;D

Ei se mitenkään erityiseltä tunnu. Jos saisin pienestä vesisuihkusta orkun, niin saisin niitä todennäköisesti jatkuvasti jo ihan kävellessäni, samanvoimakkuuksista painetta yms. siihen silloinkin tulee.

Vierailija
26/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus että tissi yltäis omaan suuhun? Isot tissit löytyy, mutta suuhun en saa venytettyä?! Tarvitaan jo ukkoa avuks.

Vierailija
27/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun miehen fantasialta...

28/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka saa nänninsä suuhun!

kuulosti kyllä tuo ap:n aloitus ihan vaan jonkun miehen fantasialta...

Vierailija
29/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus että tissi yltäis omaan suuhun? Isot tissit löytyy, mutta suuhun en saa venytettyä?! Tarvitaan jo ukkoa avuks.

Vierailija
30/58 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se fyysisesti mahdollista?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Autofellatio6.jpg

Kuva kertoo ehkä enemmän...

Vierailija
31/58 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/58 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele ensin nännejä rintaliivien läpi, sitten paljasta rinnat pyörittele vielä hetki ja ota toinen nänni suuhun pyörittele kielellä hetki, sitten ala "hinkata kädellä klitorista ja ala imeä nänniä voimakkaasti, jatka hetki ja orgasmi on varma ainakin mulla toimii joka kerta. Äskenkin...

Vierailija
33/58 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toimii hanan alla oleminen, vesisuihku suoraan klittaan ja avot!! Kokeilkaa ;D

Ei se mitenkään erityiseltä tunnu. Jos saisin pienestä vesisuihkusta orkun, niin saisin niitä todennäköisesti jatkuvasti jo ihan kävellessäni, samanvoimakkuuksista painetta yms. siihen silloinkin tulee.

Voi ei, av-palstalaisia asuu meidän talossa! Suihkuttelette öisin tuntitolkulla, mahtaa olla huimat vesilaskut ;D

Vierailija
34/58 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pyydän kohta miestä imemään mun tissiä kun mä teen nuo muut jutut itse kunhan mies vaan tulee töistä. Tulen aamulla kertomaan miten kävi.

Vierailija
35/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu edelleenkään uskomaan, ettei se rintojen näpläys tunnu minusta yhtään miltään (vatahan tuota on vaivaiset 6 vuotta jankattukin), ihan yhtä kiihottavaa on rintojen koskettelu/nuoleskelu/imeskely kuin vaikkapa se jonkun mainitsema kyynärpäiden koskettelu.

Mutta selkä ja reidet on sitten ihan toista maata - eilenkin sain orkut pelkästään sillä, että mies siltti/raapi mun selkää silleen jännästi, ensin tuli kylmät väreet ja sitten orkku :)

tissejäs.

Vierailija
36/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihelmöidä peppureiällä ja sit kohta saan orkun. Oon käyttänyt ap:n tyyliä jo pitkän ajan ja samiksia ollaan. Saan tuosta aina orkut. Alan kostua kirjoittaessani pitäänee tehdä asialle jotain...

Vierailija
37/58 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en saanu

Vierailija
38/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu!

Vierailija
39/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se fyysisesti mahdollista?

Vierailija
40/58 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy mennä heti kokeilee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi