Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat hampaat ja häpeä

Vierailija
23.04.2010 |

Minulla on mielestäni rumat hampaat. Etuhampaat töröttävät (minkä vuoksi vältän sivukontakteja ihmisii), hampaat ohuet (vertaan aina muiden ihmisten "paksuihin ja vahvan oloisiin hampaisiin). Toisaalta en saa itsestäni irti, että tekisin näille jotain. Vain häpeän ja välttelen hymyilyä suu avoinna. Reikiä sentää ei kauheasti ole enää aikuisiällä tullut, mikä nyt ainoa hyvä asia. Huoh :-(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pystytään tekemään hampaille vaikka mitä. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja vietät loppuelämäsi kauniiden hampaiden kanssa. Ota vaikka kuva hymystäsi, laita se sähköpostilla yksityisille hammaslääkäreille, ja kysy mitä niille voisi tehdä. Siitä se lähtee. Tsemppiä!!

Vierailija
2/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään yhtä kamalat jos ei kamalammat. Tupakan kellastuttamat ja en todellakaan hymyile niin että hampaat näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain tuntuu, että hampaani ovat läpikotaisin niin huonot ja kamalat, että niille ei "kannata" tehdä mitään edes enää. Vaipua vain itsesääliin. Toisaalta kukaan ei ole koskaa niitä haukkunut vain hammaslääkäri sanonut, että purennan takia kärjet ohuet ja kiillekin hiukan ohentunutta. hampaiden puhtautta puolestaan kehutaan. Haluaisin niin nauraa suu apposen ammollaan etten koko ajan pohtisi että mitä kaveri ajattelee minusta ja "toristani" :-(

Vierailija
4/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena sattuneen onnettomuuden vuoki mulla puuttuu pari etuhammasta ja niitä on aika tökerösti yritety korvata, hammasrivistö on tosi kirjava väriltään ym.

tosi kalliiksi tulisi laitattaa kuntoon, ehkä joskus...

Minäkään en koskaan hymyile niin että hampaat näkyy.

Vierailija
5/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilemään tai puhumaan niin ettei myyränhampaat näy. Etuhampaani ovat "korkeat" ja "hiukan" ulkonevat. Paha olla huomaamaton. Lisäksi etuhampaissa joatin synnynnäisiä laikkuja ja hampaat ohuehkot ja kellertävät :-(

Vierailija
6/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa hampaat ristissä: etuhampaat vähän painunu taaksepäin ja sivuhampaat tulee osittain niiden päälle. Lisäksi etuhampaat isot ja "pupumaiset" ja nauraessa näkyy ikenet. Repikää tosta!

Silti mä nauran aina suu auki ja paljon naurankin, eikä heikota yhtään. Ne on mun hampaat ja täts it. Jos se on jolle kulle ongelma niin voi voi.

Mulla ei siis koskaan laitettu rautoja, koska purenta kuitenkin OK, eikä tossa ole muuta kuin "visuaalinen" puoli joka ei ole standardi.

Nyt vaan alatte hekottaa suu auki, lupaan että totutte siihen pian!

Vierailija
7/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut nauramaan aina niin hillitysti, ettei suu aukea.

"se, jonka hampaat meni pilalle onnettomuudessa"

Nyt vaan alatte hekottaa suu auki, lupaan että totutte siihen pian!

Vierailija
8/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tee tuo sähköpostihomma. Ei maksa mitään eikä vie kuin muutaman minuutin. Saat asiantuntijan mielipiteen ja sitten voit päättää, laitatko ne kuntoon vai et.

Ymmärrän, että ihmisten on vaikea päättää, korjauttaako roikkuvat tissit tai laittaako ryppyihin täytettä. Mutta hampaiden oikominen, valkaisu jne. on niin yleistä, hyväksyttyä ja itsestäänselvää, että on oudompaa olla tekemättä mitään kuin laittaa kuntoon.

Sitä paitsi, hymyily ja nauru on tärkeää!!

Vierailija
9/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oo pahemmin suu auki naureskellut ala-asteelta pääsyn jälkeen, eli noin kahteenkymmeneen vuoteen! Kaverit alkoi silloin ilkkumaan että neiti dracula, vampyyri, verenimijä yms - mulla terävät ja isohkot kulmahampaat.

Ja miehen kans kun aloitettiin seurustelu, sanoi ihan vakavalla naamalla yks ilta että nauraisit enemmän kun noi sun kulmahampaat on niin söpöt. Otin sen vittuiluna ja itkin itseni uneen sinä yönä, mutta on palannut siihen aiheeseen pari kertaa sen jälkeen ja vissiin se tosiaan pitää niitä söpöinä. Nykyään sit oon :D miehen kanssa, mutta vieraiden seurassa oon edelleen :)

Että se mitä ite ajattelee ei välttämättä näytä samalta toisten mielestä!

Vierailija
10/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itse selvää hammaslääkäriltä vuosia sitten, miten hampaat voisi korjata "neliön" malliseksi ja vaihtoehdoksi annettiin hionta ja laminaatit.

Oli aika tyyristä ja se että ne laminaatit saattaa lähtä esim. jotain kovaa purressa irti... Ei ollu mun juttu :) En ois varmaan uskaltanut syödä enää mitään ;D

Vierailija
11/13 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minne tommosen kuvan voi lähettää

Vierailija
12/13 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.6.. e/kpl muistaakseni...tai sit hyväksy itses ja nauti elämästäsi =)

Vierailija
13/13 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mulle sanottiin kun pohdin omaa kiillevauriota,joka tuli kun oksensin 9 kk...