Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin yhdistelmä naisella: herkkähipiäinen ja vittumainen

Vierailija
23.05.2010 |

Pahoittaa mielensä pienimmästäkin syystä, kaikesta minkä ei todellakaan ollut tarkoitus loukata. Ottaa kaiken itseensä kohdistuvana vihjailuna. Sen jälkeen maksetaankin potut pottuina ja alkaa kunnon rääkki ja se vittuilun kohteeksi joutunut saa taas miettiä, että mistä se tällä kertaa on noin loukkaantunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläpä suorasanainen ja kovaääninen.

Vierailija
2/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu suorasanaisuus tuohon herkkähipiäisyyteen ja vittumaisuuteen, ei todellakaan.

Yleensä nuo herkkähipiäiset ja vittumaiset ovat sellaisia että kyräilevät ihmisten selkien takana siitä ihmisestä joka on tämän mielen pahoittaneet. Ja todellakaan ei tulla suoraan sanomaan että mitä on tehty väärin ja millä tavalla. Pahimmat tapaukset vetävät marttyyrivaiheen päälle ja alkavat itkemään että kun "MINUA aina kohdellaan niiiiiiiiiiin väärin. Kaikki muut on pahoja ja MINÄ olen niin vitun viaton..."

Ai tunnenko tyypin... kyllä... anoppini...........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu suorasanaisuus tuohon herkkähipiäisyyteen ja vittumaisuuteen, ei todellakaan. Yleensä nuo herkkähipiäiset ja vittumaiset ovat sellaisia että kyräilevät ihmisten selkien takana siitä ihmisestä joka on tämän mielen pahoittaneet. Ja todellakaan ei tulla suoraan sanomaan että mitä on tehty väärin ja millä tavalla. Pahimmat tapaukset vetävät marttyyrivaiheen päälle ja alkavat itkemään että kun "MINUA aina kohdellaan niiiiiiiiiiin väärin. Kaikki muut on pahoja ja MINÄ olen niin vitun viaton..." Ai tunnenko tyypin... kyllä... anoppini...........

nyt kuulostaa mun siskolta. :D

2

Vierailija
4/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakaan ei suorasanaisuus kuulu tuollaisen tyypin persoonaan.

Selän takana kyllä puhellaan, varmaan suorin sanoinkin, mutta päin naamaa ei. Siinähän saattaisivat asiat oieta ja turhasta loukkaantuminen saada selityksensä. Eihän toki niin passaa.

Ohis

Vierailija
5/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti tuo vittumainen!

Vierailija
6/6 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin kahteen kun vielä yhdistää yksinkertaisuuden ts. vähäisen älyn/tyhmyyden niin kolmoisyhdistelmä on hermoja raastava! :)