Pahin yhdistelmä naisella: herkkähipiäinen ja vittumainen
Pahoittaa mielensä pienimmästäkin syystä, kaikesta minkä ei todellakaan ollut tarkoitus loukata. Ottaa kaiken itseensä kohdistuvana vihjailuna. Sen jälkeen maksetaankin potut pottuina ja alkaa kunnon rääkki ja se vittuilun kohteeksi joutunut saa taas miettiä, että mistä se tällä kertaa on noin loukkaantunut.
Kommentit (6)
Olen vieläpä suorasanainen ja kovaääninen.
Ei kuulu suorasanaisuus tuohon herkkähipiäisyyteen ja vittumaisuuteen, ei todellakaan.
Yleensä nuo herkkähipiäiset ja vittumaiset ovat sellaisia että kyräilevät ihmisten selkien takana siitä ihmisestä joka on tämän mielen pahoittaneet. Ja todellakaan ei tulla suoraan sanomaan että mitä on tehty väärin ja millä tavalla. Pahimmat tapaukset vetävät marttyyrivaiheen päälle ja alkavat itkemään että kun "MINUA aina kohdellaan niiiiiiiiiiin väärin. Kaikki muut on pahoja ja MINÄ olen niin vitun viaton..."
Ai tunnenko tyypin... kyllä... anoppini...........
Ei kuulu suorasanaisuus tuohon herkkähipiäisyyteen ja vittumaisuuteen, ei todellakaan. Yleensä nuo herkkähipiäiset ja vittumaiset ovat sellaisia että kyräilevät ihmisten selkien takana siitä ihmisestä joka on tämän mielen pahoittaneet. Ja todellakaan ei tulla suoraan sanomaan että mitä on tehty väärin ja millä tavalla. Pahimmat tapaukset vetävät marttyyrivaiheen päälle ja alkavat itkemään että kun "MINUA aina kohdellaan niiiiiiiiiiin väärin. Kaikki muut on pahoja ja MINÄ olen niin vitun viaton..." Ai tunnenko tyypin... kyllä... anoppini...........
nyt kuulostaa mun siskolta. :D
2
Ja todellakaan ei suorasanaisuus kuulu tuollaisen tyypin persoonaan.
Selän takana kyllä puhellaan, varmaan suorin sanoinkin, mutta päin naamaa ei. Siinähän saattaisivat asiat oieta ja turhasta loukkaantuminen saada selityksensä. Eihän toki niin passaa.
Ohis
Noihin kahteen kun vielä yhdistää yksinkertaisuuden ts. vähäisen älyn/tyhmyyden niin kolmoisyhdistelmä on hermoja raastava! :)