Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä kohta 2 vko:a,testin mukaan en ole raskaana. Koskahan mun menkat alkaa?

Vierailija
23.05.2010 |

Onk odotettavissa että alkaa ensi kierrosta normaalisti vai onkohan koko kierto nyt mennyt sekaisin. En tajua miksi menkat myöhässä näin,ensimmäinen kerta :O olen 3 testiä tehnyt,alussa ja kun oli viikon myöhässä,näytti negatiivistä. Nyt en ole edes testaillut koska olisihan se jo näyttänyt ainakin viimeisen testin kohdalla jos olisin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kurkkaan kristallipallostani..

Vierailija
2/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene verikokeisiin, saat varman tuloksen.

Tuolla mun kaksinkertainen nega viuhtoo puistossa, juuri vietettiin 8- vuotissynttäreitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa teit testit jotka näyttivät negaa? Onko muut raskaudet(vai onko ainut lapsi?)näyttäneet normaalisti apteekin testillä?

Ajattelin odotella EHKÄ ensikuun alkuun ja menen sitten testiin jos kuukautiset eivät ole alkaneet,sitten minulla on viimeeksi ollut 2kk sitten kuukautiset..hmph..

Vierailija
4/4 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa teit testit jotka näyttivät negaa? Onko muut raskaudet(vai onko ainut lapsi?)näyttäneet normaalisti apteekin testillä?

Ajattelin odotella EHKÄ ensikuun alkuun ja menen sitten testiin jos kuukautiset eivät ole alkaneet,sitten minulla on viimeeksi ollut 2kk sitten kuukautiset..hmph..

Tein ekan testin kotona kun kuukautiset olivat pari viikkoa myöhässä. Toisen sitten terveyskeskuksessa sitä seuraavalla viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi