Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N mihin yhteiskuntaluokkaan mä sitten kuulun?

Vierailija
22.05.2010 |

Synnyinperhe: Äiti tarkastaa työkseen väikkäreitä ja on parinkymmenen työntekijän "pomo"

Isä pianonsoiton opettaja, mutta tehnyt uransa tietoliikenneyrityksen keskijohdossa. Nyt eläkeläinen.

Minä Amk-sosionomi. Opiskelen valtiotieteellisessä. Vasemmistoliiton jäsen ja vähemmistöryhmien "puolustaja-aktiivi" :D

Typeriä semiduuneja lastentarhanopettajana. Myös pidempi duuni erään projektin päällikkönä kaupungin tasolla.

Loppututkinto viulunsoitossa. Opintoja pianonsoitossa ja yksinlaulussa.

Vegaani ja lentomatkailun vastustaja.

Aktiivinen downshiftaaja: Luopunut isosta asunnosta, autosta ja siirtynyt käyttämään pääasiassa kirppistuotteta.

Kaksi lasta. Toinen valtsikassa myös, toinen yläkoululainen. Mies managerina kansanälisessä tietoliikenneyrityksessä. Hakee kuitenkin duunia jostakin eettisesti kesävämmästä, mutta erittäin paljon pienipalkkaisemmasta hommasta.

Mikä minä olen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaa. Mikäli molemmilla vanhemmillasi on akateeminen loppututkinto niin olet lähtöisin ylemmän keskiluokan perheestä.

Vierailija
2/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten mielikuvat ja luokittelut musta.

Ja erityisesti se, minkälaisiin valtakeloihin nämä mun antamat tiedot itsestäni antavat aihetta.

Sä nappasit koukun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut erottaa duunareista ei ole välttämättä tulotasosi vaan taustasi, elämäsi on aina ollut turvattua. Olet voinut keskittyä ylemmän keskiluokan harrastuksiin ja itsesi toteuttamiseen.

Vierailija
4/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderniin "kultalusikka ahterissa, mutta riittävän tiedostava alkaakseen porvariksi prekariaattia?

Vierailija
5/5 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta synnistä mä en pääse ikinä, vaikka kuinka luovuttaisin rahojani tai etujani pois.

Moderniin "kultalusikka ahterissa, mutta riittävän tiedostava alkaakseen porvariksi prekariaattia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän