Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Migreeni muuttunut raskauksien jälkeen, onkohan pysyvää?

Vierailija
12.05.2010 |

Minulla on ollut migreeni jo ennen lapsia, mutta sillon pystyin tekemään yövuoroja ja valvomaan vaikka muutaman vuorokauden ilman, että sain palkaksi migreenikohtausta.

Nyt kun neljäs ja viides (kaksoset) sattuivat olemaan todella itkuista sorttia, itkivät ekan 8kk lähes vuorokauden ympäri, niin minun pääni ei enää kestänytkään valvomista vaan riesanani oli ainainen migreeni. Nyt kaksoset ovat jo 1v 7kk ikäisiä ja pääsääntöisesti nukkuvat yöt, kipeänä heräilevät välillä vartinkin välein ja tuolloin saan aina migreenin.

Lisäksi olen tässä ollut välillä töissä, siis viikonloppuna tehnyt yhden tai kaks yövuoroa, mutta aina yövuoron jälkeen on alkanut migreenikohtaus.

Onkohan se nyt sitten lopullisesti niin, etten voi tehdä yövuoroa? Olen palaamassa töihin kun kaksoset ovat n. 2v ja sillon minun pitäisi tehdä myös yövuoroja. Olen lasten välissä ollut töissä, mutta sillon sain poikkeuksellisesti tehdä vain aamua ja iltaa, mutta pysyvästi tuo ei ole mahdollista. Jos yötyö on minulta lopullisesti kielletty niin sitten minun pitäisi etsiä toinen työ, jossa ei olis yötyötä tai sitä ei olis pakko tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin itse kohtaukset oli ollut ns. lieviä, mutta nyt tuon ekan raskauden jälkeen olen aina migreenikohtauksen sattuessa täysin työkyvytön. Tämä nyt ei ehkä ihan sama mitä sinulla, mutta tämä on jäänyt pysyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla