Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu työpaikkasi!

Vierailija
22.05.2010 |

Millä alalla työskentelet, oletko onnellinen työntekijä ja miksi olet?

Terv, töissään kriisiytynyt ja uutta alaa hakeva

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saat kiinnostavan työn:

Onko sinulla tarjota ratkaisuja ongelmien sijaan?

Oletko valmis joustamaan kohtuullisesti?

Oletko positiivinen ja oma-aloitteinen? Oletko ripeä?

Koulutus ei yksin ratkaise, vaan asenne.

Vierailija
2/6 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelijana. Vastaaan täysin itse työstäni. Toki joudun esittittään johdolle tulevan vuoden projektit mutta hienoa tehdä työtä kun luotetaan ja ei ole kokoajan joku niskan takana määräämässä, Toki vastuu on suuri ja kollegoja ei ole mutta tykkään. Olen hieman "erakkoluonne" joten ihanaa kun työssä saa olla rauhassa kun kotona on suuri perhe hoidettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikeasti hauskaa töissä eli ilmapiiri on vertaansa vailla ja asiakkaatkin aistivat sen. Ei kateutta eikä selän takana puhumisia, joustavuutta löytyy myös. Tykkään myös työstäni paljon sillä asiakaspalvelussa saan palautteen välittömästi.

Vierailija
4/6 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ympäripyöreältä. Mitä tarkoittaa ratkaisuja ongelmien sijaan? Kohtuullinen joustaminen? Ihan kuin tradenomia hakevasta työpaikkailmoituksesta eli hemmetisti töitä mutta vähemmän palkka kuin ekonomille.

ap (joka ei harkitse kaupallista alaa)

Vierailija
5/6 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä kunnalla. Vielä reilun viikon, jee!

Kunnalla riittää ongelmia. Mulla ratkaisuja niihin ongelmiin. Alaiset ei halunneet ratkaista ongelmiaan, koska "näin on tehty sata vuotta eikä tää tästä mihinkään muutu".

Joustin niin, että uuvuin. Joo-joo-nainen, tehokas ja ystävällinen oli helppo kohde kaikille laiskureille kaataa omat sata vuotta sitten erääntyneet, tekemättömät hommansa.

Positiivinen - kyllä. Oma-aloitteinen - kyllä. Ripeä - kyllä. Siinä työilmapiirissä kyllä muuttuu vähitellen katkeraksi, passiiviseksi ja laiskaksi kaikki.

Palaan yksityiselle sektorille ja hiukanko odotan sitä!

Alkuperäiselle: mieti, mitä HALUAT tehdä ja hakeudu sitten siihen suuntaan. Ei välttämättä osu eka kerralla, eikä toisellakaan, mutta kokeilemalla eri työpaikkoja keksit kyllä, mikä sulle sopii ja mikä ei.

Näin saat kiinnostavan työn:

Onko sinulla tarjota ratkaisuja ongelmien sijaan?

Oletko valmis joustamaan kohtuullisesti?

Oletko positiivinen ja oma-aloitteinen? Oletko ripeä?

Koulutus ei yksin ratkaise, vaan asenne.

Vierailija
6/6 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oppisopimuskoulutusta pitäisi suosia ja kehittää. Tämän päivän koulutukset ovat naurettavan pitkiä ja teoreettisia, jos aikuisena meinaa vielä alaa vaihtaa. Mulla on akateeminen koulutus taustalla, mutta sillä voi vessanpyttyä pyyhkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä