Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan kummipojalleni yo-lahjaksi 50e

Vierailija
22.05.2010 |

ei ole varaa antaa enempää. Tuonkin summan takia joudutaan pohtimaan että riittääkö rahat kaikkiin laskuihin. Terveisin köyhä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sukulainen, niin varmaan antaisin vaan 30 €, koska 50 € tuntuu olevan hyvä lahja hääparille/pariskunta. Näitä asioita täytyy jokaisen vähän mielessään suhteuttaa.

Vierailija
2/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annat sen mukaan.

Lue tätä toista, lapsitehtailijalla on muksuille vakuutukset ja pahanpäivänvaralle rahaa, mutta aikoo antaa yhdessä miehensä kanssa 20 euroa hääparille.

Ylppäreissä ollaan muutama tunti, häissä koko ilta.

50 euroa on oikein hyvä määrä.

Kun puuro kyllästyttää suussa, voit ajatella vielä monta kertaa juhlia ja kuinka mukavaa siellä oli. Sen avulla puuro maistuu pidempään.

Hauskoja juhlia !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rahan määrä tee ketään yhtään paremmaksi. Ja jos lahjan saaja on pettynyt LIIAN VÄHÄSTÄ RAHASTA, ongelma on hänellä, ei sinulla.

Vierailija
4/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapselle minusta yo-lahjaksi 100 e.

Näitä tapahtumia varten on aikaa säästää VUOSIA, ei ne kenellekään yllätyksenä tule, että kun kummilapsi aloittaa lukion, kolmen vuoden päästä siitä tulee ylioppilas!

Vierailija
5/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain markka-aikaan köyhinä pitämiltäni sukulaisilta 500 e. Mua ahdisti tdellakin ajatella mistä olivat luopunnet, että lahajrahan olivat saneet kasaan ja vielä bensarahat 400 km matkaan juhliini. Toisaalta en osannut lahjasta kieläytyäkään, kun en olisi voinut sitä tehdä heitä nolaamatta. Olin odottanut heiltä korkeintaan edullista muistokorua. Lahjan vuoksi en todellakaan ollut kutsunut.

Vierailija
6/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka äiti on kaverini, ei mitään hirmuhyviä ystäviä edes oltu kun kummikutsu tuli, aivan maksimissaan 50e. Todennäköisesti ostaisin jotain noin 40e maksavaa. Ei olla hyvätuloisia. Kummilapsille, joihin liittyy joko sukulaisuussuhde tai parempi ystävyyssuhde, niin sitten enemmän.

Vierailija
7/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei millään lailla ole mitään hävettävää. Jos se tuntuu itsestäsi jollain tavalla mitättömältä, mutta enempää et voi antaa, niin käytä lisäksi vähän mielikuvitustasi. Pakkaa raha tai shekki jotenkin kivasti, kiinnitä se johonkin esineeseen, jossa on joku juju, jonka sinä ja kummilapsi ymmärrätte, you know. Tee siitä viisikymppisestä henkilökohtainen. Joo-o, nyt tulee kirjoitusten ryöppy, jossa lukee, että mautonta. Ok, toteuta tämä, jos se sinusta tuntuu kivalta idealta ja on sinun tyylisesi ratkaisu.

Vierailija
8/8 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin tallessa kortti, jonka sain kummilta lakkiaispäivänä. Kortin välissä ollutta rahasummaa en muista, mutta korttiin kirjoitettua tekstiä olen lukenut monet kerrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi