Yli 30-vuotias sinkkunainen, onko sulla ollut vientiä miesten keskuudessa?
Kommentit (14)
Ikävuosina 29-32 oli enemmän vientiä kuin koskaan. Sitten ihastuin ja vakiinnuin ruotsalaisen punaparraisen viikingin kanssa. Se suhde päättyi jokusen vuiden kuluttua enkä enää halunnut bilettää joka viikonloppu, sen sijaan netin kautta tapasin 37-vuotiaana palstan kriteereillä ehdottomasti tasokkaimman miehen ikinä. Vietin hänen luonaan aikaa sekä hänen suomen kodissaan että Jenkeissä, matkustin Etelä-Euroopassa, tapasin hänen vanhempansa ja tutustuin hänen ystäviinsä - verotussyistä hän muutti sitten kuitenkin kokonaan pois Suomesta eikä minulla ollut mahdollisuutta muuttaa mukana, joten suhde päättyi.
Aika käsittämätön ajatus, että vienti loppuisi kolmekymppisenä. Tapasin nykyisen puolisoni viisikymppisenä eli vienti ei ollut loppunut vielä silloinkaan.
Peili kertoo, ei ikä passissa. Näin kaikilla, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Peili kertoo, ei ikä passissa. Näin kaikilla, iästä riippumatta.
Kyllä, koska ihmiset vanhenevat eri tahtiin.
Jotkut eivät ole karismaattisia koskaan, toiset ovat koko elämänsä.
MItkä miehet kun ei niitä ole koskaan edes ilmestynyt mun elämään. Ikää 34 v ja yksi mies kerran kännissä lähestynyt Tampereen yössä. Muuten olen miehille kuin ilmaa. Tinderissä ei tule matcheja tai jos tulee kerran kuussa, kukaan ei aloita keskustelua/vastaa mun viesteihin. Olen jo luovuttanut.
Ei ole vienti loppunut. Tosin on ollut hassua huomata, että parikymppisenä minusta olivat kiinnostuneita itseäni joskus paljonkin vanhemmat miehet ja nyt kiinnostuvat ne parikymppiset nuoret miehet. Eivät ehkä hahmota ikääni, kun henkkaritkin kysytään aina alkoholia tai tupakkaa ostaessa ja ikää 35v.
Sinkkuunnuin juurikin 30-vuotiaana (sitä ennen suhteessa ikävuodet 18-30), ja tuntui että lähipiirin "kaveri"miehet yrittivöt välittömästi iskeä kiinni. Monta hyvää ihmissuhdetta meni.
Pari vuotta olin itsekseni ja sitten alkoi tuntua että ehkä olen valmis etsimään uutta parisuhdetta. Menin Tinderiin ja sain liki traumat siitä päällekäyvästä tyylistä. Ei ollut minun juttuni.
Lopulta sitten itse kiinnostuin yhdestä kaverin kautta tavatusta miehestä. Hän oli about ainoa joka kohteli minua kuin ihmistä eikä saalistettavaa lihanpalaa. Aito ja rehellinen. Hän myös oli ainoa joka halusi viedä minut oikeille treffeille kun ilmaisin haluni tutustua enemmän, eikä yrittänyt vaan päästä uimaan pöksyihin mahdollisimman helpolla. Oli ensimmäinen kerta, kun minut oikeasti vietiin ulos niin että mies oli suunnitellut kaiken, ravintolan, erikseen jälkiruokapaikan jne. Maksoikin kaiken vaikka itse lähdin oletuksella, että kumpikin maksaa oman osuutensa. Eikä treffien jälkeen tunkenut yöksi, vaan sanoi että jos edelleen olen kiinnostunut, niin seuraava tapaaminen on minusta kiinni.
En ole koskaan aiemmin tuntenut itseäni niin arvostetuksi ja kunnioitetuksi. Ja joo, myönnettäköön että sen jälkeen kun pari vuotta kaikki energia oli mennyt seksinnälkäisten miesten torjumiseen, oli älyttömän kutkuttavaa ja kiihottavaa saada olla se, joka joutui viettelemään miehen seksiin sen sijaan että toinen vonkaa ja itse miettii myöntyäkö vaiko ei.
Tästä miehestä en kyllä irti päästä.
Paras vienti oli ikäluokassa 28-38. Nyt 42 ja vieläkin olisi vientiä, mutten oikein jaksa sitä.
Ei ole ollut vientiä oikeastaan koskaan. Reilusti nuoremmilta miehiltä onnistun joskus saamaan seksiä, mutta parisuhdekuvioihin minua ei huoli kukaan.
N41
Ei ole ikinä ollut vientiä. Toki en ole edes pyrkinyt saamaan miesten huomiota enkä ole juurikaan edes nuorempana käynyt baareissa jne. Viihdyn parhaiten yksin.
N38
Minusta ei kukaan ollut kiinnostunut kun olin nuori. Perheen perustin ensimmäisen miehen kanssa jolle kelpasin. Ei siis ehkä ihme että se päättyi eroon. Olin silloin 35-vuotias ja suureksi hämmästyksekseni huomasin olevani todella suosittu. Yhtään liioittelematta, miehiä oli tyrkyllä ihan valtavasti. En tajua mitä oli tapahtunut tuossa välissä. Olin 38 kun tapasin nykyisen kumppanini.
Olen edelleen neitsyt, joten eipä ole vientiä ollut missään iässä :D
N38
Eipä ole hävinnyt. En vain huolinut ketään ennen kuin nyt.
Edelleen kotiin kulkiessa pyydetään treffeille.
N31
Mihin ihmeeseen se loppuisi kauniilla ihmisellä?
Oli tosi hyvin vientiä, tosin vakiinnuin 33-vuotiaana.