Missä iässä alkavat näkyä ulkonäössä tupakan aiheuttamat "tuhot"
jos on polttanut vaikkapa 15- vuotiaasta.
Kun minusta minulla ei juurikaan ole ryppyjä vaikka olen 44.
Raskauksien aikana vähensin reippaasti ja poltin vain 2 tupakkaa päivässä.
Käytäbn laatukosmetiikkaa, dior, Sensai, Kanbo yms...
Uskoisin näyttäväni 10 vuiotta nuoremmalta oikeaa ikääni.
Kommentit (36)
hoidan niitä hyvin kotona, käyn säännöllisesti hammaslääkärissä, laitatin jokunen vuosi sitten hammaskorunkin.
Aika valkoisetkin ovat, pidän tosiaan hampaista, kuten koko kropastani ja kasvoistani sekä hiuksista hyvää huolta (säännöliset kosmetologi ja kampaamokäynnit jne)
En todellakaan ole mikään keski- ikäisen läskin näköinen. t. ap.
sävy ja hammaskorun hankkiminen kerro koko kuvaa suun terveydestä.
Ei ollu edes ientulehdusta. T. Ap
sävy ja hammaskorun hankkiminen kerro koko kuvaa suun terveydestä.
koska tupakointi heikentää suun verenkiertoa!
Eivät ne kaikki hammaslääkärit mitään mainitse tai tee asialle mitään vaikka olis kilokaupalla hammaskiveä ja parodontiittia.
Omasta kokemuksestani sanon, että usein parikymppisenä alkaa tupakointi näkyä naamasta. Ehkei naama rypisty kaikilla, mutta ihon väri on röökaajilla kelmeä, eli hehku puuttuu niinkuin joku sanoi. Saahan sitä toki uskotella itselleen mitä haluaa omasta kauneudestaan ja nuorekkuudestaan, mutta totuus on kuitenkin se, että olisitte kauniimpia ilman tupakkaa. Ettekä haisisi niin ällöttävälle.
kyllä se tupakointi vaan näkyy sun suussa. Vaikka muuta luulet ja väität!
vanhenemisellesi. Tupakka vaikuttaa ihan taatusti nelikymppisen ihoon vaikka yksilöllisiä eroja toki löytyy. Kosmetiikka hoitaa vain ihon pintakerroksia ja mainitsemasi "laatukosmetiikka" on oikeammin merkkikosmetiikkaa eikä merkittävästi laadukkaampaa kuin markettituotteet. Elämäntavat, kuten tupakointi ja ravinto, vaikuttavat ratkaisevasti ihon kuntoon. Tutkimusten mukaan kosmetiikan teho on, no, - kosmeettista.
että tupakoi. Ja kuulee äänestä. Kyllä minäkin olen omasta mielestäni nuoremman näköinen kuin muut ikäiseni:) Mies sanoo, että ihan yhtä vanhalta näytän. En tupakoi.
polta tupakkaa samaan tahtiin ja käytä ihoa tukkivia tuotteita, noissa ei maksa mikään muu kun purkin ulkonäkö tuotteetn tuoksut ja värit...
kyllä alkaa rypyt näkymään.. ne tulee yks kaks.. muutos voi tapahtua vuodessa tai jopa kuukaudessa. itse vanhenin puolessa vuodessa 10 vuotta...näytin aiemmin 10 vuotta nuoremmalta...sitten oamn ikäiseltä.. onneks sain palautettua edes muutaman vuoden..ravinto yks tärkee kans
tai parhaiten se kuuluu, tupakoitsijalle tulee sellainen tupakoitsijan ääni, joka naisella on hirveä. Iho on harmaa, eloton. Ja haju tietysti kanssa. En tiedä yhtään ikäistään nuoremman näköistä tupakoitsijaa, ikäistään vanhemman näköisiä kyllä.
En ole koskaan kuullutkaan, vai tarkoitetaanko tällä puhetyöläisen ääntä? Itse olen aiemmin tupakoinut n. 20 vuotta ja ääneni on tosi "nuori" ja kirkas.
tai parhaiten se kuuluu, tupakoitsijalle tulee sellainen tupakoitsijan ääni, joka naisella on hirveä.
alkoi hampaista näkymään tuossa 26-vuotiaana, hieman yli. Tosin huomasin nuo keltaiset kohdat vasta, kun olin lopettanut tupakanpolton ;)
Siihen asti ilmeisesti oli vaaleanpunaiset lasit silmillä, enkä tosiaan huomannut niitä aikaisemmin.
Nyt olen 33-vuotias, polttanut en ole kohta seitsemään vuoteen, mutta huulten ympäriltä näkee, että joskus on poltettu. Siis kun laittaa huulet "pusuasentoon", tulee sellaiset juovat huulten ympärille.
Ja kyllä sen tuossa kolmenkympin tienoilla alkaa huomaamaan ainakin naisista, kuka polttaa, kuka ei. Harvoin on veikkaus mennyt väärään, kun on näin vanhana tupakoitsijana arvuutellut uudesta tuttavuudesta, mahtaakohan polttaa vai ei.
Ja olen erittäin huolissani kaikista syövistä, ehkä eniten kurkkusyövästä, koska mulla kurkku oireilee eniten! Mutta myös keuhkösyövästä...
Haluaisin lopettaa, mutta tarvitsen siihen jotain muutakin tukea kuin muiden vittuilua. Olen kokeillut kalliit lääkkeet sun muut ja niistä ei ollut apua!
Valitettavasti ainoa ihminen, joka voi loppukädessä onnistumiseen vaikuttaa on sinä itse. Kukaan muu ei voi sitä puolestasi tehdä, eikä päätöksestäsi vastuuta kantaa. Ei ne lääkkeetkään ihmeitä tee, jos et itse ole valmis ottamaan itseäsi niskasta kiinni.
Se on tosi vaikeaa, mutta sinun on löydettävä voima itsestäsi. Minä koitin myös joskus zybania ja vaikka mitä muuta ilman tulosta. Sitten vain lopetin, kun tulin raskaaksi. Toivottavasti pystyn olemaan loppuelämäni polttamatta.
kunnossa sun suun terveys on? Tupakointi näkyy ensimmäiseksi suussa. On mm. pahanahajuista hengitystä, esteettisiä haittoja, bakteeripeitteitä, limakalvomuutoksia ja hampaiden kiinnityskudosten sairaudet ovat erittäin yleisiä tupakoitsijoilla. Hampaiden menetys myös yleisempää tupakoitsijoilla.